päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,399
- 1,400
- 1,401
- 1,402
- 1,403
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Totaalisen kyrpä otsassa.
Meen sit vaikka duuniin tuhoamaan energiaa.
Tämä on nyt yksi niistä päivistä, jolloin kaikki mahdollinen ja vähän muutakin menee päin persettä. Odotan innolla yövuoroa.
viiduddaa liikaa Mikä hemmetin roskalava mä oon
[q]Cjet, 24.8.2006 11:59:
Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.
[/q]
Magneettikuvaus on melkosen tyyris eli ei tod o varaa mennä tollasiin tutkimuksiin yksityiselle...
Firman palvelupäälikkö joka on suht iso kaveri meidän konsernissa tuli varta vasten meidän yksikölle pitää mulle puhuttelua
Ei tuntunut kivalta...
Koskahan sitä oppis sanomaan "ei" töille. Joo, tiiän ettei pitäis valittaa kun monella muulla ei oo töitä tällä hetkellä, mutta parin viikon loma tekis kyllä ihan hyvää :(
Jotenkin kuumeinen ja puolivillainen olo. Saapahan hyvän tekosyyn olla tekemättä mitään.
Päätä jomottaa, huimaa ja vatsassa velloo. Diagnoosi on helppo. Mulla on darra.
Vituttaa kun lomallaankaan ei saa olla rauhassa edes paria päivää.
Pitää varmaan tuhota tuo saatanan puhelin.
Tylsää paskaa arkea. Ärsyttää.
vi**n kusipäät anto pysköintivirhemaksun...
mitä vielä tuhkatkin pesästä... eiköhän jo ihan tarpeeks oo mulle sattunu kaikkee viimeaikoina
Vi**u kohta alkaa sattuun muita perkl...
No kyllä on taas kiva päivä, ja aina vain paremmaksi muuttuu. On todella päiviä, jolloin toivoisi olevansa joku muu. Onneks alkaa edes duuni huomenna, tietääpä mitä tekee seuraavat 4kk.
Tuli ihan älytön mäenlaskufiilis, eikä lunta ole lähimainkaan. Saatanan kesä.
iksu
Vituttaa kun en saa tehtyy mitään.
Vituttaa kun vituttaa.
Päätä jomottaa ja silleen.
Mut kai sen kestää, ku muistaa (?) miten kivaa oli eilen
Niiiiin älyttömän kuiva ja tylsä päivä
v*ttu *toktok* nii..
En saa unta. Sattuu. Särkylääkkeet loppu.
En keksi mitään positiivista sanottavaa tästä päivästä. Onneks kohta kehtaa mennä nukkumaan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,399
- 1,400
- 1,401
- 1,402
- 1,403
- ...
- 1,566
- Seuraava »