päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,403
- 1,404
- 1,405
- 1,406
- 1,407
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kesäflunssa :(
Tuntuu, että kuume nousee, vaikka just otin särkylääkettä.
P.S. Toispa joku mulle jotain hyvää keittoo...(kana-, tomaatti-, makkara-, kasvissose- ihan mikä vaan)
Syksyn opinnot meni päin persdettä, nyt on kasassa varmaan alle 10ov, ja hopsissa oli tavoitteena 23. että näin. Tenttejä toki ois vielä, mut ainakin kaksi voi skipata suosiolla, kun en niistä mitään tajua.
"Aamulla" heräsin ihan käsittämättömän väsyneenä. Kärsin siitepölyallergiasta, ja olo oli kamalan tukkoinen ja kutiava. Kävin vessassa, ja peilistä minua toljotti buldogin näköinen nainen. Silmäpussien välistä hohtivat kaksi verenpunaista silmää, ikäänkuin se olisi juuri tullut jostain hippimiitistä. Heitin Zyrtecin naamaan ja menin takaisin sänkyyn odottamaan olon kohenemista.
Fyysinen puoli helpotti puolen tunnin päästä, mutta rankan Vapun jälkeiset henkiset oireet jylläsivät. Kahvikaan ei piristänyt yhtään. Mieli oli niin maassa, että päätin laittaa puhelimen kiinni. Painoin varakännykkäni (tiputin vanhan teekuppiin) ylintä nappia, josta nuolinäppäimellä selasin kohtaan "Katkaise virta". Täysin samalla hetkellä, kun painoin näppäintä sain tekstiviestin ärsyttävän piippauksen säestämänä. Luin sen, ja isäni kertoi olevansa Tampereella. Olin ihan täysin unohtanut, että tänään oli se päivä kun hän olisi täällä kokouksessa. Ärsytti. Ja inhotti, että ärsytti.
Päätin lähteä lenkille piristyäkseni. Keskustan läpi raahautuessani näin Subwayn edessä keskikokoisen, tuuheakarvaisen koiran. Se seisoi peloissaan ja kylmissään keskellä katua. Hihna oli toisesta päästä kiinni kaulapannassa, mutta toisessa päässä oleva silmukka laahasi asfalttia vasten koiran hämmentyneenä kävellessä eestaas. Tiedän, miltä tuntuu kun oma koira karkaa joten menin koiran luokse, juttelin rauhallisesti ja sujautin käteni hihnan silmukasta. Omistajaa ei näkynyt missään. Siinä me seisoskelimme sateessa, enkä tiennyt mitä tehdä. Kännykkäkin oli kotona, joten en voinut edes soittaa minnekään. Omistaja onneksi tuli siihen ikuisuuksilta tuntuvien minuuttien jälkeen ja ihmetteli, ettei koira ikinä aikasemmin ole saanut remmiänsä itsekseen irti. Hämmästytti tyypin reaktio, koska hän oli mun mielestä jotenkin kumman vihamielinen. Liekö sitten säikähtänyt tai jotain, mutta itse ainakin olisin kiitollinen jos joku katsois tekemäni liian löyhän solmun jälkeen, ettei koirani juokse auton alle tai ettei sitä varasteta
hammasta särkee.. enkä uskalla mennä millekää
paikalliselle puoskarille
+ muutenki vaan vituttanut koko päivän!
Paha mieli ja ikävä iski jälleen aivan yllättäen. Keleen syksykin.
[q]Sand3, 25.7.2007 09:18:
Toinen päivä saikkua
[/q]
Mikäs Satulilla on *hali**lohduttel*
Liukastuin eilen saunasta tullessa ja sain 3 tikkiä kyynärpäähän ja sitä särkee niin maan perkeleesti... Päässä on lisäksi kiva kuhmu. Missaan tän takia nyt sitten kauden avauspelin keskiviikkona ja tod.näk. myös ens sunnuntain pelin. Prkle!
[q]kindertin, 5.6.2009 20:25:
---
gr, 5.6.2009 09:29:
niska ollu koko viikon jumissa ku jotai omituista hommasin viikonloppuna
---
Jotain omituista?
[/q]
Jossai ihme katkarapu-asennois varmaa maannu taas ku juossu ympäri maita ja mantuja taas viikonloppuriennois. Toisaalta sama tänä viikonloppuna, mut juuri nyt tuntuu siltä et sillä se lähti millä tuliki
Väsyttää niin vietävästi että hetkeksikin jos pysähtyy niin nukahtaa samantien istualtaan täällä töissä Pari kertaa jo heräsin summeriin ja puhelinsoittoon
Menetin yhden uudestaan. *sydän*
Viikon saikkarin jälkeen duuniin ja mitäpäs odottaakaan? Joku saatanan roisto ja läpimätä nilkki on kääntäny/hävittäny mun henkilökohtasen kahvimukini. Voiko ihmiset enää alemmas vajota.
[q]UnityF, 4.11.2006 00:13:
unettomuus
[/q]
voi ei
pahimmat tulikin avauduttua Kakelle torilla, joka nyt ei voínut kuin pudistella päätä ja sanoa "kyllä ne kullannuput paskasta pian kotiin löytää".... ja kotimalla tulin samoihin tuloksiin...
Kiitokset Optikille kaikesta ja kivaa oli, koska asun itä-suomessa ja vielä ylpeä siitä! muut menkööt vaikka vittuun!
[q]Epailija, 13.8.2006 20:09:
No sitten siitä voi varmaan ilmoittaa viranomaisille? So not, jos pistää välit poikki sen seurauksena. Ei kuulosta kummoiselta kaverilta muutenkaan.
[/q]
Kämppiksen broidi Joten en sanois kaveriks... Oma sanavalinta nyt oli vähän hämärä
Jahas, iski tää yt-buumi sitten meidänkin perheeseen. Kultsi sai tänään tietää irtisanomisesta, ei näköjään keväisistä lomautuksista ollut apua *uuh**poks*
Just kävin korjauttaan maanantaina yhden hampaan loppuun ni toista alko särkemään :/ Kai se on pakko varaa aikaa särkypäivystykseen.
Ei pysty kuuntelemaan koneelta musaa olohuoneessa enää. Soundi on kuin luolassa olis. Olis kiva tietää mikä tässä tällä kertaa mättää, kun aiemmin soi puhtaasti....
[q]sapeli, 3.4.2008 09:58:
Tai sit vaan pidät pienen breikin (kun muuten vaikutat niin kiireiseltä) ja katselet netistä kuvia kissanpennuista ja söpöistä aasialaisista tytöistä, sen luulis piristävän mieltä
[/q]
Siis mitä sä luulet että mä muuten teen töissä 8h päivässä?
Tää vaatii jotain extreemimpää
[q]Funktion, 22.4.2009 15:12:
---
La Petite, 22.4.2009 14:03:
---
Funktion, 21.4.2009 23:57:
Laskeskelin kuluja tässä mitä tulee näistä parin viikon sisään olevista pääsykokeista..
2 x reissua yhdelle paikkakunnalle noin 5h bussimatkan päähän. Pääsykokeet alkaen 09.00, joten mentävä yöksi jo etukäteen. Bussit 50 suunta, hotelliyöt 75 yö.. 350 näistä.
Sitten vielä reissu yhdelle paikkakunnalle, johon en myöskään pääse bussilla kello 9 mennessä, joten taas hotelliyö edessä.. En edes jaksanut vielä laskea paljonko tästä tulee kuluja.
Kusessa ollaan...
:(
---
Aika moni opinahjo auttaa pääsykokelaita järjetämällä edullista majoitusta jossain koulun tiloissa. Ootko kysellyt kouluista?
---
Mahdollista olis yöpyä pääsykokeitten jälkeen oppilaitoksen tiloissa... Mutta sehän ei taas mua auta mitenkään.
[/q]
Lainaat/vuokraat auton tulee halvemmaks. jos vaan kortti löytyy.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,403
- 1,404
- 1,405
- 1,406
- 1,407
- ...
- 1,566
- Seuraava »