päivän :(

Back to häröily O

[q]Ober, 29.9.2006 16:20:
Mun läppäri piti ärsyttävää ääntä ja löin sitä. Nyt on kovo paskana, sinne meni kaikki uudet biisin tyngät ja pari helvetin kovaa imo.. vituttaa... :DDDD
[/q]

Et voi osata. :D

[q]domi, 28.9.2006 22:01:

*hihu**hihu* tosta vielä :)
[/q]

/ *toktok* / / *släp* / *böö* / /
Ota sä tosta likvidointitapasi!

[q]domi, 28.9.2006 21:54:

*hihu**hihu**hihu**hihu**hihu* <- Saat valita noista yhden.
[/q]

Kiva, kun täällä vielä hierotaan suolaa haavoille perkele. :(

[q]domi, 28.9.2006 21:39:
Ja Jokerit voitti :]
[/q]

Ja sekin vielä!

Mul tuli ihan mielettömän huono ja tyhjä ja masentunut fiilis, kun tossa äsken halatessani "pikkusiskoani" viimeistä kertaa pitkään aikaan tajusin, että se oikeasti on lähdössä pois. Kaikki jäi jotenkin kesken, vaikka korvailtiin tän viimesen kolmen viikon aikana paljon menetettävää aikaa. Mulla on ikävä jo nyt, kun viimeksi näin sen tunti sitten. Entä, kun viimenäkemisestä on viikko? Entä, kun viime puhelusta on kuukausi? :(

[q]Braini, 10.3.2007 23:57:
hehe... ei ne taida nyt jeesaa =)
[/q]

No, sen jälkeen varmasti toivot, että voisit olla yksin!

[q]Taika, 28.8.2006 17:32:
todella turhauttavan tuskallista seurata vierestä ihmistä jolla on niin kova halu päästä tästä maailmasta pois. enää ei oikein tahdo löytyä mistään edes niitä sanoja, tuntuu että kaikki lauseet on loppuun kulutettu.
täytyy vain toivoa että veli pääsee sisään sairaalaan ja saa jotenkin elämästä edes pienen otteen. ei kai mulla enää paljon muita vaihtoehtojakaan ole.

[/q]

Eniten jaksamista sinulle. Tiedän, että toi on läheisille rankimpia mahdollisia kokemuksia.

Mulla on ollu netti jo n. 18 tuntia rikki. Mä_en_kestä_olla_kotona. Oli pakko tulla kouluun dataa, mutta nää hitaat koneet meinas iskee pientä kyyneleen tynkää silmäkulmaan. Mä stressaan. :(

[q]Galadhan, 15.8.2006 15:07:
---
Jos bussimatka töihin on kestänyt 5 minuuttia, ei se voi kestää fillarilla sen kauempaa, tai kävellen ehkä 15min. Mikset harkitsisi noita vaihtoehtoja, etenkin kun vielä on kesää jäljellä *tiididiiidididiidii*
[/q]

Zygää en omista ja kävellen tohon reissuun menee 25minuuttia minimissään. On tullut sitäkin tässä kesällä harrastettua, mutta tosiaan en mä ajatellut sit 20asteen pakkasilla talsia tuolla. Eniten kismittää just se, että toi oli työpaikkana loistavalla sijainnilla niin kauan, kun toi dösälinja pelas ja nyt se on ihan yhtä vaikea, kuin yleensäkin kaikilla. :(

Siis voi helvetin kuustoista! Oon ihan sekaisin raivosta. Kuulin äskettäin, että bussi 128, jolla ennen kuljin töihin mukavasti 5:ssä minuutissa, vaihdettiin 158:ksi, jonka reittiä muutetaan siten, etten sillä enää töihin pääse. Joudun kulkemaan 30minuuttia kiertävällä linjalla tästä lähtien. Voi helvetin perkeleen saatana, mä sanon. Menee hermot tohon vitun linjajärjestelyyn, on ne aiemminkin osanneet elämää vaikeuttaa, mutta tääkin vielä?!?! SAATANA. :(

Varoitus: Sisältää kunnon tunnepitoisen vinen ja kirosanoja.

JJJEP. Hyvää juhannusta itse kullekin säädylle. Meni tunmoiseks säädöksi sitten. Eka ilmotettiin, että lähdetään Poriin tänään kahdelta, sitten olikin tarkoitus lähteä neljältä, eikun viideltä... Viideltä soitettiin, että hups, lähdetäänkin vasta huomen aamulla kun tuli väliaikaisen kortin takia ongelmia ja puol seitsemältä, että eikun tuunko junalla nyt kahdeksalta, vai lähdenkö huomen aamulla muulla kyydillä, pois tosin olisi pakko tulla junalla kuitenkin. Siis mit vit?! Siinä vaiheessa ilmotin, että pitäkää keskenänne juhannus, mä jään kotiin.

Siis ttu, mitä paskaa. Voisko ihmiset joskus opetella pitää suunnitelmista kiinni? Ihan vitun sama mitä te keskenänne mokailette aikatauluja, mutta kun ootte tekemisissä mun kanssa, jolle täsmällisyys ja suunnitelmallisuus on hyvin tärkeää, ni vittu voisitteko edes yrittää käyttäytyy niinkuin suomalaiset eikä niinkuin jotkut vitun ranskalaiset?!

Ja se, että kiva maksaa kakskymppiä sovitusti aikataulussa noista ruoista, joita tonne hommattiin, mä haluun kyllä ne takaisin, vaikka tosin eihän tää sen tytön syytä oo, joka tota einespuolta on hoitanut. Vittu mä sanon, että jotkut ihmiset osaa sössiä asiat vituilleen. Saatana.

*dissaa**dissaa**dissaa*

Ei helvetti pelästyin, kun pikkuveikalle iski insuliinishokki äsken. Olin koneella datailemassa, yhtäkkiä kuulin meteliä ja juoksin katsomaan, niin veikka oli kaatunut yhden lipaston päälle ja särkenyt sen lasioven. Hän nousi ylös ja kaatui uudestaan ja sätki ja ja...Ei pystynyt edes mehupurkkia pitää kädessään,vaan mä juotin. Ei helvetti olin itse pahemmassa shokissa. Kauheinta oli tajuta, että jos veikka ei itse olisi kertonut, mitä mun pitää tehdä, niin en olisi osannut hoitaa häntä ollenkaan. Säälittävää, että mulla oikeasti tuli kyynel silmäkulmaan ja nytkin melkein itken jälkisäikähdyksestä. En vaan koko tän 5 vuoden aikana, sen jälkeen kun broidille diagnosoitiin diabetes, ole törmännyt tällaiseen.

Aivan hirveää, mulla on niin huono olo broidin puolesta, vaikka hänelle toi on arkipäivää. Mä rakastan tota pikkusta niin. *sydän*

Sain tänä aamuna postia matikanlehtorilta, jolle olin pistänyt pyyntöä antaa mun suorittaa erinäisiä matikan kursseja itsenäisesti ensi vuonna, kun en muuten pääse yo:ksi. Häneltä tuli suht suoraa totuutta kasvoille "...miksi et tullut yhdellekään viime vuonna järjestetyistä kursseista? Nyt sitten huomaat olevasi pulassa." Ei helvetti nyt hävettää olla tällainen luuseri ja vielä kieriä omassa tyhmyydessään.

Oon TAAS kipeenä (enkä VIELÄKÄÄN saa sitä lähetettä nielurisaleikkaukseen). Tän kurkkukivun takia en voi käydä salilla, mikä johtaa mulla henkiseen huonoon oloon vain parissa päivässä. Mua väsyttää ja itkettää ihan vaan tän toimettomuuden takia. Ärsyttävintä on tietää mistä tää johtuu, mutta olla kykenemätön tekemään mitään asialle. Vois nyt toi kurkku (taas) parantua pian.

[q]Zenni, 7.6.2006 01:12:
Saatana sentään, mun huoneessa lentelee ainakin kaks hyttystä joita en oo parin tunnin metsästyksenkään jälkeen saanu tapettua. Unirikas yö tulossa..
[/q]

Oisko kandenu lähtees mun messiin beib? Mä oon niin kännissä, että täällä ei mitää inisijöitä huomioida, eli oisit mahtunu joukkoon vallan mainiosti. *sydän*

Tajusin just, että tänään on SP:t ja mä olen töissä neljään asti. Ja hitto, minkä kelin pukkas vielä bileilijöiden iloksi! :( Mut pitäkääpä muut kivointa, kun siihen on mitä mahtavimmat puitteet luotu.

Enteilevä krapula. Mutta en voi valittaa, tämän edestä meinaan pidettiin kanssa hauskaa - ja kunnolla!

Joku ihan ihme masennus. Hirvee olo koko ajan, en jaksa hymyillä niille asioille, mitkä yleensä tekee mun elämästä helmeintä... Tää johtuu saletisti siitä yhdestä herrasta :( "Ken toiselle kuoppaa kaivaa jne." Taisin just langeta kaikista mun periaatteista ja tavoista siihen kuoppaan.

Mulla taas nämä seurat feidaa. Haluun Millenniumeihin!!!

Mä oon itkeny viimesen puoltuntisen, kun en nää huomista lätkäfinaalia. Itken aivan varmasti huomisen päivänkin. Ärsyttää ja surettaa.

O