päivän :(

Back to häröily O

[q]wiwi, 30.9.2008 10:09:
Niin mä keräänkin mutta kun tota paperia tulee ovista ja ikkunoista. Menee koulujutut sun muut mukavasti sekaisin, ja mun ja miehen paperit. Ja mulla on kannettava.
[/q]

Itelläni on sellanen iha normaali sellanen... Teline (apua en keksi sen suomenkielistä sanaa :D), missä lukee päädyssä "maksamattomat laskut" ja toisessa on "maksetut". Siis tollane pöydällä jököttävä teline mihin laitetaan papereita. Toimii aika kätevästi, sanoisinko.
Jos siis sun ongelmana on se, että sul o kannettava etkä voi laittaa laskujas esim näppiksen alle.
Vai onks sul ees pöytää? :D

[q]anis, 24.9.2008 12:34:
Eli meidän huumekatko ollaan siis sulkemassa. Stadin ainoa oma katkaisuyksikkö narkomaaneille.
[/q]

Miksi?

Tänään tuntuu kerrankin aika maanantailta tää maanantai.
Nukuin liian pitkään, sit kun olin ottaas hiuksia pois silmiltä niin tökkäsin itteeni sormella (ja just sillä missä on pisin kynsi) suoraan silmääni, ja siihen sattui jotai 20 min enneku pystyin ees nouseen ylös / avaan silmääni. Se kipu, kirvely ja vuotamisen määrä oli ihan kamalaa.
En ehtiny kotona myöskään juomaan aamuteetä, ja b-vitamiinitkin unohdin ottaa.
Tein salaatin töihin lounaaks, ja kun pääsin tänne niin saldekiposta oli valunu nesteitä ulos.
Tänään alkoi syksy ja oisin halunnu lähtee salille, mut ääni on puoliks mennyt ja nenä ihan tukossa. Naamasta kyllä huomaa kesän juhlimiset. Vitutti katsoa peiliin kun näki sieltä jonkun, joka oli ennen kesää ihan eri näköinen.

Kaiken lisäks taidan haluta jotain mitä en voi saada.

Antakaa mulle parempi loppupäivä!

Kurkku kipuilee, tuntuu selvästi et oon tulos kipeeks. Vielä ei lihaksia särje paljoaa, eikä lämpö oo noussut. Kurkus tuntuu vaa just siltä, et pian on taas koko kaula turvonnut ja poskiontelot täynnä räkää. Ihkuu.

Viilsin eilen fileerausveitselläni (jonka ikävä kyllä osaan pitää terävänä) itteäni keskisormeen, ja se on ihan hemmetin kipee vieläkin. Se tuppaa unohtuun välillä kun kirjotan näppiksellä, kun automaattisesti käyttää keskaria johonkin. Kirpasee ikävästi.
Poltin myös kieleni keskeltä eilen, ja siihenkin sattuu vielä ihan hemmetisti.
Kurkkukipukaan ei oo viel hellittänyt, nyt jo viikon ollut kipeänä. En tiedä pitäiskö sitä huomenna kaiken varalta käydä silti lääkäris, mut en tie auttaisko sekään enää si loppujen lopuks mitään. "Juo paljon" ois varmaa aika osuva veikkaus sille, mitä lekuri sanois.
Äiti ja iskäkin on täl hetkel Lapissa vaeltaas, ja ois ollu niiiin ihana olla heidän kanssaan siellä, nauttimassa kauniista ruskasta ja puhtaasta, kauniista luonnosta. Mut ei, mä oon täällä stanan etelässä.
On vaa jotenki olo allapäin tänään. Kaipais halia tai jotain.

[q]Aurinkoneiti, 17.9.2008 19:25:
Mulla auttaa ripeä kävely. Kummasti asiat selkenee, esim. Olin hyvin kiukkunen pitkän aikaan. Raivosin mm. naapurin äijälle, joitakin olisi tehnyt mieli vetää päin näköä. Lopulta selvisi, että olin raivona exälle fyysisestä väkivallasta. Se olisi ansainut sen raivon, eikä muut.
[/q]

Lenkille tai salille haluisin, mut en voi kun oon semisti viel kipee. Aattelin kokeilla kylpyä, josko se rauhottais mut jotenkin.

Käppäilin kaupungilla ja kuuntelin soittimestani musiikkia, kun yhtäkkiä vaan iski jotenkin paha olo. Siis ei olo, vaan mieli. Jotenkin tuntui yhtäkkiä vaan siltä, että kaikki lyhistyi. En tie minkä takia, ensin mieli oli oikeen hyvä, kävelin hymyillen eteenpäin ja unelmoiden, kunnes vaan yhtäkkiä olikin sellanen olo, et teki mieli vaan itkee kun oli niin paha olla. Ihan sama mitä yritin ajatella, löysin asioista vain ne negatiiviset puolet.
Nyt on vaa jotenki tyhjä olo, tuntuu et alan itkeen ihan just, mut se olo ollu täs jo tunnin ajan, eikä itkua vaan tule.

Mä en tiedä, mistä tää johtuu, joka myös ärsyttää hyvin paljon - jos tietäsinki, niin mieli ois varmasti parempi.

Haikeus, suru, mieli allapäin.. En mä tiedä.

Huomasin sit salilla vaatteita vaihtaessani et olin jättäny salihousut himaan. En si saleillu, perkele :D

Oon nukkunu vaan muutaman vaivasen tunnin, jo ennen kolmea olin hereillä enkä sen jälkee nukkunu silmänräpäystäkään.
No, ehkä tän voi sillee kääntää voitoks et yleensä väsyneenä nauran vielä normaalia helpommin, ja lähes kaikki asiat saa koomisia piirteitä vaikka väkisin.

Hampi-/ienkivun takia jouduin nyt sit varaan ajan hampilääkärille. No, kurlailen eka muutaman päivän yhel litkul, ja jos menee ohi ni voin kuulemma perua sen ajan.
Miks sen piti kipeytyä just reissun alla... :(

[q]Jone, 22.9.2008 17:09:
4 vuoden sisällä + 2kk, joka kuluu siihen kun rikkoontunut maailmanlopun kone korjataan.
[/q]

Eli on hyvin aikaa kehittää vielä vaikka mitä, ja käydä ties missä, ja ja ja... On vaan hyvin vielä aikaa elää.

Tuun pitkältä lomalta takasin etelään ja si ei vittu kommentin kommenttia tai quoten quotee! Vähäks tuli masis olo, eiks kukaa ollukaan kaivannu mua

Huonoja uutisia kaverista, mut sentäs selvis "vain" kahdella murtumalla. Voi hele et pistää vihaks. :(

Heikottaa.
Kaiken lisäks sain eilen kovasta, terävästä kyynärpäästä käteeni, joka oli jo valmiiks kipee.
Niskakin tosi kipeenä, heräsin samasta asennosta kuin nukahdinkin. En nyt usko, että ihan liikkumatta oisin 10 tuntia ollu, mut sellainen olo siis mulla on.

Eikä tää kylmyyskään oo helpottanut. Pitäis hommaa joku lämpömittari sisälle, et sais oikeesti tsekattua sisälämmön.

[q]sapeli, 3.12.2006 20:01:
(Mä oon nyt tehny vaan silleen että patterit on laturissa 24/7 ja otan ne kameraan vaan siks aikaa kun otan kuvia... *hmph*)
[/q]

pitäsköhän munkin koklaa, kun eipä siitä taida enempää haittaakaan enää olla.. Vaikka en sitten tiiä, ku tos härvelis kuitenkin sammuu valo kun se on ladannut ne täyteen, että onko siitä sitten hyötyä - eli lataako se niitä siinä sitten lisää jossain vaihees vai..
Ei voi tietää. Ihan tyhmää. Mitä me ollaan tehty väärin?

[size=8]sit viel paketti sanoi et kestää jopa 1000 latauskertaa! Niitä tuskin ladattu edes kolmasosan verran siitä *igor*[/size]

[q]Fyraett, 20.11.2006 05:13:
oli sit taas vaihteeks täyskuu, ja uni maistu huikeet 30min jonka jälkee piti pongahtaa pystyyn (klo.01.30) ku luuli et kello jo 5 aamul.

Noh, koht pitääki sit jo olla bussipysäkil ja klo. 8-16 paiskii hommii :p
[/q]

Selvispähän munkin ongelmat

[q]drifter, 2.9.2008 12:27:
Eihä toi vielä mitään, mieti jos sulla olis koko vuoden yli kolkyt...
[/q]

No mut sillon mun tulotkin ois varmaan vähä korkeemmat. En mä nytkään liksallani juhli, ni kirpasee vähä liikaa :D

Tein ihan ylihyvää ja ylihyvän näköstä salaattia, mut si ku aloin maistaan ni se oli ihan hirveetä. Jääsalaatti oli elämääkin kirpeempää! Se maistui ihan hirveelle, ja se pilas mun koko ihanan salaattihetken

[q]ella_, 29.5.2007 08:11:
mulla oli tänään kans aamupahoinvointia! mut et miks se johtuu kesästä?
[/q]

Mä ite oon tullu siihen tulokseen et kuumuus = hikoilu = nestehukka = pahoinvointi? Joku viisaampi vois kertoa jonkun varmaksi, mutta näin mä olin aatellu. Se kuulostaa järkevimmältä kun tuo on mulla joka kesä toistuvaa.

Systeri soitteli. Jouduin ääni väristen sanoon etten pääse kotiin. Se ihana tarjoutui jopa antaan rahat junalippuihin mutku se ei oo siitä kiinni..

Hirveen paha olla, kun tahtoisi vain kotiin, mutta ei pääse..

Kaiken lisäks systeri lähtee alle kahen viikon päästä kauas pois ja nään sitä sitten seuraavan kerran varmaan vasta jouluna.. Senkin takia hirmusti olisin tahtonut kotiin.

O