päivän :(

Back to häröily O

[q]Saara, 8.6.2007 17:09:
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E Saatana ku tekis mieli tehdä valitus tosta sen esimiehelle.

[/q]

Mikset tekisi valitusta esimiehellesi?

Minua ärsyttää suunnattomasti taivaalta tuleva lumen määrä. Ajoin alamäkeä, jossa oli hyvin sohjoista. Auto lähti luistamaan sivulle, kääntyi toiselle sivulle ja pysähtyi ihan sillankaiteen reunaan. Eikä kylkeen tullut naarmuakaan. Jotain positiivista tässä päivässä.

[q]Miinapiina, 26.1.2007 11:39:
---
crissy, 26.1.2007 09:31:
Yksivuotiasta pahoinpideltiin törkeästi Savonlinnassa
25.1.2007 18:11
Aviopari sitoi lapsen paketiksi ja juotti hänelle alkoholia.

-------

*sanaton*

---

pari lisäystä tähän...

"perheen isä oli toistuvasti kurittanut ja pelotellut vuoden ja kuukauden ikäistä tytärtään fyysistä ja henkistä tuskaa tuottaen..."

suun teippaaminen ja laatikkoon sulkeminen oli seurausta tytön itkusta jota isä yritti tuolla tavoin vaientaa...

"lapsen kävelyn opettelua vanhemmat olivat piristäneet juottamalla tytölle nokkamukista olutta, jopa lantrattua viinaa..." NO HUH HUH

"jatkettuun väkivaltaan kuului myös tukistaminen ja sen yhteydessä nahkaisella vyöllä takamuksiin hakkaaminen" 1 vuotiasta

ja sit viel tollaset jutut kuvataan... huh huh, isin koneelta oli löytynyt kuvia ja videoleikkeitä...

MÄ OON NIIN VIHANEN!!!!!!

NIIN OLEN MINÄKIN VIHANEN. HIRTEEN TOLLASET PSYKOPAATIT. Eipä ole pikkuisella hyvä elämänalku. *grr**eiei**nyyh*
[/q]

[q]Freja, 21.12.2009 21:23:
---
Aurinkoneiti, 21.12.2009 21:23:
Ei tunnu hyvälle nuo oireet. Mikset kävisi hakemassa sairaslomaa?

---

Oli just.. Yritän ny täs sinnitellä viel 2 päivää, sitten on joululoma kuiteskin.. :/
[/q]
Pidä itsestäsi huolta; yritä rentoutua. Mää oon vaan huolissani :)

Nääh, kyl sä sen kuntoon saat. :)

Ai hitto tännehän piti negistellä jotain hmm... Enpä nyt keksi kauheasti mitään. Palaan asiaan ehkä myöhemmin.

ei hyvä ei hyvä....
väsy ja mikää ei enää tunnu menevän nappiin...

Jos taas vaik valittais terveydentilaansa. Eli nieluviljelyn tulos oli negatiivinen. Kyseessä siis joko joku virusperänen hässäkkä tai sit nielutulehduksen jälkitautina iskeny sellasen mukavan paiseen kurkkuun josta johtuu mm. mukava kurkkukipu, snadisti puuromainen puhe ja se ettei suu aukee kunnolla.

[q]MissKoo, 19.9.2007 12:50:
Mä en parane ikinä. IKINÄ!
[/q]

Olin just tulos alottaan avautumist tänne täsmälleen samoilla sanoilla. Mullon sentää antibiootit muttei nää tunnu auttavan vaik kolmas päivä jo menos. Saatanpa myös olla liian hätänen. Kurkku ihan turvonnu ja superkipee, suu ei aukee kunnol, korvaa särkee...*valivalivali*
Ja mäki haluun treenaan!

En saa kolmea koiraa pelastettua heidän omistajan kostonhimolta. Kun ei emäntä saa vaihtaa lapsen sukunimeä, vie hän kostoksi kaksi täysin tervettä koiraa piikille ja kolmanne antaa uuteen kotiin. Koirat ovat asuneet täällä nyt maaliskuusta asti, enkä mitään voi kuulemma asialle tehdä*dissaa**senkin**toktok**eikä**eiei**nyyh*

Ei voi oikeasti olla totta. Nyt on pakko sanoa: Voi v****! Älä anna niitä koiria ollenkaan sille eukolle. Niillä koirilla on oikeasti oikeus elää...

tää päivä on kyl ollu niin perseestä heti aamusta asti ja sama jatkuu. Voisko mitenkä olla taas hankalampaa.

[q]Pumis, 5.2.2006 18:41:
Faija soitti et meidän koira joudutaan lopettaa, ikä painaa vanhaa herraa
Hän oli 14v meidän perheen jäsen

RIP Kenny
[/q]

Tämä on taas näitä aamuja, kun sydämeni kyllyydestä vihaan tätä lafkaa Todennäköisesti kuluva viikko menee sitten näissä fiilareissa, on se vaan niin ihanaa kun työntekijän motivaatio ja hyvinvointi otetaan huomioon *toktok*

Äiti sairaalassa.

Hemmetin kurkkukipu ku ei mee ohi itekseen.

Paska päivä, paska sää. Kyllästyttää katsella tuota samaa harmaata pilvikattoa taivaalla. Loppuisi edes sade.

Oon kipeä, kurkku on tulessa. Pakko olla töistä pois

[q]martina, 30.1.2006 21:37:
halipula on pyllystä...
[/q]

Todellakin on.

yksin kotona kipeenä eli ei sit lahjoja, ei jouluruokia vaan tylsää peiton alla makailua.

kuume

[q]osama, 12.6.2006 11:38:
määräaikainen vuokrasopimus loppuu kuun lopussa ja kun tähän kerta tulee ikkunaremontti ym niin joutuu lähtee. eihän tollasta määräaikaa voi muistaa niin yhtäkkiä onkin 3 viikkoo aikaa löytää koti.
[/q]
sit vielä sain tietää että yks hyvä kaveri on kuollu.
RIP

O