päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,393
- 1,394
- 1,395
- 1,396
- 1,397
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ahdistava kastetilaisuus
[q]Yallu, 26.11.2009 15:30:
---
Timce, 26.11.2009 15:16:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1785940
Kaikille ei vaan toi äitiys/Isiys sovi.
---
Tietyissä kulttuureissa sylivauvojen korvat kyllä rei´itetään. Ei tuossa nyt sinällään ole mitään erikoista.. Ihan Suomessakin tehdään näin ja ihan tänä päivänäkin vielä ja ei ole mikään uusi juttu Suomessa..
[/q]
No mut eihän toi oo mikään puolustus. Tosta mä ainakin vedän sen johtopäätöksen, että se mikä on SUomessa ollut iät ja ajat, on hyväksyttävää ja se mikä ei ole ollut, ei sitten taas ole.
Kulttuurillakaan ei ole asialla mitään tekemistä. Tai on. Turhamaisuuden kulttuurilla.
Toihan on ihan toopea koristella tytärtään joillain swarovski kristalleilla. Yhtä urpoa kuin tatuoida pääkallo pikkupojan käsivarteen.
Myöskään toi tutin antamatta jättäminen hieman epäilyttää.. Turhamaisista syistä toikin johtuu. Ei oo tainnu horo yhtään miettiä ekaksi.
5 vuotisrituaalina sit ehkäpä koipien pidennysleikkaus ja 12 vuotiaana silikoonit :/
[q]DominikH:
Rakas 13-vuotias koirani haudattiin tänään, lyhyen sairauden päätteeksi. Tekee aika kipeetä isollekkin miehelle tuollainen menetys.
[/q]
Menin sitten väärän takin ottamaan koulusta mukaan >.<
Eihän se suuri ongelma, kun palautat sen takin :)
Välilevynpullistuma ja 1,5 kk lisää saikkua. Ollu jo 5 viikkoa tietämättä mikä vaivaa. Joutuu alkaa eleleen kelan huimilla rahoilla ku firma ei maksa palkkaa ku viidelt saikkuviikolt.
Huomasinpa taas, miten ällöttävää on huomata puhuvansa narsistin kanssa. Ristiriitatilanteen selvittäminen eteni tutun kaavan mukaan. Persoonallisuushäiriöinen kielsi tehneensä yhtään mitään sellaista pahaa, mitä oli tapahtunut. Mutta ihmisen käytös on niin läpinäkyvää, ettei jää mitenkään epäselväksi, mikä on totuus.
V*tun paska säkä pitää olla
kahvinkeittimen tippalukossa on särki
[q]Freja, 14.3.2009 13:41:
Niin ku kaura-allergia.
[/q]
siis ihan vaan kaura-allergia?
Saavuin juuri takasin suomeen. Tylsää ja tasaista. Vedänpä kännit.
Tänään on päivä jolloin kaikki mahdollinen menee päin persettä. Vituttaa aivan suunnattomasti.
[q]UnityF:
...
Mut ehkä kaikki päättyy aikanaan.. jopa ystävyydet..
[/q]
Jep.
Itsekin olen tuollaista läpikäynyt viimeaikoina. Monet vanhat kaverit, joiden kanssa ennen tuli pyörittyä paljon, ovat vain ajan myötä jääneet ja tilalle on tullut uusia. Osasta olen luopunut ihan tarkoituksella, koska en jaksa ja halua sietää loputonta paskaa omaan niskaani ystäviltäni. Muutos on tietty iso, mutta afterall tunnen olevani taas pikkasen onnellisempi. Voimia.
Saatananvitun lähijunat. Olisivat kivoja kun joskus toimisivat.
[q]hyperventilaatio:
Kiipeillessä vasemman käden etu-, keski- ja nimettömästä sormesta tais hajota jotain jänteeseen ja niveleen liittyvää. Sattuu sen verran ikävästi.
[/q]
Ja fiilis ei ainakaan ole parempaan päin. Perkele. Tuleekohan tässä sitten treenitaukoa.
tää perkeleen yskä. menis jo pois.
[q]Cera:
maito loppu. ja viel ois kyl pikkasen tilaa masussa kaakaolle.
[/q]
Mä olin juuri lämmittämässä maitoa mikrossa. Kaakaoo ja sämpylää. Nam.
[q]mayah, 23.7.2007 17:38:
Second that, mut ei töitä vaan lomanviettoa tässä kaatosateessa.
[/q]
nooh, teillä on sentään lomaa, josta vielä saatte rahaa
pitkän päivän painaminen ulkoduunissa noissa ilmoissa vasta onkin herkkua. tässä on nyt taas sitten tullu vettä viimoset kolme viikkoa
Tänään ei mistään tule mitään. Vituttaa aivan suunnattomasti. Taidan lähtee juomaan kaljaa.
Kiipeillessä vasemman käden etu-, keski- ja nimettömästä sormesta tais hajota jotain jänteeseen ja niveleen liittyvää. Sattuu sen verran ikävästi.
Vituttaa niin ettei veri kierrä. En oikeasti muista, koska olisin ollut yhtä vittuuntuneessa tilassa. Lihakset tärisee.
Saatanan koulu. Saatanan kela. Saatanan veromätkyt. Saatanan saatana.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,393
- 1,394
- 1,395
- 1,396
- 1,397
- ...
- 1,566
- Seuraava »