päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,380
- 1,381
- 1,382
- 1,383
- 1,384
- ...
- 1,566
- Seuraava »
selkä punanen
paljon asioita tekemättä
vituttaa joku
ällöttää kun joutunut hymyilemään yläasteelaisille koko päivän vaikka tehnyt mieli vaan itkeä kun menetin parhaan ystäväni ja lohduttajani tänään. Se ja sen ystävä ollu aina mun elämässä, koti tuntuu niin tyhjälle ilman heitä pahin painajaiseni kävi toteen, ei enään koskaan suuria ymmärtäväisiä silmiä ja loputonta kyhnäämistä jaloissa
tuntuu nii epäreilulta ja epätodelliselta...
Tuli taas flashbackejä... Ja tajusin taas, että mitään kaunista ei oo olemassakaan
[q]
sapeli, 19.9.2005 03:15:
Elämäni pisin krapula
---
Itse asiassa taidan olla saamassa myös flunssan Ei ihmekään ettei oo hirvee voittajafiilis.
Päätä särkee koko ajan ja haluisin nukkua, mutta pää on mennyt kuumeunimoodiin - ainoa uni mikä päässä pyörii on se että järjestelen 12 numeroa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...
PS: 39.2 C
---
anthocyan:
Voih... Mulla kans flunssa paheni hieman la jälkeen Tekee mieli vaan nukkua ja masentaa...
---
yace:
Jooh nii täälki kuume nousee ja nään aina ku vähä nukahdan ni nään unta child's playn Chucky:sta
[/q]
Toi on kyl aika paha Mut pitää vaan yrittää nukkuu vaik oiski vähän epämiellyttävää
Miks mussa on niin paljon vikoja?
kolmatta päivää kipeenä*uuh*...joka paikkaan särkee ja sattuu*eiei*
voi helvetti..
päiväkodissa on havaittu Enterorokkoa.. toivottavasti säästytään siltä..
Tuli taas kerran havaittua miten jotkut ihmiset ovat luonteeltaan yksinkertaisesti sietämättömiä. Haloo, jotain käytöstapojakin voi omaksua.
The Next Best Thing
[q]Amma:
Tein eilen iiiiisoon lumikasaan sellaisen hienon lumisohvasysteemin ja tänään joku pälli oli ajanut lisää lunta siihen lumikasaan ja tuhonnut mun tekeleen.
Mun piti päästä ystikseni kanssa samaan työharjoittelupaikkaan ja asiaa oli suunniteltu viime kesästä/ syksystä lähtien. Loppupeleissä meille ei jäänyt kuin yks vaihtoehto, josta lopulta ilmotettiin, ettei ne voi ottaa kuin yhden harjoitteluun. Nyt ystiksellä ei oo harjottelupaikkaa.
Työharjoittelujakson takia uhkaa jäädä ja erittäin todennäköisesti jääkin niin Pacifique kuin Finnish Club Awards-risteilykin väliin.
Ja lisää vettä myllyyn.. Kaikki se valtavan ihana lumimäärä uhkaa sulaa pois ton paskamaisen nollakelin takia. Samaisen märän kelin takia ei viitti mennä myöskään hankeen telmimään.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!! ei kaikkea kerralla!! äää
hemmetin kuume pukkas päälle...ja mun piti olla lomalla.
[q]Hyzenthlay:
se, kun tajuan olevani ehkä lapsellisin, ääliömäisin ja vastuuttomin 20-vuotias mitä tää maa päällään kantaa
[/q]
JES! mä en ole ainoa!
edit: vaikken ihan tasan 20-kymppinen olekaan...
[q]Enkeli:
Ruokailut sucks!
[/q]
Eikös tämä ole aikas suhteellista kuitenkin?
esim. huippuluokan appeet jossain hyvässä raflassa vs. maastoruokailu mallia SA-Int?
[q]Decion, 5.11.2008 09:07:
---
Hitchhiker, 4.11.2008 19:34:
Mistään ei löydy NFS undergroundin cd2:sta, itellä on haljennu tuo levy ja tuota ei voi asentaa ilman kyseistä levyä *nyyh*.
---
carboni vaa uuniin si
[/q]
Just pelattu lävitte most wanted ja carboni, ois himottanu tuota vanhempaa vähän ajella *pepsodent*.
kun asiat ei mee niinku suunnittelee...tulee semmonen olo et vois lyödä päätä hetken seinään
No kiits vaan
[muokattu 18.6.2004 12:02]
Eilisen aamun tapahtumat pyörii yhä mielessä...
Sen takia olenkin yrittänyt paikkailla välejäni pariin ihmiseen... vastauksena viesteihini olen saanut pelkkää hiljaisuutta...
Rahaongelmia ja mutsiongelmia ja kouluongelmia... ei mee hyvin! mut muute kaikki jees!
[q]äm:
Silmiä kirvelee, aivastuttaa ja nokka vuotaa. Enkä ole edes millekään allerginen Näytän ihan pandalta, kun meikit valuu.
[/q]
Pandat on sulosii
Kaupassa ei ollu OLUTTA.. ?!? (...tanan veroale, ...kele)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,380
- 1,381
- 1,382
- 1,383
- 1,384
- ...
- 1,566
- Seuraava »