päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,370
- 1,371
- 1,372
- 1,373
- 1,374
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Tiedossa 12h työpäivä*igor*
Olisi parempaakin tekemistä.
tyhmä siitepölyallergia.
:(( pieni sisko itki lohduttomasti mun perään kun jouduin lähtee..ja itku siinä itselle tuli kans.. :((
Suomi tippu loppuotteluista
Tänään oli tilipäivä mutta sain vähemmän kuin odotin..
on niin paha mieli ku murmelit on kipeinä.
mirolla kuumetta eli ei niin paha mut tuo pienemmän tauti...auts!
miinalla on rakkulat levinnyt nyt myös kieleen ja poskiin, eli syöminen sattuu tosi paljon...
äsken siltä tuli suusta verta... ja ku on niin pieni ni ei kässää et miks sattuu. höh!!
joku virustauti tai herpes, ei ees lekuri tiennyt mitä se on.
no lääkkeet saatiin kuitenkin, mut neki makso aivan vitusti.*uuh*
autosta kuuluu jotain ihme ääniä, oottelen tässä tuomiota et mikä siinäkin mahtaa olla :/
tuomio: pakosarjan tiiviste menny... siks kuuluu niit äänii. onkohan toi kui kallis korjaa?
aloitin urheilemisen liian räväkästi
ja nyt on paikat aivan puuta :(
Just mun tuuria. Selvisin ensimmäistä kertaa koko talven ilman
flunssaa, mutta nyt se ryökäle hyökkäsi mun kimppuun, kivasti
näin kesän lähestyessä.
Migreeeeni Noh, onneks äitin nakkistroganoff pelasti päivän <3
[q]BB_turone, 9.5.2005 22:31:
Parin viikon päästä
[/q]
Se on sovittu
[q]Nexus__69, 9.5.2005 00:14:
Palkkaa ei näy tilillä
[/q]
Sama juttu. Valmistauduin koko aamun siihen et pyörin koko päivän kaupungilla ja tuhlaan rahaa mut ei oo tilillä mitään V I T T U *igor**igor**igor*
Taidan olla tulossa kipeeksi. Kurkku on kauheen kipee ja olo on muutenkin niin väsynyt
Tää on taas tätä kökköaikaa, ku aamul on viilee ja iltapäiväl lämmin. Ei pysty millää itteensä pukemaan sopivasti
Eilen ensin bensa-automaatti vei multa 20 euroa ja sitten Tony Halme käveli vastaan Ruskeasuolla.
Koko viikon ollu kipeenä *nuha*.Huiput 39,7 *mist täält saa celsiuksen?* (pää onku painekammio yhdistettynä tuulitunneliin) alhaisin 35,5 *ei löyä celsiusta*. Nyt sitten mahatauti tai jotai muuta sekavaa...yäk...
himmee vitutus, ahdistus ja stressi
voi kun vois pysäyttää kaiken hetkeks
Kiitti tankojuoppoilun.. Nilkka paskana..Niiiiiiiiiiiiiice!
loppuis jo tää viikko, että pääsis lepäämään...viikonloppunakin olis mielenkiintoisia bileitä, joissa olis artisteja joita oon odottanut pitkään suomeen, mutta ei vaan jaksa kiinnostaa.
vanhuus ei tule yksin tms. 1kk 28. synttäripäivään....
jo puolen vuoden harmittelu ollu, et mihin duuniin ku koulu ohi...ok mulla on nytten tullu 3 paikkaa minne pääsisin..eka paikka saunoja urakalla raksaa... mut niin sarjatuotanto toisessa on pomot jtn niin vittuja..mut työntekijät *plur*..ja viimisessä on kaikki helvetin hyvää siistii, mut se työ ni se on töitä vuos ja saat vaihtaa alaa ku on polvet tohjona...ja tahtoo sosialisempaa juttua...VOI paska alkaa niinku olee jo todella suuri stressi koko työstä työ paikasta...ja mitä haluis tehdä työkseen...ei raksa ala ollu mun heiniä vaikka vaikka kolme vuotta painoin nini täysii.. ja kyl se nytten sitten näkyy todistuksessa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,370
- 1,371
- 1,372
- 1,373
- 1,374
- ...
- 1,566
- Seuraava »