päivän :(

Back to häröily O

Joutuu taas lähteen kauppaan. Tiedän kyllä pari tuttua pitsataksia jotka tuo myös kepua joten :-) sittenkin

[q]Septique, 27.3.2007 21:43:
VITUN BLUES ARGH!!!
[/q]

Mitä järkee edes seuraa jääkiekkoa jos ei kannata Jokereita tai Kärppiä Eihän noilla muilla pilipali joukkueilla ole mitään saumaa Mä katon vaan finaalin kun ratkee että kumpi voittaa... Tyttö on oulusta joten tulee olemaan tiukkaa seurantaa

[q]pirpeli, 8.6.2006 16:38:
rupes vituttaa.
[/q]

No arvaa vituttaako mua kun ei helvetti päästä millään Alenan kanssa sinne pariisiin Just kun joku kiva reitti löytyy niin tulee joku muu este... Kuten että viikkarin perjantai lähdöt onkin K20

Tyttö on ollut kamalan ilkee ja mä oon ollut kamalan ilkee sille

Ei mene hyvin...

Huomenna lähen viikon reissulle ja pitäis olla häppi häppi joy joy, mutta kun ei oikeen ole tän takia. Toivottavasti saadaan vielä asiat sovittua suuntaan tai toiseen, mutta hyvissä merkeissä.

Ku on tyhmä, ni on tyhmä. Loukkaa tahtomattaan...

Ensin vaimoke antoi unissaan kyynerpäästä, jalasta ja polvesta koko yön sitten noin kuudelta aamulla heräsin vielä kun kissani käytti jalkaani raapimispuuna Koira tuli kaiken kukkuraksi herättämään kylmällä nenällään kahdeksan aikaan Oli pirun hyvät yö unet.

Mieliala hyppii ylös alas, ihan miten sattuu.
En saa nukuttua.
Tekee koko ajan mieli syödä.
On kauhea ikävä kultaa.

taas

Aivan järkyttävä ikävä omaa kultaa.

Lääkäri ei oo vieläkään soittanu labrojen ja kuvausten tuloksia, piti soittaa maanantaina jos niissä ei oo mitään kummaa.
Kuinka paljon mä saan huolestua tässä vaiheessa?

Vanhat jutut. Se mitä niistä aiheutui.

kaikki

[q]Verano, 22.11.2007 10:49:
Noni. Nyt se sitten tapahtui. Hartelalta soitettiin, että alkavat lopultakin rempata kiinteistöä, jossa asun. Onhan sitä suunniteltukin jo 80-luvulta, jolloin sinne nousuhuumassa piti ostoskeskus tehdä. Kaks vuotta ja muutama kuukausi sitten kun tuohon muutin, oli tiedossa, että lähtö voi tulla milloin hyvänsä. Koko ajan tietenkin toivonut, että saisi mahdollisimman pitkään asua.

Puolen vuoden irtisanomisaika toki on eli toukokuun saa vielä asua, jonka jälkeen koko kiinteistön, josta on jo vuosikausia ollut suurin osa autiona, pitää olla tyhjä.

Nykyinen kämppä on vaan siitä hemmetin loistava, että vuokra on 462 euroa ja neliöitä 38, sijainti Helsingin ytimessä. Ja onhan se mun koti, jossa olen erittäin hyvin viihtynyt. Vaikka tämän tiesi olevan tulossa ja on kiitollinen, että näinkin pitkään sai asua, niin ei tässä nyt fiilikset ihan parhaimmasta päästä ole.
[/q]

Ne sun portaat Ihan vaan niiden takia en asuis siellä ikinä Saa sydärin ennenkuin pääsee sun ovelle

nää aamuherätykset, 4:30 työharjottelun takia

annoin mahdollisuuden kalaburgerille - petyin: pahasti

Ylläripotkut täysin odottamatta puun takaa PAM.

Kiitos ja hoovee.

.pi.

[q]kindertin, 15.7.2009 12:23:
Tää väsymys..joutuu ihan tosissaan taistelemaan ittensä kanssa etten heittäydy makaamaan tohon sohvalle.. On siis kova yritys saada unirytmiin jotain järkeä taas.
Jos tänään jättäisin päikkärit väliin niin ehkä saisin illalla unta..

..tai sit oon taas vaan liian väsyny enkä sen takia sit saa nukuttua. On tää perseestä.
[/q]

Mua on väsyttänyt monta viikkoa ihan syyttä, ja lomakin oli tossa, niin silloinkin. Ei auta nukkuminenkaan. Lomalla sentään pääsi päikkäreille mutta miten täällä töissä pysyy hereillä*ding*.

Tää väsymys..joutuu ihan tosissaan taistelemaan ittensä kanssa etten heittäydy makaamaan tohon sohvalle.. On siis kova yritys saada unirytmiin jotain järkeä taas.
Jos tänään jättäisin päikkärit väliin niin ehkä saisin illalla unta..

..tai sit oon taas vaan liian väsyny enkä sen takia sit saa nukuttua. On tää perseestä.

Vitun jalkaleikkaus ja kuukauden saikku tähän päälle, ei helv.. kestä tätä kotona kyräilyä*eiei*

O