päivän :(

Back to häröily O

[q]wiwi, 13.10.2009 12:57:
---
Takyon, 13.10.2009 12:52:

No toi on tollanen ikean onnenbambu, ei mikään aito iso bambu mitä pandat syö :D

Kuulostaa kyl vähän övereiltä noi lukemat..

---

Joo eikä se oikeasti ole edes mikään bambu, kai se on nimetty niin vaan että kuulostaisi eksoottiselta. En nyt muista mikä kasvi oli kyseessä enkä jaksa ottaa selvää.

Täällä taas tekee kuolemaa pari chiliä enkä hitto vie jaksa tehdä asialle mitään. Ne on niin herkkänahkaisia. :/ Pitäis ohjeiden mukaan laittaa suihkuun ja sen jälkeen käsitellä jollain myrkyillä. Toinen bonsaistakin näyttää aika karulta mutta ehkä sen kasvukausi on vaan loppu ja se tosta vielä virkistyy...ehkä.
[/q]
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=3676.0

[q]Takyon, 13.10.2009 12:34:
Siihen menee vuosia et se näyttää samalta :(

Pitäiskö vielä koittaa elvyttää sitä istuttamalla multaan ja reippaasti lannotteita kyytipojaksi?
[/q]
''Korkeutta nopeiten kasvava kasvi on bambu. Se voi kasvaa jopa 121 cm vuorokaudessa ja se voi saavuttaa hetkellisesti jopa 1 m / 1 h kasvuvauhdin.''

kuumetta ollu viimiset 4 päivää eikä laske minnekään.. särkylääkkeitä tullu vedettyy "muutama", ei auta ku hetkellisesti.. ruoka ei maistu ja mikään ei innosta. alkaa tulla hullux täällä neljän seinän sisällä .. huomena hakemaan sit antibioottikuuri, et mukavaa viikonloppua sit vaa

[q]wiwi, 3.6.2009 12:00:

Suosittelen. Tosin ne sitten maksaa. Yliopistolaisille kesäkurssit on ilmasia niin sillon on ihan hyvä aika päivitellä itseään.
[/q]
Ei haittaa. Kyl 60€ maksaa siitä ettei tarvii mennä miekkailee ja myrkyttää teinejä syöpäkääryleillä välitunneilla samalla, kun arvioi maapallon ympärysmittaa.

[q]wiwi, 3.6.2009 11:47:
Ärrrkele. Ilmottauduin parille kiintoisalle avoimen ylipiston kurssille kesäksi...
[/q]
Siitä se idea sitten lähti... Tiedänkin nyt missä vietän kesäni. Kiitän ideasta.

[q]senso, 27.11.2008 04:50:
---
Mar6, 27.11.2008 01:14:
Varmaan puolen vuoden tauon jälkeen taas tää hemmetin unettomuus. Oisko seitsemäs yö kun pyörin johki yökolmeen eikä vaan nukahda. Parin tunnin unet o jees. Vittu *toktok*

---

tervetuloa joukkoon.. kyllä sitä jotenki nukahtaa hetkeksi, mut sit on taas jossai kahden maissa hereillä ja vitutus puskee päälle ja on mahdoton nukkua...
[/q]
Tervetuloa joukkoon alottelijat!
Unettomuutta takana jo kymmenisen vuotta on/off, suurin osa vuodesta menee sängyssä kieriessä kun ei vaan nukahda.
Ahdistus on hieno harrastus.

[q]senso, 27.11.2008 19:19:
---
Rujo Mutantti, 27.11.2008 19:17:
Tervetuloa joukkoon alottelijat!
Unettomuutta takana jo kymmenisen vuotta on/off, suurin osa vuodesta menee sängyssä kieriessä kun ei vaan nukahda.
Ahdistus on hieno harrastus.

---

lääkärissä jo käynyt?
[/q]

Toki, en vaan voi syyä mitään lääkkeitä kun menee sisukset sekasin. Viimenen testi opamoxilla: aamulla tuntuu kun ois tulisia hiiliä nielly. Huomenna menossa taas ruikuttamaan melatoniinia jos se vaikka tepsii. Ahdistuneisuus aiheuttaa unettomuutta joka ruokkii ahdistuneisuutta, repeat.
Saattaa sällit kestää tuo vaiva sitten melkosen pitkään. Olkaa ihan vitun tyytyväisiä että se on alkanu näin vanhemmiten. Teininä kun valitin aiheesta niin en saanu mitään lääkitystä ja nyt oon sitten kestosairas hamaan loppuun asti.
E: 17 vuotta masentuneena 26:sta vuodesta. Ihan kivaa...

[q]Gleba, 13.10.2008 14:23:
---
alek szahala, 12.10.2008 03:05:
---
anis, 11.10.2008 23:33:
Kiva kaveri lainailee multa tekoripsiä ja alkaa leikkelee niitä ittelleen sopiviks *igor*. Sinne meni nekin.

---

Tiedän tunteen.

Ottaa suunnattomasti pannuun kun jengi ei osaa kunnioittaa muiden omaisuutta.

---

Päätin just hetki sitten lopettaa tavaroitten lainaamisen. Kaveri sitte kuletti mun repussa, jonka jalomielisesti lainasin, rikkinäistä hajuvesipulloa päivän..."joo mä tiesin että se oli rikki, oliko se vuotanu?" *täh*
Uus viidenkybän reppu, kerran ehin ite käyttää. Nyt tukehtuu jos menee lähellekään..ei lähe tuulettamalla eikä pesemällä se löyhkä..että kiitos.

Ps. OT: kellään vinkkiä miten tuon hajun sais pois?
[/q]
Ihme kavereita teillä. If you break/ruin it, you pay it.

Kadotin taas iloset ajatukset

[q][TranceCore], 19.4.2007 16:15:
---
Jone, 19.4.2007 16:00:
---
[TranceCore], 19.4.2007 15:43:
EiKs ToI JaTkUvA LePpPäKeRtUn PaHiMmAn ViHoLliSeN RoOlI oO YhTäÄn RaSkAsTa ?

---

LePpPäKeRtUn?

Pfffft. *kirjoittaa yhden nimen lisää pitkään listaan*

Tuleeko tunteet jotenkin poikkeuksellisen voimallisesti ilmaistua kun kirjoittaa lauseen jokaisen sanan isolla etukirjaimella?

---

Voiko oikeesti olla noin urpoo jätkää, ilmeisesti. Ihan tarkotuksella laitettu ja tulihan se todettua piliikunnussijaa isikee jälleen, luuletko olevas joku f*ckin äidinkielen opettaja, nussi sitä pillkua miten lystäät, niinku 50% sun viesteistäs on just sitä ylistäkää pilkunnusija jone, i bow to you, ladybug fucker !
[/q]

http://www.funny-potato.com/read-this.html

Unettomuus, tällä viikolla ollu jo 3 yötä nukkumatta. Joka toinen yö nukkuu 6-8h joka toinen valvoo. Jännittäviä olotiloja, tästä se terveys lähtee. Mmm brains where are you?

[q]*Mirri*, 19.9.2007 13:03:
---
MissKoo, 19.9.2007 12:50:
Mä en parane ikinä. IKINÄ!

---

Olin just tulos alottaan avautumist tänne täsmälleen samoilla sanoilla. Mullon sentää antibiootit muttei nää tunnu auttavan vaik kolmas päivä jo menos. Saatanpa myös olla liian hätänen. Kurkku ihan turvonnu ja superkipee, suu ei aukee kunnol, korvaa särkee...*valivalivali*
Ja mäki haluun treenaan!
[/q]

Syökää lisää niitä lääkkeitä! Edit: suunnattuna kaikille
Terveisin: 3 antibiottikuuria 25:ssä vuodessa.

Noena:
Kaikilla ei kuulu tekstiviestit liittymän maksuihin. Autolla ajaessa tai muuta huomiota vaativaa tehtävää suorittaessa ei pahemmin tekstareita näpytellä eikä sitä välttämättä muista sen jälkeen kun pysähtyy. Itse en käytä tekstiviestejä juuri ollenkaan koska se on aina lisää laskuun ja minuutin aikana saa puhuttua ummet ja lammet. Keskimääräinen puheluitten kestoaika on tollanen 50s. Olenkin tuttavilleni sanonut että turha niitä viestejä on lähetellä kun en vastaa niihin ellei asia ole vastausta vaativa.
Tämä juontaa juurensa edellisestä puhelimesta jossa ei ollu vastaa toimintoa eikä lähettäjän nimi näkynyt. Jos siihen kuitenkin päätti vastata oli homma aika erikoinen. Kun viesti oli kirjoitettu piti numero olla poimittuna toiseen puhelimeen, lapulle tms. jotta sen sitten voi näpytellä siihen omaan puhelimeen. Eli tekstiviestin yhteydessä ei voinut selata numeroita. Hyvä Motorola, piti lähettää puhelin vitsinä valmistajalle muistona menneestä mutta joku koira sen varasti. Mahtoi saada lapsiparka traumoja tuosta pikku simpukasta. ÄHÄ!

unirytmi jossain kadoksissa.. ollu jo monta viikkoo.. sama ongelma tuntuu olevan monella muullakin. viime yönä tuli nukuttua komiat 2 tuntia ja myöhästyin vielä koulusta tunnin. ja koita tässä nyt sitten tehdä opinnäytetyötä.. huooh tulee kamala kevät

[q]illusion, 22.1.2009 20:51:
---
Sunshine^82, 21.1.2009 19:36:
144 e sähkölasku haistakee vittu.

---

217e saunottu on =D
[/q]

"team-sauna :D" kiittää!

[q]Cjet, 9.10.2006 19:44:
*täh* Eksä muka oo jo?
[/q]

Oon mä tavallaan, mut Vaasassa äitin ja iskän, eli mun lapsuudenkodin, asunto on aina ollu "oikee" koti.. Ja ne muuttaa sieltä ihan pian pois Tääl mä katon yhen kiinteistöfirman sivuilta meidän kämpästä kuvia ja pillitän että pian sinne ei voi enää mennä tosta noi vaan.. Avaimetkin joudun kai pian lähettämään sinne.

näköjän mä sit sain viime viikonlopulta vatsataudin lapsenvahtikeikan korvauksena :(

ei pysy mikään sisällä

maanantai

Saatanan selkäkipu *pökr*

mulla nousee kuume ja töihin täytyy mennä huomenna. ei oo varaa jäädä pois eräästä hiton tärkeän projektin kohdalla. :(

O