päivän :(

Back to häröily O

v*tun kuusamolainen kesätyöntekijä! et hae enää päivääkään saikkua nuhan takia!!

v*tun mummot, ottakaa silmä käteen ja etsikää!!

v*tun 10 päivän työputki!!!!

(tosi kiva päivä töissä tänään)

Mun vasen nilkka on ihan sinipunanen ja turvonnut,
miten lollossa mä voin kemuttaa huomenna?!

närästää :(

Vitun *¤#%&! masennus

Tää ja viime viikko ei lopu koskaan.

Ilmeisesti liian kova treeniaikataulu: seurauksena lievä vilustuminen näin kesähelteessäkin. Lisäbonuksena se, että eilisen kirissä venähti lihas.

Katkes sitte kytkimen vaijeri eilen illalla oli vtun kivaa työntää auto keskustasta harjukadulle :/

Voi vittu että voiki olla tylsää. Ihan perseestä.

..ja mitään ei oikeestaan ees jaksas tehä

[q]Karski, 30.7.2007 13:29:
Aivan saatanallinen maanantaiangsti.
[/q]

word. on kyllä jo muutaman kerran ollu lähellä ettei tavarat lentele...

[q]laite, 30.7.2007 12:01:
---
happosepi, 30.7.2007 11:51:
-7 viikon loma ohi, eka päivä töissä
-6 päivän dokauksen jälkeinen elämäni pahin liskoyö, jatkuvaa heräilyä kylmä hiki naamalla
-Masentaa, mikään ei kiinnosta, kaikki vituttaa

Onneks meininki töissä on sentään melkein yhtä kuollut kuin meikäläinenkin, joutuu varmaan siis liukenemaan ajoissa.

---

Hehee, tuttua! Paitsi et lomaa oli 4 viikkoa mut muuten täsmää kyl fiilikset ja viime yön kuvaus.
[/q]

Samaa täällä, mut mulla oli lomaa vain 2 viikkoa :(
Työt kasautunut ja järjetön sähläys heti kun menee töihin.. prkl!

mummi kuoli*nyyh*

[q]Trixie, 19.7.2007 13:28:
Meinas kävelylenkki tyssähtää kesken ellei ois olu sokeripaloi mukana, onnex olin varustautunu koska muuten saattaisin olla jossain mätäjoen vieres taju pois*uuh*
[/q]

mäki meinasin kyykätä sinne.. eri syistä tosin :D

tarvii lisää lomaa...

Tuntuu pahalta.

Joku valopää on vissiin sammuttanu lämmityksen täält duunist....

Uuh. Huokaus.

Kipee olen

Kuinka saada toinen ymmärtämään, jos hän on jo päättänyt kantansa?

Pitäis lukea illalla yhden tekeillä olevan kirjan prologi, joka käsittelee tapahtumaa jota en vieläkään oikein pysty ajattelemaan itkemättä. Nyt paperi on pienen pieneksi taitettuna laukussa, jonne sen tungin suoraan printteristä etten vahingossakaan näkisi yhtään osaa tekstistä töissä. Tosin tietysti näin sen viimeisen lauseen.

Iski kamala ikävä

Toinen päivä putkeen hedaria ja siihen liittyvää pahaa oloa. Eilen ton olotilan nimi oli darra, mutta tänään sama jatkuu ilman kummempaa syytä ja se on aika perseestä.

O