päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,425
- 1,426
- 1,427
- 1,428
- 1,429
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Mimir, 11.1.2007 15:07:
Nukahdin hetkeksi. Heräsin äsken peloissani, enkä tiedä miksi. Olen siis mitä luultavimmin nähnyt jotain kurjaa unta, mutta en yhtään muista. On vaan sellanen olo, että kaikki ei nyt ole hyvin, itkettää ja pelottaa. Ja samalla on aika tyhmä olo, kun siihen ei ilmeisesti ole mitään syytä, mutta en voi tälle tunteelle nyt mitään.
[/q]
tää olo*poks*
iha paskaa*nyyh**uuh**nyyh*
Turhauttaa, eikä kiinnosta taas tehdä muuta kun nukkua.
vitun otteluraportit ja muutenki nettiin kirjotettu juttu mitä on saanu taas lukee.. nostaa motivaatiota niiku ihan vitutsti
Huolestuttaa
Kurkku kipee MIKS aina jouluks on kipee ku pitäs repii itteesä joka suuntaan..!
joteenkin ihan voimaton olo töissä vaikka nukuin suht hyvin ja sikeästi. Kai eilinen sairastelu veiosaltaa voimia tai jotain... tai sit oon vaan muuten väsky...
voi sanoo et vituks meni töissä ihan helvettiä *igor**grr**grr**grr**poks**poks**poks*
paha mieli eikä haluis olla yksin just nytte..
en keksi joululahjaa äitille ja ystävälle*hikoil*
isä soitti ja muistutti mummon 80v synttäripäivällisistä tapaninpäivänä.
viimeksi kymmenen vuotta sitten mummon 70v syntymäpäivillä vannoin etten IKINÄ enää juhli sen puolen suvun kanssa yhtään mitään. tai ole edes samassa tilassa.
odotan kovin innolla sitä nälvimistä,vertailua ja syyllistämistä.
toivottavasti edes tänä vuonna malttasin pitää vaan pääni kiinni ja olla siten jouluperinteiden vastaisesti riitelemättä jonkun sukulaisen kanssa.
Tästä viikonlopusta ei kyllä niin mitenkään voi tulla mitään hyvää.
baa
HC päänsärky *igor**uuh*
-M
Flunssa kai kaverin... Kuumeen!
Maailma ei tainnut pelastua tänääkään.pazkat.*hmph*
Tentti tunnin päästä...
Ihan kökkö päivä
[q]domi, 29.11.2006 10:37:
JOKERITHA VOITTI.
[/q]
Jotenkin sä olitkin ensimmäinen, jonka puolelta mä näitä kuittailuja odotin. Sitten, kun Zenni herää, niin on sen vuoro vittuilla.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,425
- 1,426
- 1,427
- 1,428
- 1,429
- ...
- 1,566
- Seuraava »