päivän :(

Back to häröily O

Menin sit vitutuspäissäni kirjottaa viestii yhelle ihmiselle ja sanoo pahast mun hyväst kaverist siin viestist ku oli lähtenki dokaa ukkons kans vaik oli sanon et ei lähe ni menin sit laittaa sen viestin sille kaverille.. siis voi jumalauta et oon kyl niin saatanan idiootti paskapää et kuulan kalloo vois laittaa nyt.. mut joo vituttaa ku vituttaa ja suutuspäissää tulee laitettuu kaikkee tyhmää ja sellasii asioit mitä ei muuten laittas... JEP KILL ME NOW PLEASE!!!!!!
Ihan ku olis muutenkaa kavereit paljoo ni pitää olla sit viel oikee vitun idiootti...

Ja seki viel vituttaa et ei osaa olla toisten puolest onnellinen vaa pitää olla koko ajan sanoos jostaa jotain... mut joo paska mikä paska.. Vitun idiootti minä!!!!!!!!!!!!!!

Kävin eilen uudelleen magneettikuvissa toivoen/uskoen, että selkä alkais olla jo suunnilleen kunnossa. Vaan eipä ollutkaan ihan niin ja tuomio oli tyly; edelleen paha pullistuma, leikkaus kuukauden päästä.

Urakka kusee. Maalientoimittaja, ei pyynnöstä huolimatta, toimittanut lisää maalia. Kiva työnjohtajana selittää alaisille et loppupäivän viimisinä viitenä tuntina venytetään napaa.

Vittu vitun arskan paiste..!! *pökr* Mä sokeudun.

Kertaalleen leikatusta polvesta meinasi taas aamulla mennä luu sijoiltaan :( Viime leikkauksen jälkeen sai viettää 4 viikkoa sängyssä maaten, 30g buranaa viikossa popsien (ihanat lääkärit vielä määräsi 800mg buranoita, vitusti hyötyä kun apteekista voi kuitenkin ilman reseptiä aivan yhtä hyvin ostaa tuplamäärän 400mg:tä, eikä varmasti kovin terveellistä) ja istumaan pystyi maksimissaan sen 15min kunnes rupesi tulemaan huono olo kivusta. Kerran tosta sijoiltaan menemisestä meni kivun vuoksi näkö 5 minuutiksi, kuulo 20 minuutiksi ja tuloksena oli vielä oksentelua pitkin lattiaa. Saks ääs big taim :P

[q]nomic, 5.6.2006 00:52:
Välillä on vain paha olla. :(
[/q]
*voima*hali** *sydän*

kävin verkkopankissa, ja voi vide et oon P.A. Tilanne oli pahempi kuin luulin.

*dissaa*tilipäivä*dissaa*

1040 euroa muuttui 10 minuutissa 149 euroksi.
Vittu.

Nonni, nyt on sit maha pipeenä Ei sitä oltukkaa ku koko viime viikko flunssassa, yskässä ja poskiontelotulehduksessa. Nyt sit paukahti tällanen vatsatautiki. Sattuu vaa mut mistää ruumiin aukosta ei tuu mitään. Ja sit on pallomaha. Elämä on

Flunssa.

[q]sapeli, 29.5.2006 14:54:
Jos elämä on kakkaa, tee kakkakukkasia
[/q]

Meinasin kyl ruveta heittelemään omaa ulostettani seinille. Se on kyllä taatusti muksempaa.

Nyt sitten yllätti kuume kesken päivän. Terkkari kovasti yritti saada mua lähtemään kotiin, mutta sanoin, että haluaisin saada tämän päivän puheviestinnänkurssin puheen pidettyä ja osallistuttua filosofian kurssin koulun jälkeen pidettävään keskustelutuokioon. Puhe tuli pidettyä, mutta sitten vei paha olo voiton ja lähdin kotiin.

Ihan järjettömän paha olo. Kuumetta ihan kiitettävästi, ruoka ei maistu kun tuntuu että tulee heti ylös, kauhee flunssa, heikottaa...

Ei olis ehkä huonompaan aikaan voinut tää iskeä. Huomenna vielä voi ihan hyvillä mielin sairastaa (tosin pitäisi olla puheviestinnänkurssin väittelyssä mukana, mutta ei mahda mitään), mutta keskiviikkona alkaa koeviikko.

Paskaa

Tää nyt on hieman enemmän kuin :( mut sain titää tänään, et yks mun tuttu tapettiin Mamasta lähdön jälkeen ilmeisesti viime torstai-yönä. Ei mikään paras kaveri, mutta tuttu kumminki. Aivan sairaan paska olo

[q]IInesAnkka, 28.5.2006 14:32:
Edessä kaksi lausunnonantoa poliisille *toktok* ei ne poliisit vaan ne v%#*n s"#&/¤%n suomalaisten pankkikortteja varastavat ja käyttävät mutiaiset
[/q]pöllittiiks sulta tuolla kortit vai*whaat*

edit. ups väärä topicci.. eli miinus sana "tuolla"

no joo, mä haisen röökilel ja oon likanen ja väsynyt.. just nyt meen suihkuu joten se korjaantuu

ensviikolla kokeita ja pitää lukee, se ei valitettavasti korjaannu ihmeillä vana on vaan pakko lukee.. mutta toisaalta bilsa ja enkku on molemmat mielenkiintoisia aineita(äikkä on niin%/%&/ etten tiiä kestänkö lukee sitä nyt)

liian vähän työtunteja -> huono palkka

Jotenkin sellanen fiilis että jotain paskaa on tulossa pian

Oli kaverin kämpän läksiäiset eli railakasta menoa. Oli minullakin hauskaa mutta sitten loppui puhti ja alkoi ärsyttää humalaiset ihmiset. Fiilikset laski ja nyt istun kotona. Jokin muukin tässä masentaa kun vain keksisi mikä. Epäilys on mutta en halua sitä myöntää.

alkaa pikkuhiljaa pelottaa... mä en halua kokea sitä enää uudelleen.. vittu..

edit: PHEW! :)

"Oh lordy
Trouble so hard
Oh lordy
Trouble so hard
Don't nobody know my troubles but God
Don't nobody know my troubles but God"

Ja taas mättää...*uuh* Kai se arkeen palaaminen tuottaa ongelmia kivan ihmisen vieraana vietetyn viikonlopun jälkeen taas vaihteeksi ja alkaa lähestyvät pääsykokeet myös jänskättää.

edit: Duuni. *toktok* On se vittua kun ei informaatio kulje kolmen metrin matkalla...

O