päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,372
- 1,373
- 1,374
- 1,375
- 1,376
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Blinda, 14.4.2005 21:23:
Mä luin, että seksiä ei löydy mistään...
*iihhih**nauru*
[/q]
No ei sitäkään nyt liikaa löydy (*nauru**nauru*)
kaikista masentavinta on se kun TäyDeLLiNeN päivä muuttuu hetkessä huonoks mikähän vois piristää vähä mieltä
kuume :(
Herra Säätäjä herra on varastanut mun koneeni korjaukseen ja joudun säheltää tällä masiinalla jonkun aikaa.
ei ei ei... ei näin ulkona on aivan liian kylmä...
Kaikki on ja muutenkin päin *eiei*:tä
Tietokoneen käyttäjäprofiili hajosi....perkele.
Reilun viikon aikana n.10 tuntia unta...
Yritä siinä nyt jaksaa töissä ja muutenkin...
ei tästä enää nousta
Ku ei tuu uni! Vuorokausirytmi on ihan päin helvettiä ku ei unilääkekään auta nukahtamaan. Ois bileetki illalla ja sitä ennen kaikenlaista toimintaa muutenki alkaen klo 10.30 tai jotain sinne päin, mutta ei vaan nukuta. Viime yöki jäi 4-tuntiseksi, ja sen takia ollu ihan veto pois koko päivän. Sit on vielä noita ihmissuhdeongelmia. Ne vaan jatkuu, ellen keksi jotain riittävän napakkaa tapaa ilmaista ajatukset, niin että sais toisenki vähän paremmin avautumaan ajatuksistaan ja tunteistaan. Hankalaa.
Treeneissä yli viikko sitten "puujalaksi" potkaistua vasenta jalkaa särkee edelleenkin niin kovasti, ettei öisin saa kunnolla nukuttua. Ja tämä typerä poika meni eilen viemään reitensä lisää potkittavaksi. Tyhmyydestä saa kärsiä...
Kipulääkkeillä ei tunnu olevan mitään vaikutusta. Ja miksi sitä pitää nimenomaan yöllä särkeä? Kysyn vaan... Ja lääkärit, apteekkarit, lääkkeiden valmistajat, ne on huijareita! Salaliitto. Vai muka kipulääkkeitä...
[q]Narya, 7.4.2005 20:00:
Meil o Moccamasterin keitin ja se on hyvä...*hymy*
[/q]
mjaaaa tämä on päivän :(?
edit: jaa niin tämä liittyi aiempaan keskusteluun nevermind, carry on
Päätä särkee eikä mikään muukaan ole hyvin
Just kun pääsin ostamasta hieman hintavammat kesärenkaat kuin mitä piti alunperin, niin pöydältä "löytyy" 300+e lasku...TAATANA
[q]nRg, 5.4.2005 10:32:
DAR-A JA DUUNI EI VITTUUUUU!!11!!INEEDHELP!!
[/q]
sen siitä saa (*blush* hups lipsahti)
DAR-A JA DUUNI EI VITTUUUUU!!11!!INEEDHELP!!
huominen jännittää... miks pitää jännittää kaikkee
Jo neljättä päivää kuumeen kourissa*nuha*
Onneks nyt alkaa jo helpottamaan.
Heräsin tänään vapaaehtoisesti kello 6.15 kun hanibai heräs Joo no ei siinä mitään mut nyt väsyttää eikä voi enää mennä nukkumaan Pitää kirjastoon mennä lukemaan elämänaaripsykologiaa ja ruotsia. Tenttejä olis kans tällä viikolla, kiinnostus ja motivaatio 10 On ihan olo.
edit:typo
Joskus sitä vaan miettii et minkä helevetin takia.. Ja miks just mulle käy näin Miks kaikki paskat kaadetaan samaan aikaan niskaan? Miks ei sais hetkeekään olla rauhassa pelkäämättä että taas jotain tapahtuu? Mä en tajuu.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,372
- 1,373
- 1,374
- 1,375
- 1,376
- ...
- 1,566
- Seuraava »