päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,517
- 1,518
- 1,519
- 1,520
- 1,521
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Bulgurkaan ei sovi mun vatsalle. :/
En päässyt vieläkään sinne pitkään odotettuun Pizza Huttiin. Mulla on aivan helvetillinen nälkä.
Tulin just kaverilta kotiin ja on taas "hylätty" olo. En yhtään osais olla näin yksin nyt.
Räkätauti täälläkin.
Sinällään ei edes ole päivän ":(", sillä saapahan vähän lepäillä ja kelien puolesta on kerrassaan loistava leffasää
EI helvetti, en voi olla tulossa kipeeks taas kerran :(
Joku nyt allergisoi tosi pahasti. Taas naama ihan ku ois hakattu...
... on olla P.A. ja yksin, nyyh...
Mulla on taas jokin kummallinen kriisi. Tuntuu, että kaikki vaan tapahtuu eikä mulla ole mitään kontrollia elämään *ding**nauru*
höntti olo
Mie unohin minun eilisen =( jonka minun piti postata...
Everything went better than expected :)
[q]Vampyrella, 12.6.2007 16:30:
Onhan monella asiat paljon huonommin, ja siksi mulla onkin morkkis että oon näin paskana.
[/q]
sinäkin? kaiketi tuolla jossain menee sitten se raja, ettei enää vaan pysty potemaan tuota tautia. välillä tuntuu, että olisi parempi vain repiä aivot korvan kautta kallosta ja heittää mäkeen
Koko hiton loppuvuosi on mennyt ihan suoraan sanottuna pipariksi aika monilta osin , oon miettinyt että voiko uusi vuosi 2011 alkaa hyvin jos asiat on mennyt tälleen päin prinkkalaa ? Se jääköön nähtäväksi.. Tänään juhlimaan vuoden vaihtumista kipeänä.. "jee".
joo-o.. tyhmä saa olla mut tää menee jo vähän yli.. >.>
vituttaa. aivan perkeleesti. VITTU!
Uudet poit tuleekin näköjään vasta tammikuun puolessa välissä, se UV-esityksistä.
Viime yönä olut vissiin painajaiset liikkeellä?! Itellä takana ikävä yö. Aluksi en saanut unta ja sitten kun sain, näin painajaisia ja kärsin unihalvauksista. Nyt pää ihan pirun kipee! Ja väsyttää!
[q]sativa, 16.10.2008 18:25:
Oon taas kipeä, varmaan kymmenennen kerran tänä vuonna!!
Nyt on jopa oikein muutakin oireita kuin kohonnut lämpö - yskittää ja nenä on tukossa. Harmi sinänsä, koska olen tämän vuoden puolella ostanut niin monta pulloa Nasolinia, ettei ne apteekissa enää myyneet sitä mulle Siihen kuulemma jää koukkuun, jos sitä käyttää pitkiä aikoja. Nyt mä sit vieroittelen itseäni siitä täällä, ehkä tämä "flunssa" onkin vain kauheat reflat Onneks anto mulle hyvän vinkin et jos oikein rupee tekeen mieli vetää niin kantsii suihkauttaa keittosuolaliuosta onteloihin Huh huh.
[/q]
Vaihda apteekkia!
Nim. Ei ole menthol Otrivinin voittanutta!
[q]Umbala, 25.9.2008 10:46:
Tuli kertausharjoitus kutsu tossa jonkin aikaa sitte.
Just nyt ei olis kauheesti kiinnostanut, eikä olis oikeen mahdollistakaan työtilanteen takia kyseiseen harjoitukseen osallistuminen. Joten tietysti hain vapautusta, hyvällä syyllä työpaikalta varustettuna. No tänään tuli postissa lappu, jotta harjoitukseen on nyt sitten kuitenkin pakko osallistua. Noh, viikon "loma" luvassa, saa syödä hyvin ja ulkoilla.
[/q]
Ja kämppä pysyy siistinä!
[q]ice-angel, 19.2.2009 08:21:
Kävin eilen syömässä ja oli helvetin hyvää ruokaa. Laitoin Sisilialaista chili-öljyä 3 tippaa mun pizzalle ja poltin huuleni. Nyt ne ovat turvonneet ja todella punaset....Aikamoista myrkkyä se öljy...=o
[/q]
No mut nythän sulla on kunnon pusuhuulet!
ei ole todellista..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,517
- 1,518
- 1,519
- 1,520
- 1,521
- ...
- 1,566
- Seuraava »