päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,496
- 1,497
- 1,498
- 1,499
- 1,500
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]BB_turone, 17.6.2005 13:10:
[/q]
*hali**pus*
Jatketaan edelleen tätä mahtavaa viikkoa samois viiliksis*igor*
Pari rästilaskua maksaneena + pari tarpeellista, joskaan ei ajankohdaltaan oikeaa hankintaa tehneenä tilillä ei liiemmin rahaa. Ja pari viikkoa pitää kituutella. Onneks duunissa safkaamisen voi maksaa timeconilla.
[q]sune, 25.5.2005 15:32:
---
candyraver, 25.5.2005 15:21:
oon ottanu kulmakorun alkukeväästä ja nyt se on tulehtunut ja kipee
huomenna lääkärille näyttämään siihen tullutta mätäpattia*sars*
asiaa pahentaa se,että kävin harnessin sivuilla just kattelemassa että millasia seurauksia tollasella patilla on ja luin siltä et pahimmassa tapauksessa tulehdus saattaa levitä silmään(tuskin kuitenkaan kovin yleistä)mutta kun mulla on tapana ajatella kaikesta aina pahinta,ni nyt oon sit ihan varma,et suunnilleen kuolen ton patin takia*nyyh**nyyh*
---
mul oli joskus 15v kulmakoru, se kerkes olla just jonku puol vuotta ja sit siihen tuli sellanen mätäpatti.*sars* En käyny lääkäris,otin korun vaan pois. Kyl se sit parani itestää. ( oon kyl kuullu ettei saa irrottaa korua jos on mätää,en tiiä miks)
Otin toisee kulmaa uuden, se ei onneks tulehtunu
[/q]
siinähän se,kun oon jo niin monta vuotta halunnu kulmakorun ottaa ja en millään haluais luopuu siitä*grr* mut käyn huomenna varmuuden vuoks näyttämässä tätä,jos vaikka kävis sit hakee antibioottikuurin tms. toivotaan parasta*iloinen* ois vaan kiva hoitaa toi kuntoon ennen mätäkuuta*sars* jos ei se siihen mennessä parane,ni sit otan sen pois.
Vituttaa ihan huolella, pitää tehä paskaa duunia, yli kuukauden ajan nukkunu maksimissaan 6h per yö, todella pitkään ollu vähän stressiä melkeen kaikesta, flaikku hommat menee miten menee, kavereillakin menee vähän miten sattuu ja se tuo mulle masista ku en voi auttaa niitä, kädet tärisee, aivot jumissa ja liian vähän rahaa taas kerran.
prkl.
Miks en osaa ottaa asennetta "vittu ihan sama".
Moottori pysy kohta ei enää käynnissä.. hermo loma kutsuu ??
[q]Lene, 19.5.2005 23:30:
Lievää lämpöilyä ollu kolmen viikon ajan ellei kauemminkin, en ole joka päivä seurannu, kun ei ole olo tuntunut niin kipeältä. Nyt sitten melkein 38 astetta, eikä oikeastaan vieläkään ole niin kipeä olo. Kai se kohta pitää mennä käymään lääkärissä, ettei vaan olisi jostain muusta kyse kuin viruksesta.
[/q]
Sitkeä sissi*hihu*
toinen otti ja lähti ilman suurempia selityksiä ihan yhtäkkiä. viikon jo kärsinyt eikä ole kuulunut hänestä yhtikäs mitään. ei kestä :(
Töissä taaas. ja ens viikko. sit pääsee pois. mut siihen on niiiiin pitkä aika
Nuorisoasiainkeskus yritti tappaa duunarinsa tylsyyteen raahamalla paikalle jonku kalliin konsultin kertomaan niin ympäritieteellislaveesti työhyvinvoinnista, että ranteiden aukasu ois ollu pienempi paha.
[q]Sinza, 17.5.2005 17:44:
Törkee väsymys *uuh**poks*... ja stressinpoikanen.
[/q]
samaa olin just tulossa valittamaan, miten ihmeessä voi väsyttää näin paljon, tätä on jatkunut jo pidempään*poks*
veronpalatuksia 4,5 euron edestä*poks* no parempi kun ei mitään
[q]Kolera, 17.5.2005 09:38:
---
HRDance, 17.5.2005 09:30:
---
MiSSy*, 17.5.2005 09:29:
töihin jouduin heräämään ja tulemaan
olis edes mukava työ ni jaksais ja kiinnostais
---
älä valita kaikesta. tee asioille jotain.
---
Vineeminen on aina paljon helpompaa ja kivempaa.
[/q]
NII JUST!
*nyyh**nyyh**nyyh*
[q]MiSSy*, 17.5.2005 09:29:
töihin jouduin heräämään ja tulemaan
olis edes mukava työ ni jaksais ja kiinnostais
[/q]
älä valita kaikesta. tee asioille jotain.
Nyt kyllä sattuu ja ihan v*tusti! Ei mennyt ihan samalla tavalla kun viimeeksi viisaudenhampaita multa poistettiin. Verenvuoto oli normaalia suurempaa ja tää kipu on myös helvetisti suurempaa.
AArgghh....
*nyyh**nyyh**uuh**poks*
vittu mä vihaan tätä mitä teen kokoajan*poks*
oon niin idiootti*kivatsulle*
jäkä jäkä
[q]onni3mk, 9.5.2005 22:52:
Tahtoo kans
[/q]
Mukaan joukkoon mahtuu!
[q]BB_turone, 9.5.2005 20:56:
Hirvee salajuoni
Syö ja juo niin paljon kuin haluat!
Kohta sanoo masu
[/q]
Millon uudestaan?
sisko tekee herkullista pastaa jonka tuoksu käy nenään...
JA SE AIKOO LAITTAA SIIHEN SEKAAN SIPULIA JOTAIN MILJOONA KILOA.
yökyökyök.
vihaan mun siskoa se on ihan pälli.
ei yhtään ajattele että kuolen ehkä nälkää tai jotain.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,496
- 1,497
- 1,498
- 1,499
- 1,500
- ...
- 1,566
- Seuraava »