päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,439
- 1,440
- 1,441
- 1,442
- 1,443
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]sapeli, 11.10.2007 09:54:
---
Freja, 11.10.2007 09:35:
Näönseulannas katottiin silmänpaineetkin, ja se tuntui tosi ikävältä. Nyt koko ajan kutittaa/kirvelee/tuntuu hämärältä silmissä :( asiaa ei helpota, et hinkkasin silmiä ja ripsarit levis ja meni silmiin :D
---
Nii toi oli se missä tulee se ilmapuhallus silmään? Se on aina kyl ollu nihkee mut munki täytyy varmaan lähiaikoina käydä ihan täydessä silmätarkistuksessa... USAssa tota painetarkistusta ei tehdä eli siitä on varmaan 10 vuotta kun mulle on viimeks tehty kunnon tarkistus.
[/q]
Mä en oikeen tiiä, se tuntui/kuulosti joltai sähkäriltä :D Joku kone sillä oli kädessä ja sillä tökki jotai 10 kertaa.
Mut sain täydelliset paperit, eli vasta myöhemmällä iällä tarvin kuulemma lähilukulasit. Ehkä sillä tiedolla kestänkin tän kärsimisen nyt :D
Mä en enää ikinä juo jos tiedän et seuraavana päivänä on helle krapulassa tuskanhiki ja si viel kämppä niin kuuma ja kostea kuin missäkin saunassa.. Ei kivaa
Poltin semisti sormeni kun kaadoin vettä kattilasta pois. Sihtasin tiskialtaaseen, osuin etu- ja keskisormeen.
Kaiken lisäks mul ei riitä äly eikä verkkopiuha tai joku muu tollane tekniikallinen juttu olkkariin, mis on pöytä, ni joudun istuu lattial ja datailee sillee et näyttö on tuolilla. Kajari toimii hyvin hiirialustana.
Ja ei, en jaksa raahata pöytää olkkarista tänne, koska oon kuitenkin jossain vaihees siirtääs tietsan makkarista pois, kunhan saan tarvittavat vehkeet siihen.
Sit viel pisteenä i:n päälle, täällä on iha tajuttoman sotkusta. Vois ehkis siivoo huomenna.
Perkele!!!
Sinne meni sekin peli...
Nukuin vahingos vähä liikaa ja ny o si iha nuutunu olo.
Korvissa hirvee paine koska nenäröörit on nii tukossa :/
Lihaksiakin rupee särkeen.. Ärsyttävää.
Eka Joulu 24 vuoteen kun olen kipeä.
kauhia flunssa =(
[q]Janisa, 13.11.2007 01:56:
Aivan asian vieresta, mutta IHANATA kun sulla on taas naurava naama avatarina -tietaa taas kuka siella on.
En vaan jotenkin nahny sua vesipisarana...
[/q]
Tuli hirveen ikävä hahjustia yks yö, ni stalkkasin sen itelleni takas.
vesipisara olikin liia kostee :D
Oma kulta ei ole kotona Joudun nukkumaan yön ihan yksin eikä se aamullakaan ole vielä viekussani... Huoh, en vain pärjää ilman kultaani, tulee hirmu ahdistus ja itkukohtaus kun ei ole ketään minua halimassa.. *vollotivolloti* Myhyy minulla on ihan hirmuisa ikävä enkä kestä!
Tekisi mieli ommella itseni kultaani kiinni.
[q]Hyzenthlay, 11.4.2007 14:27:
niin ja mätkyjä tuli! onkohan tässä enää koht mitään syytä elää.
[/q]
Ai nytkö ne taas niitä lähettelee? Saa näköjään alkaa pelkäämään omaa postiansa
Väsy, paha mieli, naama ihan kuiva ja sormetkin kutiaa :(
Eniten ehkä silti toi et naama on kuiva. Jalatkaan ei oo täydelliset just nyt
[q]Indiboi, 29.1.2007 08:27:
Lääkäri? Vai oletkos jo käynyt?
[/q]
Kävin perjantaina. "Joo, niskat jumissa, tossa sulle särkylääke, se poistaa sen kivun."
Kävin tänään "joo, niskat jumissa, sulla ollu ennenkin, oliko tää ja tää hyvä lääke? Laitetaan sitä, se auttaa pahimpaan."
Ja heti rupes helpottaan
Herätä keskel yötä pääsärkyyn ja siihen, että oon ihan jäässä vaikka mulla oli 2 peittoa.
Burana vei säryn pois, mut ny vaa jomottaa joka lihasta ja oli pakko nousta ylös ku olin ihan tulessa
Enhän mä haluiskaan nukkua :(
3 päivää pitäis jaksaa töitä, si alkais vapaat.. Mä en halu olla enää tän vuoden puolella kertaakaan pois töistä, rupee jo ahdistaan ku oon aina kipeä
[q]mayah, 29.10.2005 20:30:
[/q]
Kiitos, tuota ehkä hieman tarvitsinkin vähän piristi edes..
Harmi vaan kun viikonloppukin pitenee yhdellä tunnilla, saatana. Miks kelloja ei vois vaik siirtää eteenpäin nyt, semmoset... 24 tuntia?*hmph*
Asiakkaat näköjään menee ilkeemmiks mitä pidemmälle päivä etenee.
Ny tuli totaalinen "en halu tehdä töitä"-fiilis. Mun päivän tavotteet on paremmin ku ok, mut tunnit ei.
No, saa nähä tuleeks se kutsu oikeuteen vai ei.
No se ukkonen. Se vitun ukkonen jyrähti kerran yöllä ihan hirveen raivokkaalla äänellä että heräsin siihen. Näin yhen salamankin vaikka simmut oli kii. Si olikin unet 2 tunnin ajan kateissa. Ärr
Yöllinen ukonilma pilasi uneni. Oon sit ollu hereillä kivasti. tai siis pahasti. Ja nyt oon töissä ja väsynyt.
Systerikin lähtee tänään pois ihan muutaman tunnin päästä :(
Lompakkokin jäi kotiin, huomasin sen kassajonossa ku olin ostamassa jugurttia. Tosi jees.
Noh. Jos hakisin teetä.
[q]Freja, 10.11.2008 10:48:
Okei noni, nyt on kyl tosi iso huoli. Miks ei ystävä vastaa, missä se on.
[/q]
Huh, löytynyt. :)
Etsin tänää itelleni kenkiä. En vaan löytänyt mistään. Paitsi yhet täydelliset, ihanat, kivat ja kaikkee. Oli viel -50%. Koko oli 38, eikä 39ä ollut enää. EI SIT VITTU, EN OIS HALUNNUKAAN NIITÄ KENKIÄ PERKELE.
Korvassa taas hirvee paine :( toivottavasti ei nyt pahenis.. Ja toivottavasti kaikki ois muutenkin hyvin
Reija on hiljaa ja väsynyt.
Jää kyl jumpatkin tänään väliin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,439
- 1,440
- 1,441
- 1,442
- 1,443
- ...
- 1,566