päivän :(

Back to häröily O

Eka aamu piiiiiiiiiiitkään aikaan, et oli vaikee herätä.
Kaipuu jotakin. Jonnekin. En ees oikee tiiä, et mitä. Jotenki vaa haikee fiilis.

Mun tilin tilanne. Ei paljo naurata.

[q]Super-Kerttu, 13.9.2006 17:57:
No milläs helvetillä mä maksan sit aina loppukuun ruuat?
[/q]

Tee maksu- ja rahankäyttösuunnitelma. Osta esim heinzin ketsupin sijasta pirkkaa. Tee itse ruuat, älä osta valmis-/mikroruokia. En kyl tiiä, et miten muutenkaan nyt syöt, ja muista elintavoista, mutta kuten yllä mainittiin, yritä karsia kaikki ei-niin-pakolliset pois. Oot tainnut mainita että käyt salilla, onko sulla kuukausikortti tms? Voisitko olla esim käymättä salilla, ja sen sijaan harrastaisit lenkkeilyä, ja muita "ilmaisia kuntojuttuja"?
Tee itsellesi lista, mistä et suostu luopumaan, ja pidä _tarkkaa_ kirjaa menoistas. Sillä tavoin sitä yleensä huomaa, mihin oikeestaan rahat menee.
Mikä on sun kallein harrastus?
Mihin sulla menee isoin osa rahoistas kuukaudessa?
Mitä sä yleensäkin teet, että sun rahasi kuluu?
Puhutko "liikaa" puhelimessa, voisiko puhelinlaskuja pienentää jotenkin?

Kuulosti ehkä aika toistolta toi mun sepustus..hmm. Mutta kirjanpitoa suosittelisin, että huomaa, mihin ne rahat menee.

[q]mayah, 30.5.2007 21:04:
:( ja sit viel ku tehtiin koko tunti vasurilla, ni oli ihan amatööri-olo
[/q]

Mä en selviä tästä

Terv. nimim. "huidoin heinää viikatella miten sattuu"

Oli sit tullu väärinkäsityksiä ja systeri oli sanonu äipälle ja iskälle, et mä haen sen pyörän vaasasta. Mä kun taasen olin ajatellut, että ku ä&i siellä oli, ne ois ottanu sen hämeenlinnaan, iskä korjannu sen siellä, ja kun mä enemmän siel hämees käyn ni ottanu sen si joku kerta mukaan.
Joutuuki si tekee niin, et kun mä sit joskus vaasaan meen (varmaan puolen vuoden päästä *igor*), mä haen sen pyörän, vien helsinkiin, vien hämeenlinnaan, iskä korjaa sen, ja mä haen sen takasin. Voi jeesus, voisko enää vaikeemmaks mennä.

En mä ois halunnukkaa pyöräillä töihin kesällä

Niska kirjaimellisesti jumissa. En pysty sivuille kääntämään, saatikka alas. Itkettää ihan hemmetisti ku sattuu niin perkeleesti, eikä mulla ole tähän hätään mitään millä sen saisi paremmaksi Mä en oikeesti kestä 2 rankkaa 8.5 tunnin päivääkin pitäs viel pystyä tekemään

Luvattu aika myrskyisää säätä kun systerin kaa rantaudutaan Hampuriin

[q]%, 3.2.2009 21:03:
No pyöriikö se tuuletin siellä takana?[/q]
En mä tiedä :D

[q] Jos ei niin kyllä se teholähde on siinä tapauksessa vaihdettava, itse oon kerran omasta koneesta semmoisen vaihtanut. Ota siis yhteyttä johonkin atk-liikkeeseen. Ei välttämättä maksa kuin jotain 50e töineen.[/q]
No toivottavasti ei.
[q]
Jos se pyörii, mutta pitää meteliä, voit koittaa puhdistaa sen vaikka purkissa myytävällä paineilmalla saa myös niistä nörttiputiikeista.[/q]
En minä tiedä pyöriikö se :D

[q] Voit myös ottaa koneen sivulevyn pois ja kattoo toimisko sitten paremmin, ei ainakaan kuumene niin pahasti. Siis jos sulla on ihan normikone eikä mitään kannettavaa.[/q]
Normikone on joo, mut en mä ees tiiä miten otetaa sivulevy pois :D

[q]
edit: tai ostat mulle 12-packin kaljaa ja pizzaa niin tuun selvittään vian, tunnen noitten koneiden sielunelmämän kohtuu hyvin, olenhan nörtti.
[/q]
Kiitos tarjouksesta, mut mä toivon et saisin mun yhden kaverin kattoon ton "joku päivä" pelkällä kahvin hinnalla :D

Paikassa, missä mulla yleesä menee pari tuntia, meni tänään 5 tuntia. Muutenkin ollu tänään semmonen päivä joka ei oo melkee yhtää menny niin niinkuin olin suunnitellut. Vähän masentanut, mutta ehkä se tästä.

Hartiat menny nii jumiin, et päätä särkee ihan törkeesti. Onneks jo ajatus juuri otetusta buranasta helpotti hiema. Nyt hieman balsameita ja hartioiden lämmitystä jne ni eiköhän rupee helpottaan :)

Taas mukavan jumissa hartiat. Au. No, ens viikol hierojalle.

Perussetti ton nukkumisen suhteen.. heräsin puol 2, enkä sen jälkee oo oikee nukkunu. Pieniä hetkiä vain.

Ois vähä väsy. Mut kyl se tästä.

Söpö kahvikonepoika käy kuulemma toisessa rakennuksessa tuomassa teetä! Meillä käy enää vaan se irma :( oon ihan pettynyt. Taas se kävi tääl ja jätti vaan yhen sitrusteepaketin ja earl greytä. EI VITTU PUSSIAKAAN MUN ROOIBOSTA *GRR*

Ihan hirveitä asiakkaita ollu tänään

Kinkkimestalounas, en nähny et sen nautaruuan perässä oli parit tulisuusmerkit, ja mun suu on vieläki vähä tulessa :D

No, aukes sentäs nenä. Kai tää si ois päivän :) :D

[q]cjet, 3.12.2006 11:24:
Jahas, Freja on parantavasti haleillu tääl..
[/q]

Mä yritin saada parempaa mieltä kivoihin ihmisiin!

[q]Annakins, 3.12.2006 03:07:
Miten voi olla näin helvetin yksin.
[/q]

[q]mayah, 3.12.2006 08:58:
Juuri kun eilen alkuillasta kuvittelin, että tää olo olis ollut jo parempi, ni paskan vitut. Kurkku sattuu aivan sikana ja olo on muutenkin totaalisen
[/q]

parantava

Kummallinen olo. Sellanen haikee, mut silti samaan aikaan hyvä. Emmätiiä.. Jäin vaa ajattelemaan asioita, ja tuli tää outo olo, jonka ehkä tunnistan loppujen lopuks enemmän olevan :( kuin :) .

Huoh. Vaikeeta.

Samperin alaselkäkipu ja huippaus ja masuparkani. No, tää menee muutamas päiväs ohi

O