päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,449
- 1,450
- 1,451
- 1,452
- 1,453
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Jutu, 15.3.2009 16:06:
---
Freja, 14.3.2009 17:01:
Mutku oon vihdoin löytäny itelleni täydellisen aamupalan - kaurapuuron! Joten ärsyttää ehkä ihan hemmetisti että oonkin sit just sille allerginen. :( No, toisaalta, ilman tätä täydellisen aamupalan löytämistä en ois löytäny tätä allergiaakaan.
---
Pakko kysyä, että kuinka paljon sä syöt tota kaurapuuroa? Itellä tuli kauhee ihottuma kun aloin syömään kaurapuuroa aamupalaksi ja lounaaksi. Sitten lopetin, ja nyt ei tuu mitään oireita kun ei älyttömästi syö.
[/q]
Kerran päivässä, aamulla, desi hiutaleita ja 2,5 desiä vettä. Mul o töis ollu ny vähä rankempaa ja oon ennenkin saanut stressi-ihottumaa, ja aattelin et se johtuis siitä. Alotin noin 1,5 vkoa sitten kaurapuuron syömisen, ja sunnuntaina ilmestyi ihottumaa. Näytän iha siltä ku mul ois joku vesirokko.
Eka piti koklaa viikonloppuna olla syömättä puuroa, mut si aattelin et ressikin lievittyy viikonloppusin - eli kokeilen sitten kaurapuurotonta aamupalaa huomisesta lähtien, josko näpyt katoais.
Pää ollut hieman kipeä, ja suunnitelmiakin on mennyt tänään uusiksi, mutta onneks nyt alkaa näyttään jo paremmalta.
Heti tuli nii ikävä systeriä :/
Toivottavasti se tulis yllärivisiitille tänne tammikuussa.
Mun pillerilaatta tippunu lompakosta. Kiva juttu, missä lie on.
Mitähä muuta mun lompakko tiputtelee? Nngh.
Yhtäkkiä vaan katos kaikki voimat. Hengitys on raskasta, päähän sattuu, oksettaa eikä ruokakaan todella maistu. Tiedän, etten oo kipee, mut aika äkkiä tää olotila iski. En tiedä pitäskö vaan jäädä kotiin makaamaan, vai ehkä lähteä ulos hieman raittiiseen ilmaan istuskelemaan, kumpi ny si parempi oliskaan.
[q]iriil, 27.9.2005 17:06:
RATTIJUOPOT SAIS AMPUA!!!!
[/q]
Mä oon niin sun kanssa samaa mieltä. Kiitän jotain korkeampaa voimaa että miekkoseni on hengissä *sydän*
[q]sativa, 11.2.2010 20:57:
---
Freja, 8.2.2010 15:42:
alle kuukauden käytössä olleet farkut ovat jo löysät eivätkä istu kunnolla.
Vittu just ostin ne! Mul ei ois oikeen rahaa laittaa 80e tost noi vaa jälleen uusiin farkkuihin joissa tuntisin oloni hyväksi.
Oon vittu lörppähousu sitten ainakin seuraavan kuukauden.
---
Onko sulla ompelukone? Ite oon kova kaventeleen housuja, tosin aina on pieni riski että haarukkaan muodostuu niin kutsuttu 'camel toe', mutta useimmiten selviää ilman.
[/q]
Ei, ja oon iha hemmetin käsi käsitöissä (*nauru* hauskasti sanottu eheee).. No, onneks ny ollu kylmät säät ni o voinu pitää paksui trikoohousui alla ni helpottanu vähä :D
Luovutin ja menin kasilta nukkuun, ja ny si heräsin. Näin ällöä unta, et iha hyvä vaa et heräsin mut.. Nii.
Kaiken lisäks koko kurkku tuntuu paisuneelta ja päätäkin jomottaa, jeij.
Ei yksinkertaisesti ole varaa lähteä provinssiin. Tai oishan varaa lippuun ja matkoihin, mutta ei se siellä oleskelu mitään ilmaistakaan ole.. Parempi jättää väliin ja sitten suunnata vaikka pelkästään Turkuun heinäkuun alussa. Tuleepahan se ruisrokkikin koettua sitten.
Olotila
[q]kindertin, 7.10.2009 11:12:
Valvoin sitten lähes koko yön vatsakipujen takia. Mahtava fiilis <3
[/q]
Itellä takana yö alaselkäkipujen ja painajaisten valvottamana
Karu, yksinäinen arki taas edessä. Vielä ei tunnu pahalta, mutta kun pääsee kotiin ja siellä on hiljaista, huomaa varmasti taas eron.
*huoh*
[q]Nexus__69, 19.9.2007 17:43:
iso ikävä.
:'(
[/q]
Mullaki. :'(
Mun tiimissä halutaan vähentää tunteja. Yläkerta katsoo, ettei meille tule niin paljoa puheluita. No vittu kun pääosin meidän toiminta painottuu sähköpostiin.
Pahinta asiassa on se, et kollega on kk-palkalla. Reijan sopparissa lukee tuntipalkka ja 0-37,5h per viikko.
Joka lihasta särkee, niihin kaulassa oleviin rauhasiinkin sattuu aina välillä ja olo on aika veks. Mittasin kuumeen ja sanoi että 36.3 joka on kai iha jees, normilämpö 36.6 mut voi perkele jos tää muuttuu tästä vielä jokski sänkyynkaatotaudiks.
[q]mayah, 4.6.2007 14:35:
Ja sit pyydän sitä junan kuljettajaa, et jättää mut siihen golf-kentän reunaan. Muita matkustajia ei varmaan haittaa, jos poiketaan vähän raiteilta.
[/q]
HEI mä keksin miten pääsisit keravalle! älä ny kiusaa pientä idioottia jolla on vähä pidemmät piuhat ku muilla
autoni on tiellä tietämättömillä*uuh*
Vähä pipi olo.
Ei oo kiva sairastaa yksin.
[q]Vampyrella, 19.3.2009 21:22:
Mauton kevennys:
Sun vasen tissi on liian iso. :(
[/q]
:(
[size=5]joutu repee äänee[/size]
Mun rakas kone on kai hajoamispisteessä. Sekoilee ties mistä ja viimesimpänä sanoo et tuuletin ei toimi ja pitää kamalaa ääntä. En osaa ees helevetti soikoon tehdä asialle mitään
Oon nii käsi tietokoneiden kanssa ja tää viel lisää mun ahdinkoa. Sit viel ihminen, keneltä pyysin apua, sanoo vain "vaihda tuuletin". No jes.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,449
- 1,450
- 1,451
- 1,452
- 1,453
- ...
- 1,566
- Seuraava »