päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,396
- 1,397
- 1,398
- 1,399
- 1,400
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Hajottaa, kun joutuu miettimään kavereiden välisiä ihmissuhdesekasotkuja omiensa lisäksi. Nyt on sit ilmeisesti menossa taas jokin isompi episodi, ja sekin jonkin puolituntemattoman takia. Ei nyt toisaalta jaksais stressata, mutta kun nyt näyttää siltä et yks kaveri ottanut turhan pahasti itteensä.
[q]kindertin, 21.8.2009 12:08:
---
peikkolapsi, 21.8.2009 12:06:
---
kindertin, 21.8.2009 11:31:
---
peikkolapsi, 21.8.2009 00:45:
---
kindertin, 20.8.2009 11:59:
Mulla ei ole, mutta mutsilla ja broidilla on pahojakin migreenikohtauksia..Eli ei kai se ihan mahdotonta ole. Täytynee ens viikolla kysästä joltain lääkäriltä apuja..
[/q]
kannattanee, koska nää on taas näitä "tauteja" sarjassamme "voi puhjeta koska tahansa elämää". ja varsinkin jos tollain perheessä on :o
[q]kindertin, 21.8.2009 11:31:
---
peikkolapsi, 21.8.2009 00:45:
---
kindertin, 20.8.2009 11:59:
On juu
Mutta eilen illalla sitten päänsärky vallotti mut taas, ja yöllä sitten itkua väänsin kun niin paljon sattu.. Ei auttanu normilääkkeet mutta panacod toi hetkellisen rauhan. Ja oon varmasti lopettanu hampaiden puremisen, tiedä sitten mistä tää johtuu. Koko ajan jomottaa snadisti, odotan innolla huomista muuttoa jos kipuilu jatkuu..
[/q]
no huh! onko sulla todettu joku migreenialttius o_o
muuttokuorman kanniskelu tossa kunnossa ei kuulosta kamalan leppoisalta... eikä varmaan lääkepöhnässä sen paremmalta :p
[q]kindertin, 22.8.2009 01:28:
BUUUUU, elisa on hidas ja mulla ei sitten ole ~viikkoon nettiä huomisesta aamusta alkaen
[/q]
Koita keksiä jotain muuta tekemistä. Voipi olla virkistävää!
Päivän, ja koko joulunajan :( on se, ettei pääse hengaa klubbariin oikeestaan ollenkaan.
[q]kindertin, 20.8.2009 11:59:
Päänsärky häipy kun huomaisn että taas puren hampaita yhteen koko ajan, vissiin stressiä/hermoilua pukkaa muuton ja kaiken takia..
MUTTA, nyt kun ei ole kipua päässä, sitä löytyy sormista. Jomottaa ja särkee ihan kunnolla, ois aika jännää jos ei haittais toimia näin paljon.Enkö mä jumalauta vois olla edes vähän aikaa "terveenä"? *toktok*
[/q]
eiks joskus oo sanottu, että kipu vaan siirtyy :o
tällä viikolla ei sitten mikään mee putkeen o_O
Ja niinhän siinä sitten kävi, että kun illalla lukee aamukolmeen, voi helposti nukkua pommiin aamun tentistä. Vituttaa ihan törkeesti. Kun oikeasti luin yöllä oikein tosissani. Perkele.
Tarvis lukee tenttiin mut ei mitenkään jaksa keskittyy.
Olis tänään matikan tentti, johon en sit muistanut ilmoittautua. Meni sit sekin tammikuulle.*eiei*
Olis ollut tänään tentti, mut nukuin pikkasen pommiin. hupsista.
edit: ja typojakin vielä
[muokattu 12.12.2003 13:07]
Mikään ei taas onnistu ja kaikki mikä vaan voi perseelleen mennä, myös menee.
V***ns******n fysiikan labratöiden selkkarit. Tarvis huomiseksi kaikki tehdä. Hajoo pää. *hahjust**igor*
Hirvee darra
Parin tunnin päästä edessä noin viisi tuntia junassa istumista
[q]äm:
Ne keskustelevat susta kotona tyyliin Mitä sekin oikein ajattelee. MEKÖ muka maksettais sille uusi puhelin. On kuitenkin rikkonut sen kännipäissään itse baarissa jo aikasemmin. Eihän meidän pikku Liisa-mussu-pussu-äitin-ja-isin-pikku-kultapala nyt mikään terminaattori ole. Sehän on niiiiiin ihku-uti-uti-tui-tui-mussukka. Kulta pieni pusi pusi.
Lapsiperheille joululahjaksi ydinpommi. Sanoo äm.
[/q]
Kannatan!
[q]Ankeus:
ongelmapa onkin siinä että kaikki oman vuosiluokan tytöt ovat varattuja jo ja jopa pidän sitä vastenmielisenä ideana tanssia heidän kanssaan koska en pidä niistä pätkääkään. olen yrittänyt kyllä kysyä muutamaa abia ja jopa ykkösiä mutteivät ole kiinnostuneet aiheesta. paska juttu mulee, en taida vaan tanssia sitä
[/q]
Painosta. Kiduta. Lahjo. Pakota.
[q]Ankeus:
yritetty on mutta tuloksetta, taitaa tytöt vaan juosta karkuun kun edes kysyy jotain siihen suuntaava
[/q]
Jos minäkin sain parin, niin ihan varmana saat säkin. Yritä toki vielä!
Pidän peukkuja!
Kauhee kasa tekemätöntä kouluduunia. Mut onneks enää pari viikkoo ja sit on tehty, mitä on. Loput jääköön hamaan tulevaisuuteen.
hedarihajotusvitutus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,396
- 1,397
- 1,398
- 1,399
- 1,400
- ...
- 1,566
- Seuraava »