päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,469
- 1,470
- 1,471
- 1,472
- 1,473
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Oon ihan *uuh*.
Ikävä vaikka ketä, tän elämän jättäneitä, tässä elämässä vielä olevia.. Monia ihmisiä
Mikään ei oikeen onnistu
Tekis mieli vaa itkeä, mutta tiedän että se ei poistaisi tätä pahaa oloa..
Rakkaan Korkki-koiran maanpäällinen aika päättyi tänään*nyyh**sydän**nyyh*
Isi
Tai oikeestaan sen "kunto". :/
Hävettää olla laiska, pesen pyykit sitten vasta ku vaatteet loppuu kesken!
Nytki pesutuvan kuivaushuone täynnä mun vaatteit, pitää herää aikasin ja ottaa ne pois ennenku naapurit menee sinne
[q]Amma, 18.9.2005 14:23:
Suomen oma MTV.
[/q]
Kaverien mukamas kaverillinen v*ttuilu... Kyllähän kaveriporukassa aina välillä kiusoitellaan, mutta alkaa pikkuhiljaa keittää kunnolla. Saa nähdä, miiloin räjähdän heille kunnolla, ja sitten itse vetävät siitä herneen nenään.*dissaa*
[q]UnityF:
*hali**lohduttel* kyllä ne aikanaa lopettaa... Kyllä pitäis tajuu et tiettyy pisteeseen se raja on vedettävä.. sanot niille nätisti hei toi ei tunnu enää kivalle.. jos ne jatkaa niin mennään vetää yhessä niitä pataan
[/q]
Joo, mä sanon: \Lopettakaa, tai Maria vetää teitä kaikkia käkättimeen!\*nauru*
Kännykkä hävisi duunipäivän päätteeksi, vittu että vituttaa. Ja juuri pahimpaan mahdolliseen hetkeen!*kivatsulle**kivatsulle**kivatsulle*
Saatananperkeleenvittuuuuuuuuu...!!!!*nyyh*
Nukkuun pitäs mennä. kello herättääs 3:20. mut pääsempä töistä jo 11ltä eli on rutkasti huomenna aikaa tehä vaikka mitä
Palkallinen viikko talvilomaa duunista on ohi, ja huomenna pitää jaksaa herätä duuniin aamulla...*hmph*
[muokattu 29.3.2004 00:20]
näillä näkymiin aika yksinäinen juhannus tiedossa :(
[q]Maihku, 11.9.2005 18:50:
Ahdistaa taas niin paljon että on vaikeata kunnolla edes hengittää*uuh**nyyh*
[/q]
[q]ezzy, 23.12.2007 15:50:
Olit vaa katellinen kuiteski :D
[/q]
voi herra isä, kun repesin :D
Paha mieli*nyyh*
meninpä sitten eilen jäämään pyöräilijän alle ja lensin nätissä kaaressa takaraivo edellä katuun joten kiitokseksi tästä otettiin 6 kipaletta röntgen kuvia + paikkailtiin haavat.
Viikonlopun suunnitelmia en uusiksi laita, jalka nousee vaikka sitten kaverien avustuksella pärkkele*grr*
p.s. oli pakko vinettää vasta päivää myöhässä kun en eilen kyennyt
Huono päivä, jäi sit Millut väliin ja kellään ei ollu rahaa lähtee edes yhelle johonki kuppilaan..
turha reissu keskustaan
Jospa huomen yrittäis uudelleen!
vähä heikko olo :(
Kylmyys.. Hrr.. Paleltaa..
sain syyn jo yli vuoden sairasteluun, kämpässä hometta. kuukaudeks evakkoon ja kämpään keittiö ja kylppäri remppa.
kännykkä hävis.. stna stna vitutus maximus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,469
- 1,470
- 1,471
- 1,472
- 1,473
- ...
- 1,566
- Seuraava »