päivän :(

Back to häröily O

Vituttaa kun ei saa hyvää bassoo.

[q]Freja, 14.6.2007 08:09:
---
mayah, 14.6.2007 07:07:
En muista koska olis ollu näin vaikeeta herätä :(
--
Mul oli kans ihan hirvee herätä, mut tuntuu et se johtui tosta pimennysverhosta. Oli ihan pimeetä ku kello soi ni ei oikee päässy käyntii.
[/q]

Tuntuu että kaikilla olis tänään vaikeuksia herää Tänään on joku erikoinen päivä. Lie johtuu auringonpilkuista tai jostain

[q]
Kaiken lisäks kun kyselin toisen kissan lääkäriinmenon perään, niin sain vastauksen että vievät sen suoraan lopetettavaksi
[/q]

*lohduttel**hali*

Tentti, johon en ole valmistautunut yhtään. Tammikuulle alkaa kasautuu noita tekemättömi taas ihan kivasti. Ja mun tuurilla nekin on samana päivänä tai jopa päällekäin.

Vituttaa ihan sikana. *dissaa**hmph*

[q]Tiinuliinu81, 18.8.2009 09:37:
---
xl8r, 18.8.2009 09:19:
Hukkasin avaimet jonnekkin kotiin, enkä löydä niitä mistään. Myöhästyin aamulla 3:sta bussista etsiessäni niitä ja nyt oon töissä vara-avainten turvin. :(

---

Mikset ottanut heti vara-avainta ja etsinyt vasta illalla...
[/q]

Liukuva työaika ja työavaimet tuossa nipussa. Muuten olisin varmaan lähteny kyllä samantien töihin.

[q]xl8r, 18.8.2009 09:19:
Hukkasin avaimet jonnekkin kotiin, enkä löydä niitä mistään. Myöhästyin aamulla 3:sta bussista etsiessäni niitä ja nyt oon töissä vara-avainten turvin. :(
[/q]

Mikset ottanut heti vara-avainta ja etsinyt vasta illalla...

[q]xl8r, 18.8.2009 09:19:
[/q]
Kuulostaa ihan mun tavalliselta aamulta. Tosin en omista vara-avaimia. :D

BUUUUU, elisa on hidas ja mulla ei sitten ole ~viikkoon nettiä huomisesta aamusta alkaen

Flunssainen olo, ja tarvis töitä tehdä viel tällä viikolla melko paljon. No, onneks ei oo kuumetta. (kopkop)

resident evil pelistä levy hukassa :(

Voi vitun vitun vitun vitun vitun kela. Voi vittu. Vitun vittu. *grr**dissaa*

kiitos ja anteeksi

[q]Sinza, 17.8.2009 12:38:
Jahas, iski tää yt-buumi sitten meidänkin perheeseen. Kultsi sai tänään tietää irtisanomisesta, ei näköjään keväisistä lomautuksista ollut apua *uuh**poks*
[/q]

:(

jaksamista teille.

VOI TSIISUS!

Kaupungissa katkeilee sähköt ~10 minsan välein.
Koita tässä tehdä duunia.

Voi risuaita soikoon miten turhaa istua duunissa, mitään et saa aikaan kun koneet ja kaikki sammuu. Ei pääse edes ulos jos sähkölukot jumittaa kiinni.

Mutta mitä sitä kotonakaan kun sielläkin sähköt poikki.

ninjaa:
Jahas, tän kaupunginosan kaupatkin on kiinni sähkökatkosten vuoksi.
Missäs käyt syömässä, onkohan mikään rafla saanut mitään aikaan?
Terve.

Vittumainen fiilis ollut koko päivän. Pieni darra, yleinen vitutus ja viitsimättömyys yhdessä takaavat hyvän päivän. Ei kai siinä, vois vaikka kännit kiskasta.

erittäin nihkeesti nukuttu yö.. ja muutenkin vaan
vituttaa ja emottaa :/

onneksi sentään enää yhdeksän päivää lomaan..

MaanantaiAngst:

3 tunnin yöunien jälkeen pyöräilin kaatosateessa koululle ja nyt nökötän täällä kolmatta tuntia tyhjän panttina. miljoona asiaa rästissä mutta niitä ei pysty koulussakaan hoitamaan. :@
nyt vaan odottelen että pääsen kotiin ja nimeltä mainitsematon tulee ilmoittamatta kylään ja alkaa valittamaan siitä, kuinka kurjaa elämä onkaan.. eli melkein kiinnostaa. :P

klo. 5:30 herätys. autolla Hesaan viikoks duuniin. Siinä sitä jo tarpeeks vitutusta =/

[q]ollipoju, 27.6.2005 16:38:
Ero..*uuh*
[/q]

Väsyttää, hajottaa ja vituttaa. Hyvä pohja onnistuneelle juhannukselle.

O