päivän :(

Back to häröily O

[q]sapeli, 13.12.2009 04:28:
---
kinderi, 13.12.2009 04:10:
Mikähän siinäkin on, ettei vaan voi olla onnellinen?
Nytkin vois olla erittäin hyvä fiilis, mut.. Jooh.
Jos on ollu kivaa, niin miks heti sen jälkeen iskee mahdollisimman ankee olo?
Ihan kun ois jotenkin väärin pitää hauskaa ja olla ilonen..

En tiedä, mutta tällä hetkellä olo on aika lyöty..
Itkettää, ja nyt tuntuu että tarttis jonkun (välittävän) ihmisen isoa halia.

---

Luulen, että odotuksesi todellisuudesta eivät täsmää todellisuuteen. Koita muuttaa odotuksiasi, tai muuttaa todellisuuttasi.
[/q]

Joo.. Mä en tiedä kirjotinko ton vähän huonosti, mutta siis lähinnä ihmettelin sitä, että kun on ollut hauska ilta, niin sen jälkeen tuntuu olevan ihan takki tyhjä. Yks kaveri kerto että hänellä on samaa ongelmaa, mitä hauskempaa on ollut, sen rankempi on sitten olotila jälkeenpäin.

En osaa sanoa odotanko mä sitten jotain enemmän, koska tiedostan kyllä varsin hyvin että parhaatkaan bileet ei voi jatkua loputtomiin(:D), ja aina mua odottaa koti. Mutta tyhjä sellanen.

Mulla on varmaan vaan niin iso läheisyydenkaipuu ja "toisen ihmisen" kaipuu mikä sitten tympii ja masentaa iltasin..

Noh, kyllä tää tästä.

[q]sapeli, 13.12.2009 04:28:
---
kinderi, 13.12.2009 04:10:
Mikähän siinäkin on, ettei vaan voi olla onnellinen?
Nytkin vois olla erittäin hyvä fiilis, mut.. Jooh.
Jos on ollu kivaa, niin miks heti sen jälkeen iskee mahdollisimman ankee olo?
Ihan kun ois jotenkin väärin pitää hauskaa ja olla ilonen..

En tiedä, mutta tällä hetkellä olo on aika lyöty..
Itkettää, ja nyt tuntuu että tarttis jonkun (välittävän) ihmisen isoa halia.

---

Luulen, että odotuksesi todellisuudesta eivät täsmää todellisuuteen. Koita muuttaa odotuksiasi, tai muuttaa todellisuuttasi.
[/q]

Mania tuntuu olevan nykyajan onnen standardi. Jos ei ole ollut maaninen koko elämäänsä, niin on kokenut kovia ja blaablaablaa.

Selkä ei tunnu tulevan itekseen kuntoon joten lekuri soitti äsken laittavansa lähetteen ortopediselle... Selkäleikkaus onki just se juttu jonka haluan kokea.

Heräsin 03:00 ja pyörin sängyssä 07:30 asti... Ja kohta töihin

[q]Zeppis, 6.2.2009 18:06:
Tulipa juoksenneltua töissä niin että sain kipsin jalkaan, buranaa namaan ja piikin perseeseen. Että näin tällä erää...
[/q]

Hei, mä en oo ainut kuka on säheltäny töissä! :D

Itsehän säädin siihen malliin, että olkapää sano poks. 800mg nappeja naamaan ja alkuviikosta kontrolliin, jossa vasta selviää, että onko menny pahemmin paikat rikki ja joutuuko operoimaan...

[q]astaroth, 19.7.2008 12:45:
vitun nuijat kaverit, jotka lähtee ja jättää mun kamat oman onnensa nojaan

sinne meni sitten muutaman sadan euron edestä tavaraa
[/q]

WTF?

Vituttaa!

Hyvä kaveri ei enää osaa rajoittaa juomista... Aina kun se ottaa, nin se on koomatila tai ei mitään...
Nytkin se on ollu 3 päivää ihan hirveessä kännissä... Oon asiasta sanonu sille vaikka kuinka monta kertaa, et kannattaisko rajoittaa, mut ei...

Tiedän liiankin hyvin omista kokemuksista et jos jotain ei osaa rajoittaa, nin siitä tulee ongelma!

Ja vielä lisää hajoilua...
Tylsää! Ei mitään tekemistä, ainut lohtu tänäänkin on ollu nuo muutama pullo siideriä... Miksi? Sitä en osaa sanoa!
Joskus elämä tuntuu vaan niin tyhjältä, vaikka elämässäni on yksi itse elämää suurempi asia, oma kulta... *sydän*
Ilman tuota ihmistä olisin varmaankin jo hajonnut moneen kertaan palasiksi...

Elämä on vaikeaa! Siihen vaan näemmä täytyy tottua...

Pettymys osa: aika mones. Uusiksi.

Tänään oli hammaslääkäri aika varattuna klo 08.00 ja olin jo hyvinssä ajoin matkalla.
Kunnes siinä kymmentä vaille kahdeksan puhelin soi ja täti puhelimessa totetaa, että mun aika on peruttu!
Ihan kivahan se on tietää, kun matkaa paikan päälle oli enää n.200 metriä.

Ja todetaan vielä se, että itse tosiaan asun itä-helsingissä ja aika oli varattuna Krunikassa.
Helvetin kivaa se on herätä yli tuntia normaalia aikaisemmin tuon takia...

Eilen illalla paskaa niskaan ja nyt aamulla vaan lisää

Ihan vaihteeks kipeenä. Kuumetta, yskää, nuhaa ja ihan veto pois. Vlopun bileet jää väliin ja seki viel vtuttaa ku viime vloppu etkoiltu/jatkoiltu mun luona ja kämppä o ku pommin jäljilt eikä jaksa siivota..*nyyh* *nyyh**nyyh*

Hieno ilma...

Nyt kun on viikko vapaata töistä, eli "lukuloma", pitäs lukee ja päntätä kokeisiin, niin mun puolesta sais sataa vettä koko viikon.

Jätin eilen duunissa sormen sellasen 10-15cm paksun kassakaapin oven väliin. Se kuvattiin , muttei onneks o murtunu.. Ei kuitenka taivu mihinkä, on kipee ja ihan musta melkee koko sormi. Sain vaan tän päivän saikkuu!!! Eli joudun taas huomen aamulla sinkoileen uudestaan lääkäriin klo.08.00 ja vonkaamaan lisää sairaslomaa.. Paitsi mikäli tietty yöll tapahtuu ihmeparantuminen.

Taas poskiontelontulehdus.

rautoi kiristettii tänää (eile) ja nyt sattuu aiva järkky paljo

[q]Rubicon
älä oo tollanen s...*nauru**pus*
[/q]

Vittu fuck bää...

Jaahas.. taitaa tietokone vedellä viimeisiään. perskule sentään. Elä hajoo rakas kone!!

[q]nomic, 5.7.2006 22:29:
taas se olotila tulee :(
[/q]

Vaikkei tästä varmaankaan oo mitään oikeeta hyötyä, nin silti *lohduttel**iloinen*

Kyllä ottaa päähän ihmisten piittaamattomuus liikennesäännöistä. Vältin kaksi kolaria sillä että jouduin tekemään lähes hätäjarrutuksen kun joku v*tun urpo tulee kolmion takaa tuhatta ja sataa. Ja muutenkin välillä näkee semmosia tapauksia että ajokortti on saatu muropaketista.

kiukuttaa.com*grr**uuh*

O