päivän :(

Back to häröily O

Unirytmi sanois et pitäs pian mennä yöunille. Alkoi just vapaat, joten joudun varmaan menemään päikkäreille, jos tahdon saada vähä normimman unirytmin takas. Mutku pitäis siivota :/

[q]hemuz-, 5.12.2006 10:46:
Kokeiles jotai jumppaa. kemppijumppa
[/q]

Kemppi Tjoo no, venyttelyä ja jumppailua oon kokeillut, mutta jää aina lyhyeks ku sattuu niin paljon. Eli sattuu ihan liikaa :/

[q]Lyylikki, 6.9.2007 13:21:
Hotmail ei toimi. Pitäisi lähettää sivutuloverokortti tilitoimistoon, mutta se on hotamilin lootassa. Menee varmaan se 60 % veroja sitte
[/q]

Mun hottismaili toimii moitteettomasti. Sun konees o vikaa.

:P

Tänään olis kiva vaan käpertyä jonkun syliin ja olla. Ehkä mä sit kotona halailen sitä isoa tyynyä.

Oon entistä väsyneempi, kuin silloin kun tulin kotiin. 4 viikkoa ja oon jo hemmetin lentokoneessa ja vi-tun kaukana täältä.

Paha olokaan ei oo kadonnut mihinkään

Saa nähä oonko tulos kipeeks
Ei nyt, jooko, ei nyt?

Huomasin jotain itestäni. Se ei ollut kivaa. :/

Mä en varmaan saa ikinä kotisivujani valmiiksi

Kurkku täynnä limaa ja kivistää, jee.

Kipeily isonee. Au.
Oon tosi väsyneen olone, vaikken oo ees väsy. Ihan uupunut vain. Yritän silti sinnitellä töissä. Katotaan huomen si taas uusiks et mikä vointi.

Täs koneel explorer vaa katoilee ruudusta :( en ees tee mitään erikoista, ni se vaa päättää sulkee kaikki ikkunat. En tajuu. Pelkään et koko kone hajoaa.

Tää on niitä hetkiä, kun on ikävä nörttiä exää. :/

Avioero papereita saan kuulemma odottaa postissa.

Iski joku ihan ihme läheisyydenkaipuu. :/

Pääsärky :(

Allergialääkkeet aiheuttaa painajaisia. Montakoha yötä täs joutuu viel kärsiin ennenku löytyy vastauksia?

Herätä sunnuntaihesarin tuloon 25 min ennen ku herätyskello herättäis paljon pehmeemmin.

"Rakastan mun kaularankaa" osa 7243
Onneks tänään on combat; ehkä pääsen huomennakin vielä liikkeelle (oksentamatta), aamulla oli jo vähän vaikeuksia sen liikkumisen kanssa taas.

Toimistolla kaikki ikkunat auki, ja Reija jäätyy :(

Perkeleen atooppinen iho. Heti ku lopettaa antibioottirasvan käytön ni vanhat oireet pulpahtavat pintaan. En jaksaaaa

Mulle tulee nuhatautia ehkä max kerran vuodessa ja silloinkin kestää sen kaks päivää, mutta tietysti se tauti sitten osuu sille päivälle vuodesta kun alkaa koulu jota olen odottanu jo kesästä asti.

Noh, onneks nää ensimmäiset päivät näytti olevan suht letkeellä aikataululla eikä pitäis olla mitään kriittistä tietoa vielä tulossa. Mut oli kyllä melko hirveä olo istua ja sit vielä kotimatka päälle.

O