päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,394
- 1,395
- 1,396
- 1,397
- 1,398
- ...
- 1,566
- Seuraava »
whiii, flunssa ja kurkkukipu!!!! x)
Satutin treeneissä nilkkani ja potkin jalkani verille ja sen lisäks molen myös ihan mustelmilla..
Paskoja uutisia paskojen uutisten perään. Ja tätä päivää on kulunut vasta 40min.
Eipä paljoo tee mieli sängystä nousta aamulla.
Lakko.
Piti lähtee jo kasiin kouluun mut vitutti kun satoi ja olis joutunut kävelee jonninverran. Meen siis vasta yhteen.
Mut toi myrsky oli kyl
[q]äm, 6.10.2005 12:55:
Onko niitä kissoja pakko ottaa kaupunkiasuntoihin kärsimään?
[/q]
Entäs ne kissat jotka eivät selviydy luonnossa? Kaikilla kissaroduilla ei riitä immuniteettijärjestelmä ulkona elämiseen ja kuolema bakteereihin on todennäköistä.
edit: niinja tämä ei kuulu tähän topikkii eli seuraavaks vois jatkaa jossain muualla.
Itkunyyhkyynel.
saatana. Mentiin koulun jälkeen bisselle ja sit kävin ennen sitä automaatil, ettei tarvis kortilla maksaa jotai parin egen tuoppia.
Noh, unohdin sit ottaa setelit siit luukulta ja lähin vaan käveleen ( eli ne setelit jäi siihen luukulle ) ja totta vitussa joku ne ehti siitä ottaa ennen ku se imasee ne takasi sisälle.
Vituttaa ihan suunnattomasti taas.
Ja kun tarkemmin ajattelee, niin koskakohan mä olen viimeksi ollut iloinen? Viikko sitte? Vuosi sitte?
[q]Sallakat, 20.9.2009 20:33:
rip tommi t torakka :(
[/q]*nyyh*
Vituttaa. Krapula, ja telkkarista tulee yksi maailman paskimmista leffoista - billy elliot.
Pakkohan sitä on katsoa kun ei oikein muutakaan jaksa tehdä.
Työvuorot, nytkin lähdössä ihan näillä minuuteilla.
rip tommi t torakka :(
loma loppuu about 6h 15min päästä.
Koko vitun päivä. Eikä huonoimpana tieto siitä et huomenna mulle muuttaa uusi kämppis. Ei jaksais nyt. Perkele.
Niih no. Pamautin polveni aamusta sen verran letkeesti, ettei tänään toi käveleminen ole oikein luonnistunut. Sairaslomalla siis. Aamusta taas töihin kattoo jos pystyis jo jotain tekeenkin.
Eikä vieläkään ole netti auennu kotiin
Hyvää matkaa Sami, toivottavasti löysit valon ja rauhan sielullesi.
Ei ala taas päivä hyvin. Nyt on selkeesti menossa joku vitutusviikko, kaikki menee vastoin suunniteltua. saatana.
pitäs viel tänään jaksaa duunissa. Onneks on jo viikonloppu, alkaa oleen aika paskana taas. *känni*
duunissa meni _kaikki_ päin persettä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,394
- 1,395
- 1,396
- 1,397
- 1,398
- ...
- 1,566
- Seuraava »