päivän :(

Back to häröily O

Oonpa mä rapakunnossa. Mut alotin sitten nätisti, eka lämppäyslenkkinä noin 1.5kilsaa ja sit voimajoogailin. Ja tunnin päästä vasta kouluun. ^^ Tätä vois harrastella enemmänkin. ... Meni sit loppujen lopuks kuitennii päivän :).

Voi vittu meillä on sit ilmeisesti vedentulo katki kaheksaan asti: olipa mukava ylläri tulla tällee salilta kotiin rauhallisesti saunomaan. "Ai niin, ehkä parempi jättää se sauna väliin, ku meillä ei tuu vettä." Voi vittu perkele saatana lähetän miljoonakorvausvaatimukset jos mulla tulee hikinäppylöitä. Ärärärärärärärärärä. Jotkut ennakkoilmoitukset vois olla aika vitun kiva.

Mä en ole pieneen ikuisuuteen käynyt bileissä, nähnyt näiden piirien kavereita tai pistänyt jalalla koreasti. Kaikki viikonloput ja arki-illat on menneet opiskelijaelämää viettäen tai wanhojen kavereiden kanssa peruskapakkameiningillä. Nyt on meneillään hirveä omatunnon taisto huomisiin Pussyihin lähdöstä... :(

[q]Fresia, 14.11.2005 21:08:
---
alan miettii pieleen menneitä suhteita, kasaantuneita töitä ja muuta turhaa Monesti vähän ajan päästä en enää oikein tajuakaan, mille siinä itken. Ja saan lopetettuakin jonkin ajan kuluttua...
[/q]

Mulle ei ikinä käy näin
Sehän tässä hämääkin, kun en oo emotionaalisesti niitä muailman herkimpiä ihmisiä...
Ja tiedänkin mille itkin, mutta tuskimpa tuo on yleisimpiä syitä, miksi ihmiset poraa simmunsa umpeen ja siksi itse ihmettelinkin. Itkin kaikkien niiden rintamalla kaatuneiden miesten kohtaloa ja sitä tunnetta, miltä ihmisistä mahtoi tuntua kun sota hävittiin ja tulevaisuuden kuvina häämötti NL:n alaisuus jne... Ja sitten itkin kaiken sen velan vuoksi, mitä meillä on noille uhreillemme.
*sydän* Suomi *sydän*

Mun oikeen silmän ympärys on eilisestä asti ollu kipee, herätti mut aamulla ja nyt on sit jännäkakka, et tuleeko silmätulehdus, näärännäppy vai onko syy (toivottavasti) joku unohtamani sohaisu (en siis ollu missään kupittamassa).
Hitto mua ottaa aivoon, koska täl kivulla en voi mennä duuniin, mutta en kyllä halua mennä päivystykseenkään venailemaan sinne vatsatautisten ja muiden tautipesien kanssa samaan tilaan, jotta lääkäri saisi sanottua, että tule uudestaan jos toi jatkuu. Kiitti näistä 4 tunnista. Ens viikolla on sentäs Van Buuren ja Prodigy -sessiot, mun on PAKKO olla terve.

1. Mul on TAAS kurkku kipeä. Enkö mä vaan helvetti vois saada sitä nielurisaleikkaus -lähetettä?!

2. Uuden OPS:n takia jouduin ostamaan uuden lyhyen matikan 2. kurssin kirjan. Ottaa aivan helvetisti päähän, koska en ole matskua edes kirjoittamassa, niin tuhlaan rahaa pelkästään tätä n. 1½kk perioidia varten.

3. Mun pitää siivota koko kämppä (no siihen ollaan totuttu) mutta just nyt ei oikeen nappais, kun mun ois tarkotus tänää myös kokata ihan kunnon päivällinen, kun äipin tätikin tulee käväilee.

4. Mulla on huomenna duunia just keskellä päivää, niin jää toi maantiedon kokeisiin lukeminen vähille ja se vituttaa jo etukäteen. *toktok*

[q]Rocca, 4.10.2005 21:03:

niin tosiaan kummallakin kerralla aikasemmin joutusin olemaan jo viikon pois töistä et tota.. niin... ehkä nyt sitten taas mut nyt on 3 viikkoa jos ei pinemmällä lähde...
[/q]

Sepä tauti tiukassa on No, toivottelisin pikaisia paranemisia, jossei se kuulostaisi jotenkin ironiselta tässä yhteydessä.

[q]Rocca, 4.10.2005 19:42:
nyt alko sitten se parantaminen..
[/q]

Asiaa. Helpompi saada itsensä terveeksi, kun suostuu antaa aikaa sille parantelemiselle, vaikka se tuntuuki usein hukkaan heitetyltä.

Nimim. En osaa relaa = Oon usein pipi.

Eikä vielkää oo saanu aikaseks lukee mittee... Oon paskapaskapaska!!!!

Mä oon niin kyllästyny tähän. ISO .( sille, että olin pari viikkoa sitten oksennustaudissa, siitä kyyristelystä sitten selkä pipiks niin, et rauhottavien safkaamiseks meni, sitten vatsakrampit (josko ois ollu seurausta "pienistä" määristä kipulääkkeitä joita otin selkävaivoihin) ja nyt nättinä toisena silmänä :( :lle; oon flunssassa. Voi viti jee!

[q]mufasa2, 20.8.2005 21:18:
---

mä meen itte 4 vuodes lukion ja nyt vituttaa niin saatanasti.. ei olisi pitäny mennä
[/q]

OT: saako kysyä miksi näin? ois kiva kuulla jotain mikä piristäis tätä fiiwistä...

Mun mr. täydellinen olikin sit lähemmässä tarkastelussa (sen exää kuunnellessa siis) täys floppi.

[q]Kolera, 23.7.2005 11:50:

Ja ne on kuinka kännissä?

[/q]

Siihen tyyliin, että perus kännihuumoria viljeltiin ja selväpäisenä ei siinä oikein pysynyt peesissä.

Oon jo valmiiks murheen murtama mun huonoista koearvosanoista, jotka tosin saan tietää vasta yhdeltä. Mut ei vara venettä kaada, kandee olla pienet odotukset, niin ei ainakaa pety.

Olin elänyt toivossa huomisillan suhteen, mutta mun toiveet lyötiin just kuraan.

Edit. Voisin kääntää tappion voitoksi ja lähteä... DOKAAMAAN.

[q]mayah, 5.9.2006 12:09:
Ahistaa jo valmiiks loppukuu, ku on rahat vähissä ja vasta 5 päivää eletty tätä kuuta :(
[/q]

Se voi olla nii pirun ikävää et hyttyset syö!!!! Kuus puremaa oikees käsivarressa ja yks niskassa ja pari varpaissa... Huomaa et ollu perjantaina vähän kieriskelemäs pihalla känäs. Ja siitä kans kärsii.

[q]Septique, 21.3.2007 15:53:
Olo vaa paskenee koko aja jes hienoa.
[/q]

Mikä murulla on? :(

Oma päivän :( on se, että tunnen kuolevani tylsyyteen - sitten, kun ihanat ihmiset ehdottelee tekemistä, niin oon niin väsynyt, etten jaksa innostua. Ruokin omaa saamattomuuttani koko ajan. :(((

[q]Horus, 6.8.2005 11:44:
---

Oisko MITENKÄÄN mahdollista että EXän mielipide olisi jotenkin puolueellinen.
---

Olen samaa mieltä...yleensä exät mustamaalaa uuden [iso]100%:sti[/iso]
[iso]:D[/iso]
[/q]

Joo otettu huomioon kaikki tää, mut se, että "seurustelee" kahen tytön kanssa samaan aikaan ja jättää loppujenlopuks maililla, ni ei kai oo kauheesti liioiteltavissa.

Ku huomas eilen, ettei selvinpäin osaa pitää hauskaa ihmisten kaa, jos ne on kännissä.

O