päivän :(

Back to häröily O

Md soitin sanoin riks raks ja poks*igor*

[q]bubbelgum, 19.9.2006 03:17:
Hermot menee kun on taas sellanen olo että sänkyyn ei voi mennä edes yrittää nukkumista, kun ei muka väsytä tarpeeks, ja kaikki maailman asiat pyörii päässä.
[/q]

Tuli vaan mieleen, mutta ootko kokeillu tehdä niin, että meet sänkyyn vasta kun todella nukuttaa etkä tee sängyssä muuta kuin nukut (siis et lue, kato telkkaria tms.)?

niskat ihan jumissa ja ikävä kultaa

Vituttaa, kiukuttaa, ärsyttää, masentaa, tympii, itkettää ja tekee taas mieli hakata päätä seinään.

Mulla menikin taas liian hyvin.

tun flunssa...

RIP Steve Irwin :´(

Katja ei kuuntele mua!

Kaikki mahdollinen vituttanut koko päivän eikä mikään onnistu...Ei sitten mikään:(

tulee liian kova ikävä...

[q]Tiinuliinu81, 25.1.2008 10:26:
^

No mun mielestä käy Visa electron ja luottokorttikin...
[/q]

Ei käy electron ei. visa ja pankki.

Kaikki taas tympii, hoh hoijaa.

Huoh*uuh*

Suru&murhe ja pienet maanantaimorkkikset siihen päälle.

This is NOT miami, This is NOT platinum.ac, This is NOT elixiria, This is NOT stealthunit... THIS IS KLUBITUS...

[q]sts, 21.8.2006 18:38:
---
peikkotyttö, 20.8.2006 21:26:
Torstaihin asti 3 euroo massia. jes.

---

korjaus 5,6e :)
[/q]
mäki löysin viel 2 euroo lisää!! palautetaan viel pullot ja saadaan herkkuja!!

[q]Hyzenthlay, 21.8.2006 12:29:
Oon ollut muutenkin jo ihan liikaa poissa :( No, jos vaikka soittaisin vuokraajalle ja sanoisin, et oon ERITTÄIN kiinnostunut asunnosta.. *justjoo**nauru*
[/q]

Et vois vaan pyytää vapaata sen ajaks?

Pakastin *grr**senkin**dissaa*

[q]peikkotyttö, 20.8.2006 21:26:
Torstaihin asti 3 euroo massia. jes.
[/q]

korjaus 5,6e :)

[q]La Petite, 14.8.2006 15:56:
Hammaslääkäris tänää: piti korjata vaan vähän vanhaa paikkaa-> vanhan paikan alta löyty pelkkää ilmaa -> hammas "sortui" -> pora osui hermoon -> lisää piikkiä -> nyt koomassa kotona

mä niiiiiin vihaan hammaslääkäris käyntii
[/q]

mun pitäs _edelleen_ mennä sinne hammaslääkäriin...en vaan saa aikaseks. Hammaslääkärit on jotain paholaisen aikaansaannoksia..*pökr*

Huonosti nukuttu yö. Kämpän molemmissa päissä ikkunat auki, mut silti ihan liian hottis-sauna-meininki, ja hirvee hikoilu. Si oon vaa heräilly ja kieriskellly. HUoh. No onneks tänää saa mennä vasta puol ysiin.

O