päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,423
- 1,424
- 1,425
- 1,426
- 1,427
- ...
- 1,566
- Seuraava »
taisin vähän kärähtää auringossa ku en tajunnu ajankulua :D
Pari päivää ollut olo aika paska ja kipuja ollut enemmän. Untakaan ei oo pahemmin saanu viime öinä.*uuh*
Vitututus jolle en ole löytäny vielä syytä
Toivottavasti juhannuksena sataa.
[size=4] VOI VITTUPERKELESAAAAAAAAAATANAA MÄ JOUDUN OLEEN KOKO JUHANNUKSEN VITTU NELJÄN SEINÄN SISÄLLÄ PÄIVYSTÄMÄSSÄ JA KUITENKI ON TOSI HILJASTA JA AIKA KULUU IHAN LIIAN HITAASTI. [/size]
[q]Jutu, 22.5.2007 10:50:
Mun linkkukortti on hävinnyt Vtun vttu.
[/q]
Linkkukortti löyty, onneks.
Tänään käytiin kattomassa yhtä kämppää joka oli tosi hieno, mutta eipä saatu sitä :(
*viil*
Oon unohtanut mun nettipankin salasanan *nyyh*! Tätä se pankin vaihto teettää v*ttu *uuh*.
Kohdevastaava osaa olla taas niin mulkku, en vaan nyt jaksais :(
Kolmatta päivää hedaria putkeen...
Söin purkkaa, lähti paikka hampaasta :C
http://www.sey.fi/arkisto/karhukokeet.html
Pistää vihaksi. *eiei**dissaa**grr*
:(
koska tää helpottaa? sattuu ja paha olo edelleen...
*poks**uuh* vappu meni vähän pitkäksi....
Kaikinpuolin tyhjentävä vappuputki takana ja huomenna ois 2 koetta mihin en oo lukenut pätkääkään, perkele.
Tyhjä olo enkä jaksa ees kirjoja avata :C
Kamala väsymys kun on pakannut koko päivän..huomenna pitää muuttaa..
taas kuullu sellasii asioita mitä ei jaksais just nyt tähän olo tilaan ja mielentilaan kuunnella.ottaa vaa niin armottomasti päähän kaikki pellet ihmiset.
ja tää vitun kieroutunu jengi.........
too much
Oikee silmä vuotanut nyt pari päivää lähes koko ajan. Tulos: Kuivunut, halkeileva silmäluomi ja sen ympärystä. AU AU SATTUU
Vitsit miten masentava ilma ulkona
Joku äpärä oli käyny viemässä mun pestyn pussilakanan kuivaushuoneesta. Prkl, että ottaa päähän, mulla on vaan kahdet tuplaleveät lakanat ja tietenkin ne toiset on likasina!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,423
- 1,424
- 1,425
- 1,426
- 1,427
- ...
- 1,566
- Seuraava »