päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,428
- 1,429
- 1,430
- 1,431
- 1,432
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Steven Hoaks, 13.8.2006 20:24:
Mutta enpä taida kuitenkaan kämppiksen broidista tekee mitään ilmotusta.
[/q]
Onpas joviaalia. Tekisit kuule yhteiskunnalle palveluksen ilmiantamalla tuon tyypin. Haluatko tosissasi itse maksaa 600e uudesta linssistä ja niellä kameran uudelleenmyyntiarvon laskemisen? Mitä sitten jos se on kämppiksesi broidi? Tuskin sun kämppiskään sitä kovin fiksuna tyyppinä pitää.
päätä särkee ja ärsyttää tuhlata kiva päivä sisällä.
saamarin gradu.
vaikka miten yrittää pitää mielenkiintoa yllä ja kirjoittamista mukavana toimintana, niin jossain vaiheessa tulee raja vastaan itsekullakin. pirnales.
taidan siis ottaa loppupäivän ommoo lommoo...
..after all, tomorow is another day.
Me omistetaan 5 mattoa, joihin kolmeen meidän ihana kissa on viime yönä oksentanut. Eiku mattoja käärimään rullalle ja pesuun...
Tää on niin paskaa tää elämä. En olis kyl ihan tällästä odottanu kymmennen vuotiaana, kun halusin niin olla iso ja päästä pois iskän ja äiskän helmoista.
Kiukuttaa ja vituttaa *toktok**dissaa*
[q]Jusna666, 27.7.2006 16:17:
Tää on koko viikon ja vuoden ja loppuelämän :(
Lab-4 tulee suomeen viimestä kertaa ja mä oon seuraavana päivänä 06.30.-21.30 töissä.
[/q]
Eiks me jo sovittu että sä oot sairaana sen päivän? Eihän niille pöpöille mitään voi kun ne iskee...
Tää on koko viikon ja vuoden ja loppuelämän :(
Lab-4 tulee suomeen viimestä kertaa ja mä oon seuraavana päivänä 06.30.-21.30 töissä.
Tapan kaikki.
Vittu.
[q]rose, 27.7.2006 15:12:
--clip---
[/q]
Tollasta ei todellakaan toivois kenellekään tapahtuvan..
en jaksa alkaa värjää lettii enkä tiedä missä mun kännykkä on
Lisää rahan menoa...*grr* kaikki näköjään menee niin v***iks ku olla ja voi.... et ei kai täs auta muuku *nauru*aa
tää ei vaan oo mun päivä.
ja vielä reilu tunti pitäisi kökkiä täällä toimistolla ennen kuin pääsee kotiin.
Välilevynpullistuma on erittäin vittumainen asia. Lääkärit helposti vaan lääkkeitä ja saikkua vaan tyrkyttävät. Magneettikuvaukseen taas pirun vaikea yleisesti ottaen päästä ja fysioterapia taas ei välttämättä edes auta kaikkia vaan voi jopa tehdä selän kipeämmäksi. Viimeinen vaihtoehto ja hoitokeino on leikkaus, mikä välttämättä ei edes "paranna" selkää, eikä leikkaukseen kauhean helppo ole päästä. Itselläni selkä pamahti armeijassa rikki, eikä ole sen jälkeen ollut entisensä ja siitä on nyt noin 9vuotta.
Faija tuottaa vähän huolta.
joko oon kipee tai sitte mul on varhaisvaihevuodet*hikoil*
Muuttolaatikoiden pakkaaminen on syvältä. Tooodeeellllaaaa syvältä!
viiituuttaaa
Tinnitukseni taitaa olla faktaa. Soinut jo lähemmäs pari viikkoa :(
[q]bubbelgum, 18.7.2006 12:52:
Yksinkertaisesti vaan paha olo...
[/q]
*super**hali**lohduttel**sydän*
Yksinkertaisesti vaan paha olo...
Saatana. Mut herätettiin ysin aikaan kun töistä soitettiin. Pitää sanoa sinne ettei soita mulle siihen aikaan ellei ole pää irronnut ja kaikki paikat tulessa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,428
- 1,429
- 1,430
- 1,431
- 1,432
- ...
- 1,566
- Seuraava »