päivän :(

Back to häröily O

Muistin hieronta-ajan väärin, 8.12 soittivat, et ois pitänyt olla siellä kasilta. Olin sit jo käyny suihkussa ja herännyt klo 9 varten, eikä voinut enää mennä petiin. Lisäks jouduin perumaan perjantain ajan. Ja tän päiväsestä pitää tietty maksaa sakkoa :C

Sataa ihan saatanasti, ja mikä helvetin talvi tää on?! Jos joku uskaltaa sanoa, ettei mitään ilmastonmuutosta ole, niin huudan. Johan tuolla mätänee kaikki, tollanen persekeli koko ajan.

Iltavuoro töissä ja ihan varmasti nuoret on ihan kamalia. Tuun ennen ysiä kotiin ja menen kyllä tasan tarkkaan samantien nukkumaan.

Vittu.

NÄLKÄ!

Vitun koulu

Onpa perseestä olla taas töissä parin viikon loman jälkeen:
- Meili ei toimi -> mitään ei voi oikein tehdä
- Netti tökkii
- Täällä ei oo paljon ketään muita töissä
- Väsyttää
- Kaikki mitä muiden on pitäny mun loman aikana tehdä,
on kyllä tehty mut ihan päin vittua

No kai sitä jaksaa pari viikkoa vaikka hammasta purren,
kun sit pääsee viettää loput lomat...

rikki,poikki,puhki kaikesta... *uuh**nyyh*

Sairaalaan nytten ei kestä enää.....-->

Pääkipu ollu sunnuntaista ja huono olo keskiviikosta, alkaa viedä voimia jo vähän.

Plaah...

[q]Zarabel, 16.9.2005 13:52:
Uudella paikkakunnalla, mistä niitä ystäviä/kavereita löytää?
[/q]

Inttternetistä \o/

tajusin just, että tänään tulee tasan puoli vuotta kuluneeksi ystävän kuolemasta.
Eikä tuska vieläkään hellitä.

R.I.P.

(ja tervemenoa)

*sääli*

iski lauantaina joku kurja ihottuma naamaan, joka kutisee aivan mielttömästi

yksinäisyys

PRKL! Sain just elämäni ensimmäisen tarkastusmaksun. V**tu että voi ottaa päähän. Kuka h*vetti senkin on keksinyt korottaa kuuteenkymmeneen euroon??? Kyl mä tajuan, että "joku ne vapaamatkustajista johtuvat kulut joutuu maksamaan" blaa blaa blaa, mut niin kauan ku HKL on sitä mieltä, että yks pysäkin väli maksaa yhtä paljon ku keskustasta jonnekin stadin rajamaille, niin minähän en tule sitä kahta euroa siitä yhestä tai kahesta pysäkin välistä maksamaan. Piste. Sen yhen kerran ku lähen ratikalla käväseen tos lähellä ja yritän säästää luontoa menemättä autolla, niin sit mua rangaistaan näin salakavalasti. Ja just ku mä olin muutenkin niin BROKE =(

Ai niin ja sellaisia terveisiä vaan teille smurffit, jotka estitte pakomatkanikin (prkl), en maksanut tullessakaan. HAH. Siitäs saitte, nyt oon enää 58 euroo häviöllä (tai paljon vähemmänkin)

[q]Santutar, 30.3.2008 20:22:
Se oli siinä.Piste.*nyyh*
[/q]

*nuha**nuha*

major league vitutus päällä taas, kaikki kusee. loma jossakin kaukana tekis gutaa...
Vaikuttaa olevan poikkeuksellinen päivä nykyään jos ei vituta...

isovanhemmatkin vetelee viimeisiään...

niinq yleisvitutusta ja väsyttää

öh, eiqu.*ding*

Vittuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

O