päivän :(

Back to häröily O

Toi sää. Muutenki jotenki uuh ja plääh-olo. En tiiä.
Pääsispä jo töistä pois.

Nii joo, ja ne painajaiset ja huonosti nukuttu yö.

Oonhan mä iloinen, et mä saan vihdoin uudet sohvat, mut pitääks ne tuoda just lauantaina aamupäiväl?
Äiti laittoi jo viestiä et joku arkipäivä iltapäiväl ne tulis, ja laitoin et "ok" ni sit se laittoikin et "suunnitelmat muuttui, ne hakee ne sohvat täältä klo 9.30 lauantaina" eli ne on joskus ties millon sit vasta helsingis. Sen jälkeen pääsen vasta lähtemään Hämeeseen. Mun piti mennä sinne jo perjantaina mut en kai sit mee vittu

Masentavaa et suunnitelmat menee pieleen.

Nukuin töiden jälkeen parin tunnin päikkärit ja nyt kun heräsin niin oon ihan tukkonen ja lihasjumijumi luulin et olin jo tervehtynyt mutta en näköjään..

Korvaan sattuu niin maan vietävästi. Tai ei nyt vielä paljoo, mutta tiedän ettei se tästä paremmaksikaan pariin päivään mene, perkele.

[q]kottarainen, 2.7.2007 16:44:
Ruumisauto rapun edessä!!*uuh*
[/q]

Mistä tunnistaa ruumisauton?

Kylmä, tukkoinen ja hieman heikko olo.
Heikotus tosin saattaa myös johtua energianpuutteesta, mutta olo on silti taas kuin olisin tulossa kipeäksi. Ei nyt oikein kiinnostaisi.

Niska ja hartiat nii kipeinä, et veri ei oikee kierrä päässä. Sattuilee. :(

Ja väsyttääkin viel iha vietävästi. Töissäkin helvetin tylsää. Ois ees jotai tekemistä ni aika kuluis nopeesti ja pääsis kotii ja ois ilta ja vois mennä nukku.

[q]sapeli, 19.11.2008 10:27:
No, tulihan se tännekin.

******** Oy aloittaa maanantaina 24.11.2008 yhteistoimintalain mukaiset neuvottelut, joissa käsitellään esitystä 40 työntekijän vähentämiseksi.
[/q]

Voi paska. :/ Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Kui iso jengi teitä siellä on?

Mitä mä tein väärin? Oisinko mä voinu pelastaa ystäväni jotenkin? Vieläkö mä pystyisin saamaan siitä sellaisen ihanan, iloisen, elämää rakastavan ihmisen kuin se ennen oli? Miten helvetissä siitä tuli tollanen? Miks sen uudet ystävät ei auta sitä? Miks mun pitää olla näin kaukana etten voi olla sen vierellä?

Mulla on hirveen ikävä mun ystävää jonka mä joskus tunsin. En taida enää.. :'(

Miks ihmiset juo alkoholia niin paljon? Miks tyypit ei sano sille et "älä juo nii paljoo", vaan ne vaa nauraa et "hahaa olit taas kännis" ja "koska uusiks?"...

Mua hajottaa ihan hemmetisti, varsinkin kun en tiedä mitä tekisin, tai mitä pystyisin edes tekemään. Joskus tuntuu yliholhoavalta, mutta joskus taas tuntuu etten ota asioita liian vakavasti.

Emmätiiä. Paha olo :(

[q]SyndroDome, 12.11.2007 20:12:
Duunish vai(ko)?
[/q]

Duunis joo, mut myös mun omas kämpäs. En tie pitäiskö jotenkin tsekkaa ikkunat yms et paljonko ne oikeen vuotaa.
Kädet koko ajan "kohmees" eli hieman kylmät.
Tai sit se oon vaan mä. Kylmä nainen :D

[q]pipa, 3.5.2007 20:43:
raha-asiat NIIN vituillaan, niin kuin aina. Musta tuntuu, ettei tää oo ohimenevä vaihe elämässä, vaan jatkuvaa..
[/q]

Samis.
-
Muutenkin asiat menee päin persettä, koko ajan vaan enemmän ja enemmän.

How deep can you go before you hit rock bottom...?

[q]India, 2.5.2007 06:42:
Tuolla sataa lunta!!! Ei h*lvetti.
[/q]

PIDÄ SE SIELLÄ VANTAALLA

-----

Oma päivän :( luntakin enemmän on tajuton väsymys. Oon ihan helvetin poikki, enkä tajuu miks. Pakko päästä tänään ajoissa nukkumaan.

Maha ihan hirveen paisunut. Näytän ihan siltä kun oisin raskaana

Kipeys vaan pahenee Silmä alkaa pikkuhiljaa olemaan kunnossa, mutta korva... Sain eilen kortisoni-antibioottikorvatippoja, ja laitoin sitten niitä illalla. Nyt on korva entisestään paisunut, edes topsipuikko ei mahdu sisään (yritin siis laittaa pumpulia suojaamaan) ja syke tuntuu ikävänä jyskeenä. Koko niska/kaula on oikealta puolelta kipee, kiitos korvani *sydän* Ja kuulo? Joo, tosi kiva mennä töihin puolikuurona. Taidan olla plokkari tänään
Vimma tulee huomenna, ja mä oon tässä kunnossa tosi kivaa

Oon ihan poikki. Jalat huutaa hoosiannaa juoksemisesta ja seisomisesta! Eilen oli hemmetin rankka työpäivä, ainoo taukokin oli ku kävin 5 sekunnin vessatauolla. Ja meni vielä "ylitöiksi" eli ei päästy silloin kun piti.. Asiahan on niin että jos asiakkaat ei lähe minnekään niin ei sitten lähdetä mekään vaan valvotaan niiden kanssa Ei nyt onneks koko yötä joutunu oleen.
Ehkä tähän tottuu.

totaalinen motivaation puute.

Äääh, tuli vaan taas jotenkin surullinen olo. Rupes pelottaankin, enkä ees tiedä mistä koko hemmetin tunne edes tuli.
Typeriä tällaset olotilat. Toivottavasti pian taas hymyilyttäis..

Alkaa iskee päänsärky. :( Vois kai mennä pian nukku, muutenki huonosti nukkunu viime yönä (ihmeellisiä ääniä kuulunut ja ihmeellisiä unia näkynyt koko yö.)

Nii ja sekin viel et tää mun kämppä on jääkylmä. Näpit jääs, vessas höyryää hengitys (testattu! :D) ja jalkoihinkin sattuu melki joka askeleella koska niihinkin on niin kylmi. Ei ihmekään jos tulee kipeeks.
Huoltomiestä odotellessa.

[q]thomas, 12.10.2008 22:07:
heh.. darraa oli täälläkin päin tänään.. nyt alkaa vasta elämä voittamaan :P
[/q]

No, mut mä en oo ees juonut. :D

[q]Kolera, 5.10.2008 21:17:
eikös oo muksaa tuo etenkin ku pitäis mennä nukkuu? ai tuleeko uni vai pyöritäänkö ku puolukka pillus sen lakanan ja kainalotyynyn kans =P
[/q]

Joo eri muksaa! Mut onneks mul tosiaan on se tyyny kainaloonkin ^_^

O