päivän :(

Back to häröily O

Oli erittäin kova yritys mennä jumppailee, sen sijaan hain muffinseja ja sipsejä.. missä mun itsekuri luuraa tänään*igor*

Nyt muistan taas miksi en tykkää dokata. Siis voi luoja tätä oloa. en tajua miten ihmiset jaksaa tällästä joka viikonloppu tai useammin. :|

[q]candyraver, 23.9.2005 16:16:
Niska(kaularanka) ja hartiat kipeenä(ja pienessä turvotuksessa) viidettä päivää*grr**pökr*
kestää hetken tottua siihen et istuu koulunpenkillä 8h päivässä..tällä hetkellä mun selkä ei vielä tee yhteistyötä mut ehkä(toivottavasti)pian sekin tottuu.*hmph* Noin muuten opiskelu on ollut ehdottomasti kivaa*iloinen*
[/q]

*grr*niskakipu pahenee vaan...*eikä**pökr*

Niska(kaularanka) ja hartiat kipeenä(ja pienessä turvotuksessa) viidettä päivää*grr**pökr*
kestää hetken tottua siihen et istuu koulunpenkillä 8h päivässä..tällä hetkellä mun selkä ei vielä tee yhteistyötä mut ehkä(toivottavasti)pian sekin tottuu.*hmph* Noin muuten opiskelu on ollut ehdottomasti kivaa*iloinen*

tyhmä kaularanka/niska ja hartiat ku on ihan jumeksessa ja kipeet*grr*
tyhmä lääkäri ku ei ees tutkinu tota kohtaa josta sanoin sen olevan kipee vaan määräs lihasrelaksantteja(tms.) ja tulehduskipulääkettä*grr*

Koulu alkoi tiistaina ( tutustumisviikko, kunnon opiskelu alkaa vasta maanantaina ), ja mä oon niin veke kun olla voi. Motivaatio on aika nollassa, vaikka kuitenkin odotin innolla välivuoden jälkeen opiskeluiden alkua... Njaah, no kaikki on vaan niin sekavaa, eikä kukaan osaa neuvoa, eikä mistään tajua mitään, ja kaikki systeemit on uusia, yms yms. Noh, mut kai tää ajan kanssa selkiintyy, nyt vaan on sellanen *eiei**ding**igor* olo.

[q]mayah, 20.6.2005 23:13:
Joo, ystävän auttaminen ei tosiaan aina ole sitä palkitsevinta hommaa, mutta ehkä on vaan aika luovuttaa ja antaa toisen taistella itse omat taistelunsa. Tulee vaan niin vihaiseksi itselleen, kun olo on voimaton, eikä pysty tekemään sitä mitä haluaisi. Sääli, ettei toista voi väkisin muuttaa, ois itsellä niin paljon helpompaa

Mutta kiukku meni jo ohi ja on parempi olo. Ehkäpä sitä näkee asiat taas uudessa valossa kun nukkuu yön yli.
[/q]
Mulla on sama, kun tahtoo auttaa yms, ni tulee vaa sitä paskaa niskaan. mut pitäis vaan älytä olla auttamatta, mut moni on ollu mullekkin sen jälkeen et miks oot muuttunu, miks oot outo?*dissaa*
ihan vitun sama, porukka ei vaan osaa

Jumaliste ku ei pysty nukkumaan sitten millään ku jatkuvasti joutuu yskimään väsyttää niin pirusti

päivän haistakaavittusaatana!!!!!! rahaa 70e loppukuuks*igor*VÄRMÄÄ lähen vittu minnee taas*dissaa* vitun....SAATANA!*IGOR**DISSAA* EI ONNEKS VITUTA YHTÄÄ TAAS!!!!

ihmisten ahdasmielisyys. Miksei tyypit tajua ruikutuksen sijaan tehdä asioilleen jotain ja vaikka muuttaa niitä asenteitaan vähän myönteisimmiksi.. kun se elämä Kuitenkin kannattaa jos vain haluaa...

Lunta tulee kuin esterin perseestä.

[q]ella_, 23.8.2005 11:52:
---
wxw, 23.8.2005 11:45:

kuka sellast toivoiskaa*dinf*???
minäminäminä!! _o/
[/q]
ööööö....saikkua saa helpommallakin*ding*Muuta syytä mä en keksi*nauru*

Duunissa on viksu mikrotuho-osasto. Menivät päivittämään kasan työasemia ilman kysymistä k.o. pisteiden työntekijöiltä. Onneksi ei omalta kohdalta tullut mitään vahinkoa aikaan, käyttiksenvaihtotunkkaus riittää.

[q]egwen, 26.7.2005 17:49:
mahdollinen työpäivä tiedossa unity päivänä, ja sunnuntai aamuna.
ou sid.
aamuvuoroilla.
en kestä.
ääääääää äää äää ä ääää ää ä ä äää

toivottavasti selvitän tilanteen huomenna kotia.
[/q]
sun on pakko.*nyyh*

Kipeenä jo 6 päivääää... äääähh!!! Ja vika duuniviikko menossa, joten haluisin jopa sielläkin olla nyt, mut ei niin ei Ja perjantaina ois lähtö Kuopioon päin kaiken kivan merkeissä... nooh, onhan täs viel aikaa parantua

[q]sapeli, 18.7.2005 02:37:
---
candyraver, 18.7.2005 00:53:
en oikeestaan tiedä,että mikä on..on vaan paha olla..
kaiken pitäis olla hyvin ja enemmänkin ja onkin, paremmin kun koskaan..mut joku mun sisällä kertoo silti et kaikki ei kuitenkaan hyvin..
kaipa tää tunne menee taas menojaan ja huomenna on taas kaikki hyvin..
---

Mulla oli ihan samanlainen melkein koko tän viikon... Serkku vihjasi että ehkä ihminen vain etsii sen hetkisestä tilanteestaan aina ne pahat asiat (ehkä että niitä pääsisi kehittämään), joten vaikka olisi miljonääri ja naimisissa maailman kauneimman/komeimman ihmisen kanssa jne jne niin silti huolehtisi aivan yhtä paljon kuin jos olisi köyhä ja yksin. Tai no, ainakin jonkin verran

---
piti vielä lisätä:
mikä siinä on,että vaikka on onnellinen, tulee silti hetkiä, jolloin on onneton ilman mitään näkyvää syytä*ding* että vaikka on tuhat ja yksi asiaa joiden ansiosta elämä hymyilee ja on hyvä olla, ni silti yksi sekunnin murto-osassa ajateltu epämääräinen "ikävä ajatus" kumoaa hetkessä kaiken sen hyvän mielen..onko suru vahvempi kuin onni??

---

Ehkä se suru olikin vain aivan ohuen onnikerroksen alle piilotettuna, ja se tuli sieltä sitten esille? Kyllähän se niin on että ikävätkin asiat on käsiteltävä tai ne kummittelevat uudestaan ja uudestaan...

Mut, klisee kuin onkin, niin kyllä se siitä
[/q]

No,nyt on ainakin jo paljon parempi mieli..eikä mulla sinäänsä ollu ees mitään todellista syytä tohon matalaan mielialaan, joten aivan turhaan taisin edes mainita asiasta *häpeil* Ja juu,näin se menee; Kyllä se siitä sit ku malttas itse joskus ajatella tollasissa tilanteissa juurinkin noin ni tajuais ettei se maailma kaadu siihen että on puol päivää paha olla...*joo*

Niin, ja vielä sekin että yks kaveri aikoo taas kaikota suomesta parin viikon päästä.. en tiedä minne enkä että kuinka pitkäksi aikaa.. :((

olipa kivat häät.

luulin että ihmiset olisivat muuttuneet 5 vuodessa mutta olin väärässä. jos olisi ollut yhtään parempaa boolia niin olisin haukkunut yksitellen kaikki vanhasta kaveriporukasta. nyt irtosi pelkkä "vitun lehmät" toteamus ennenkuin kävelin paikasta pois.

no. morsian oli nätti ja aina yhtä kultainen. muilla ei nyt eikä jatkossa tule olemaan mitään osaa mun elämässä.

[q]mayah, 20.6.2005 20:33:
---
onni3mk, 20.6.2005 20:17:
Mikäs nyt?

---

Kun sitä aikansa koittaa tehdä asioita niin, että muilla ja itselläkin olis hyvä olla, mut aina se saatanan paskaryöpytys vaan tulee ja tulee, niin jossain se raja sitten on. Ja tänään mulla se oli tässä. Annetaan olla sitte, ehkäpä se tekee kaikkien elämästä helpompaa.
[/q]

Voi kulta, mullakin on viimeset kolme viikkoo menny noin..

O