päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,493
- 1,494
- 1,495
- 1,496
- 1,497
- ...
- 1,566
- Seuraava »
palaverissa istuminen oli yhtä tuskaa yskimisen ansiosta ja huomisesta näyttää tulevan entistä pahempi.
kiva. just nyt kun pitäisi kyetä puhumaan jotain viisasta.
aivan, ja tämän takia kaikkien pitäisi haistaa paska?
[q]Rocca, 6.11.2005 04:00:
HAISTAKAAA PASKA KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]
No mitäs tämä nyt oikein tarkoittaa?
Huomen aamulla viisaudenhampaan poista ja pelottaa jo nyt. Toiv. saan kunnon tropit sieltä mukaan. Muuten saatan olla kohtuu huonolla tuulella jossen pysty syömään kunnolla ja suuhun vielä sattuu.
Lisäks on niskat taas vaihteeks täysin jumissa. Mitenköhän ne sais auki, vaatis varmaan aika rankkaa hierontaa useita kertoja et vois auttaa edes vähän.
väsyttää ja ahdistaa. ei mitenkään vakavasti, tää on vaan tätä syys masista
[q]Jutu, 29.9.2005 23:07:
Totta, mutta onneksi me ollaan eläinrakkaita. Sellanen minipossu olis tosi kiva *sydän*
[/q]
Juman kauta nainen, sait mut nauramaan. mut pakko myöntää et hyvä vertaus, mies ja minipossu
[q]Sir Dominique Trévisan, 29.9.2005 23:00:
oosny. ei me kaikki
[/q]
nii, onneksi. mutta valitettavan moni on.
[q]anti, 29.9.2005 21:35:
Hirveä stressi päällä ollut jo pitkään
[/q]
voi pikkusta*sydän*
äiti oli saanut taas lauantaina sairaskohtauksen.
ja jotta viikonloppu olisi täydellinen, siirryin takaisin sinkkuluukun puolelle.
olikin ihan liian hyvää ollakseen totta.
onneksi jo nykyään osaan kääntää negatiiviset asiat energiaksi, silti ei kovin juhlatuuli ole.
Menny kaikki tällä viikolla ihan vituix! Miten vitun fruityloops voi
corruptoida mun kaksi melkeen valmista biisiä!!*igor* Vittuuu!
ps.loppuviikkoa odotellessa*justjoo*
[q]UnityF, 25.8.2005 00:44:
voima -
[/q]
Kiitos
Hirvittävä oksennustauti jatkuu. Joutuu skippaamaan koulun mikä vituttaa enemmän kun se että kaikki paikat on kramppioksentelusta kipeenä.
Väsyttää, kokoajan ja jatkuvasti
Löin varpaan ja kynsi halkesi :(
allergiaa vai flunssaa...kurkku niii *piiiiiip* kipee, nielemine yhtä tuskaa...ja sit viel kaiken kruunaa järkky duha...*nuha*
tein ja puhuin taas tosi tyhmiä juttuja perjantaina.
anteeksi Jussi.
olin tällä(kin) kertaa se idiootti.
[q]Annakins, 21.6.2006 09:36:
---
Norb, 21.6.2006 09:29:
Mulla on allerginenerektio :(
---
Allerginen erektio? Mikä se on?
[/q]
No jotain aurinkoihottumaa, kun oon ollu niin paljo auringossa :(
Mulla on allerginenerektio :(
ärsyttää kyl töis tuo työtahti et ahistellaan jatkuvasti ylitöihin..rupee jo pikuhiljaa keittää koko touhu ku luvataaan lisää väkee et ne loppus..tos rupeaa tuntumaan että ne on pakollisia kun sit kyräillään jos ei tee mut kun ei jaksa siin luolas kökkiä kun sen pakollisen 40 tuntia ja 2 vuoro vielä. oi jospa vois kääntää aikaa taaksepäin ja olla sama rahaton työtön paska eikä asuis hesassa ja nähä tulevaisuuden ettei tekis samaa erhettä ja tunkee nimiä mihkä tahansa papereihin. no tekee vaan sopimuksen mukaan hommia ma-pe 40h antakoon potkut jos ei miellytä. en mä ainakaan elä kun kerran. 3 v jo kattellu tota touhuu ja vähän keittää kyl. sanotaan et työttömänä syrjäytyy mut kyl jos tuol on ni huomaa ettei ole muuta yht äkkii..mut eipä sitä voi irtsiasanoutuakaan itse kun ensimmäiseks rapsahtaisi karenssi how fun is life
Kaverin luona soffalla nukutun jatkoyön jälkeen hartiat helvetinmoisessa jumissa. Toivottavasti ibuprofeeni alkaa kohta potkimaan, polttelee aika @#$%&!:sti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,493
- 1,494
- 1,495
- 1,496
- 1,497
- ...
- 1,566
- Seuraava »