päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,530
- 1,531
- 1,532
- 1,533
- 1,534
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Harvinaisen paska fiilis...nukkuminen ja syöminen ei onnistu millään. Kovasti toivoo että asiat kääntyis parhain päin mutta joku tuolla takaraivossa kolkuttaa, kai se on hyväksyttävä karu totuus...
[q]Enkeli, 31.7.2006 14:24:
---
Annakins, 31.7.2006 14:11:
---
Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p...
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat
-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin
Että osaakin vituttaa!!!!
---
Ja mitäs sitte tekisit, jos posauttaisit kelan taivaan tuuliin? Ryöstäisit pankin?
---
No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....
[/q]
On, todellakin. Missä muualla saisit valtiolta käytännössä ilmaista rahaa?
Ei vakava masennus lähde materian hankkimisella, mutta kyllä se piristää
hetkellisesti.. Jos olis paljon rahaa niin matkustelu tekisi hyvää! Raha, raha
miksi kaikki on siitä kiinni.. pääsisi terapiaankin nopeammin jonojen ohi
yksityiselle ja saisi oikeita roppeja rahalla.
[q]Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p...
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat
-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin
Että osaakin vituttaa!!!!
[/q]
Ja mitäs sitte tekisit, jos posauttaisit kelan taivaan tuuliin? Ryöstäisit pankin?
Tämänhetkinen pääkipu :(( ei tunnu yhtään kivalta ja ei ole edes buranaa kaapissa, niisk..hm..
Voi vitt* tätä elämän paskuutta. Eli hävisin pokerissa ja koulu maistuu puulta eikä mulla ikinä oo rahaa. Mun elämäni: köyhyyttä, vääriä valintoja, epäonnea, paskaa niskaan joka suunnasta. Mitähän seuraavaks, joku syöpä vois olla kiva!
Masennusta taas Eikä millään pääse yli..
Voihan vesirokko
Ukki kuoli pari tuntia sitten Odotettavissahan se oli, viikko sitten sydämenpysähdys josta ihmeen kaupalla selvisi. Sydän vaan oli niin heikko, ettei jaksanut tämän pidempään. Kaikista päivistä juuri isänpäivänä
Ukki kuoli pari tuntia sitten Odotettavissahan se oli, viikko sitten sydämenpysähdys josta ihmeen kaupalla selvisi. Sydän vaan oli niin heikko, ettei jaksanut tämän pidempään. Kaikista päivistä juuri isänpäivänä Yrjö Rajamäki 1933-2010 *sydän*
Mä odotan tätä samaa tietoa kokoajan, nukkuu varmaan tässä ihan muutaman tunnin sisällä pois. Jaksamista!
[q]Saara, 15.6.2006 10:37:
---
Annakins, 15.6.2006 10:31:
---
Käsittääkseni jos sulla on kirjallinen työsopimus ja olet sairaslomalla niin eihän sun pomo voi olla maksamatta sulle!
---
On joo, mut siin lukee et palkkapäivä on kuun viimeinen. 15 päivä on suullisesti sovittu. Se laitto viesti et se maksaa nyt 200, koska on joutunut maksamaan ekstratyöläisille nyt kun en oo ollut siellä.
Eniten ahdistaa toi et miten se suhtautuu tohon lääkärintodistukseen. Sen on pakko maksaa mun tän ajan palkka, mut kuinka suuren tappelun jälkeen. Ja onko mulla enää millaset työolot siellä sitten palattuani?
Pitäis vaihtaa työpaikkaa, mut on päästävä sinne Turkkiin ens kuun lopulla, eli pakko kai sinnittellä siihen asti tuol riisto-orjalassa.
Hajottaa :´(
[/q]
Aa, no se on sit vähän eri juttu. Toivottavasti saat kuiteski rahat :)
Mä en kyllä tajua työnantajia, jotka vittuilee/ovat vihaisia työntekijälle jos tämä joutuu olemaan sairaslomalla. Luulis, että ihmiset tajuaisivat, et kipeenä ei kantsi olla töissä kun a) voi tartuttaa muut työntekijät ja b) sairaus voi pidentyä jolloin siitä on enemmän haittaa myös työnantajalla...
[q]domi, 7.6.2006 16:06:
Päivän "haistavittu *grr*" tulee tässä:
SONERA
Kaksi kuukautta, kahdeksan ilmoitusta ja monta kertaa palaneiden hermojen jälkeen olen VIIMEIN (tietääkseni) saanut tilattua puhelinlinjan siirron huoneen toisesta laidasta toiseen laitaan.
Nyt on viikko enää aikaa, ellei sitten toimi: lähtee Sonera kävelemään tästä organisaatiosta.
[/q]
Eiks joku voi vaa käydä vetää piuhoi sinne vai hoitaako puhelinyhtiö sellaset asiat?
Koko viikon ihan älyttämän väsynyt ja duunissa ollu tosi stressaavaa. Toi hyvä yhdistelmä, kun pää ei oo toiminu ollenkaan.
Tää viikonloppu on pyhitetty nukkumiselle*nukkuu* Ajatus sänkyyn pääsemisestä saa jo suun kuolaamaan*kuolaa*(koska sitä mä kuitenkin unissa teen*nauru*)
Koko viikon sairastellut.
Sellaset pari tuntii viel töissä..... MÄ EN JAKSA
Viikonlopun suunnitelmat muuttui, harmi että koskaan ei tunnu olevan viikonlopuissa tarpeeksi montaa päivää...
Kesä on taas niin kaukana
Ei oo oikeen missään hyvä fiilis. Pitää selkeesti vaan valita se tie mistä voi jälkikäteen sanoa, sen olleen oikea ratkaisu.
[q]pirpeli, 31.5.2006 09:56:
*dissaa*tilipäivä*dissaa*
[/q]
Mul tulee "tilipäivänä" sama fiilis koska tilille rapsahtaa keskimäärin 600 euroa kuussa. Ja oon kuitenkin täysin kokopäiväisesti töissä. Tosi tjeu.
[q]Vampyrella, 27.7.2009 23:56:
Ei mun fiilistä tietenkään helpota myöskään huoli tosta patista, jonka bongasin kaulastani. Kuhan nyt sais pian ajan lekurille.
[/q]
Oon itse todella sairausfobinen, mutta sä olet kans niin nuori että olis se aika lottovoitto saada joku vakavempi juttu, vaikka sinne kaulaan. Rasvapatti, turvonnut imusolmuke? Oot varmaan itse kelannut ihan samaa, että vainoilet. Itse olen sairastanut aika monta HIV:tä ja syöpää päässäni, että en enää jaksais välittää vaikka tuliskin - se olis kai sitten tarkoitettu. Joku viksu sano joskus, että ihminen joka pelkää kuolemaa ei osaa elää.
Toivottavasti ei tosiaan ole mitään maailmaa mullistavaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,530
- 1,531
- 1,532
- 1,533
- 1,534
- ...
- 1,566
- Seuraava »