päivän :(

Back to häröily O

Ryyppään taas masennukseen ja suruun

Reilun kuukauden kestänyt masennus jatkuu. Ei ketään kelle jutella, kauhea syyllisyyden tunne jatkuvasti. Emmä jaksa enää.

Aamulla raahauduin autolle niin lukkopesän roikkuminen ei jotenkin helpottanut aamua.. auto oli koetettu keikata siinä onnistumatta, vaikka sisälle olivat pääseet.. no hätä onneksi oli vain kakkosauto ettei siellä mitään ryöstettävääkään ollut.

otin toisen automme jolla sitten menin töihin ja kilometri ennen työpaikan pihaa niin rekka vaihtaa kaistaa huomaamatta että minä ajan siinä vierellä ja poks.. n.50m liu'uin siinä rekan keulassa liimautuneena. soitettiin poliisit ja täytettiin laput vahingosta ja työpaikan kautta kotiin.

kävin vain töissä sanomassa "PEKKANEN" ja äkkiä kotiin piiloon.. pakko se vain on täältäkin irrottautua vakuutusyhtiöön ja poliisilaitokselle yms. prkl! onneksi on vielä henki ja terveys, taidan samalla vakuutusyhtiöreissulla hoitaa henkivakuutuksenikin viimosen päälle kuntoon.

BEAT THAT! *pökr*

[q]Claquesous, [linkTämän vuoksi KELA saattaa periä kokonaan, osittain tai jättää perimättä 19.9.-18.10. maksetut 92,60e. Jos en anna suostumustani, peruspäivärahani, joka viimeksi katsoessani oli 3e/pvä, voidaan joko katkaista tai vähentää.
[/q]

Oikeesti kenen luvalla mun verorahoilla ylläpidetään tollasta sirkusta?!?

Menee samaan kategoriaan kun nykyään postissa kivasti kulkevat huomautukset, "ajoit 50 km/h alueella tolppaan 54 km/h, hyi sinua". Voihan sitä rahaa tollaseenkin tuhlata.

Päivän :( = Meidän HR on taas kädettänyt ihan kunnolla ja on tässä tää päivä arvottu että saanko tammikuussa mistään palkkaa kun oon 1.1. alkaen Australian yhtiön kirjoilla mutta mulla ei ole sinne vielä viisumia, ja ilman viisumia ei saa maksaa palkkaa, ja viisumia ei ole koska sain EILEN työsopparin allekirjoitettavaksi. Vasta elokuusta asti suunniteltu mun Ausseihin muuttoa niin hyvissä ajoin ovat taas liikkeellä.

Eihän mulla tammikuussa olekaan maksettavana kun normaalisti Suomeen lainanlyhennykset & vastikkeet 1500 euroa ja Ausseissa mm. takuuvuokra ja tammikuun vuokra yhteensä n. 3000 euroa. Totta vitussa multa löytyy tuo takataskusta niin että voivat jättää kuukauden palkan väliin...

Alkaa jo itteeki kiukuttaa tää alituinen kiukuttelu ja itsesäälissä rypeminen. Jatkunu turhan pitkään mut silti sitä sairaassa pikku mielessään haluaakin pysyä sillä tasolla.
Ja sit satutin nilkkani ja se tuli treenien jälkeen entistä kipeemmäks
ja jouduin äsken käymään äipän kanssa puhelimessa keskustelua koirani lopettamisesta, koska se käy vaan koko ajan ajankohtaisemmaksi...

[q]-Santtu-, 10.1.2006 11:48:
halipula
[/q]

*sydän* *sydän*

Sitä yrittää olla tosi urhee , mut silti on vaan vaikeeta...

[q]Amma, 19.12.2009 23:29:
---
Doriana, 19.12.2009 22:59:
Työkaveri syyllistää aiheettomasti omista mokailuistaan. Tarviiko aikuisen ihmisen käyttäytyä kun kolmivuotiaan ja pilata munki päivä. :(

---

Ikähän ei valitettavasti ole mikään mittari varsinkaan henkisen kehityksen suhteen, jos niin voi sanoa. Esim. sitä ajatteli silloin joskus koulukiusattuna, että vähänkö siistiä kun sitten aikuisena menee töihin, niin kukaan ei kiusaa. Sitä ajatteli, että aikuiset on fiksuja, aikuiset ei kiusaa. Kunnes karu todellisuus iski päin näköä - on olemassa myös työpaikkakiusaamista ja ties mitä muuta. Pahaa oloa puretaan toiseen ihmiseen tavalla jos toisella, kun omaa oloa ei osata käsitellä. Toivottavasti teillä asia saadaan selvitettyä.
[/q]

Se on kyllä huomattu ettei ikä ole mikään mittari henkisessä kehityksessä. Ja aikuiset on melkeenpä tyhmempiä kun lapset (ja jos joku tästä loukkaantuu niin sanontahan on että totuus tulee lapsen suusta ;P) jotka osaavat hiukan paremmin sopia asiat.
Veikkaan että asia saadaan selvitettyä, vaikka siinä jonkun itsetunto ehkä matkalla saattaa kolhiintua. Mutta jossei muuten niin kantapään kautta, eikö? :)
Mä oon jo oppinu jättämään työasiat töihin, ei niitä kannata kotiin tuoda. Välillä se vaan on vaikeempaa..

[q]wiwi, 16.2.2010 18:48:
Ymmärrän tuskasi mutta pakko sanoa: oon saanu monta kertaa hyvät naurut näistä sun duunitilityksistä. Kiitos siitä. :D
[/q]

Pitää takoa kun rauta on vielä kuuma.

[q]ezzy, 12.11.2007 18:23:
Mikäköhän perkeleen viirus tää on ku yli 2kk ollu about samaa paskaa, ei o full on räkätautia, vaan risat turbona ja pientä yskää ja nivelsärkyä. Helvetti et hajoo pää. Veriarvot ok, nieluviljelyssä ei kokkeja. huoh. 1½vkon lähes hyödyttömän saikun jälkeen taas duunissa köhimässä *sars**grr*
[/q]
Ihan offtopikkina, mikä sun avatarin bpm on? :D

[q]T-mu, 6.11.2007 13:38:
räkää niin paljo et pää tuntuu ilmapallolta
[/q]
Tökkää neulalla ni helpottaa?

*uuh**poks**hmph**nyyh**toktok*
Siinä ne kai tärkeimmät...

Joku oli pölliny mun pyörän.
Nyt joutuu menee bussil töihin*nyyh*

[q]Doriana, 19.12.2009 22:59:
Työkaveri syyllistää aiheettomasti omista mokailuistaan. Tarviiko aikuisen ihmisen käyttäytyä kun kolmivuotiaan ja pilata munki päivä. :(
[/q]
Ikähän ei valitettavasti ole mikään mittari varsinkaan henkisen kehityksen suhteen, jos niin voi sanoa. Esim. sitä ajatteli silloin joskus koulukiusattuna, että vähänkö siistiä kun sitten aikuisena menee töihin, niin kukaan ei kiusaa. Sitä ajatteli, että aikuiset on fiksuja, aikuiset ei kiusaa. Kunnes karu todellisuus iski päin näköä - on olemassa myös työpaikkakiusaamista ja ties mitä muuta. Pahaa oloa puretaan toiseen ihmiseen tavalla jos toisella, kun omaa oloa ei osata käsitellä. Toivottavasti teillä asia saadaan selvitettyä.

Vtuttaa ja harmittaa. Ja kaiken päälle lääkäri määräs viel kolmen päivän totaalisen puhekiellon. No eipä tarvi ainaka jauhaa mitn turhaa kenenkä kans eikä vastailla puhelimeen.

Toi ilma o jostain tosi syvältä Nii ja sit kurkku o vähäsen pipi.
Miksei olis jo kesä???

hei zamper pärsikin kyllä minkä pärsikiä jaksan
alinelin : räitään kun tavataan!

[q]Reivaaja, 16.12.2009 21:22:
---
sativa, 16.12.2009 19:10:
---
kinderi, 15.12.2009 16:55:
---

Jos Pana-codeja mielit, niin joudut yrittämään hieman enemmän.

Sellasta kipulääkettä ei ole olemassakaan, joka veisi kaikki kivut ja ihan hyvä. Kyllä sitäkin pitää kestää. Se on elämää.
[/q]

Kyllä mä oon aina panacodit saanu ilman mitään sen kummempaa yrittämistä.

Kipu on elämää, mut tällänen lähestulkoon lamaannuttava ei silti ole kivaa.
Olis kiva esim.nukkua.

[q]Zapa, 31.8.2006 14:37:
huh tää jokavuotinen mysterious ibiza-flu iskee taas, kurkku, nenä ja pää jumissa. ja kahden viikon päästä uudestaan taas saarelle flunssaa hakemaan
[/q]
Sairastuitko matkalla? Mä tulin Espanjasta viikko sitten ja nyt on ihan ihme tauti...

Terveyttä arvostaa vasta kun sitä ei ole *nuha**sars**hikoil*

O