päivän :(

Back to häröily O

[q]tumpsi, 23.5.2005 17:01:
OHI!
Siis tarkotatko sä nyt mua jotenkin vai hä?
:D
[/q]
Erästä toista topikkia meinaa hän. Sait synninpäästön :)

raha, velat.. :'(

tuun varmaa lähiaikoina hajoo aika hyvin.

Vituttaa nyt niin huolella, ettei mitään rajaa. Sanotaan näin, että viittä vaille räjähtämistä.

no voi vittu kun vituttaa tai oikeestaan suututtaa, ja oon myös loukkaantunut. Et ei täs sit muuta.

Kiva kun nukahtamisessa menee taas iltaisin se kaksi tuntia Ja sen kahden tunnin aikana miettii joka ilta koko maailman ongelmat. Että kauniita unia joo, ja aamukin on oikeen nätti

Kaikki

Meni koko viikonloppu piloille ku torstaina iski vatsatauti. Eilen jäi yhdet bileet väliin ja tänään jää kauan odottamat laserpointit väliin. Voi itku. Mut paskaaks tässä

Perse, kun oon niin nopea ton sähköpostinlähetyssormeni kanssa.

Edit: Vaadin ANDUU-toimintoa sähköpostien lähettämiseen! Edes sellanen 4 sekunnin NOUUUUUUU!! -aika, jolloin lähetyksen voi vielä perua.

On tää jo nyt ihme, et toinen päivä putkeen helvetinmoista krapulaa, eikä vieläkään tunnu pysyvän mikään sisällä.

Oon ja pitäis mennä tonne sateeseen seisoskelemaan koko päiväks.

joo verikokeet todellakin

Jo kaks viikkoa flunssassa, eikä loppua näy. Nyt tää on saanut sellasen kivan muodon, et kurkku on kipee ihan kuin ois joku veitsi kiinni kaulassa ja umpirauhanen ihan turvonnut ja kaula kipee Kauhee kynnys mennä lääkäriin, kun kammoan verikokeita...

fiilistä ei paranna se, että edessä ois työterveystarkastus, jossa mua pistellään ihan huvin vuoks

[q]Piider,

No, otan parit sidukat naamariin, niin ei harmita enää niin paljoa *känni**hymy*
[/q]

Kuin myös _o/

Mut on pistetty ignoreen*nyyh* Eikä kyseinen henkilö voi vastata edes puhelimeen! Enkä tiedä mix.*uuh*

oon tuhlannu rahani :(

Saatana sentään, mun huoneessa lentelee ainakin kaks hyttystä joita en oo parin tunnin metsästyksenkään jälkeen saanu tapettua. Unirikas yö tulossa..

aamulla tuli viesti välitystoimistolta: "Sorry but the owner changed his mind, the flat is not for rent" prkl!! otin jo lomaa töistä ja valmiina loikkaamaan laivaan tunnin päästä.. ja sit tämä!!

olen koditon!!!

(edittii, kun vi**taa niin et kielioppi unohtuu..)

emmä pääsekkään berliiniin... höööh... no joku toinen kerta sit...

Väsymys :(

Viimisenä kolmena yönä oon nukkunu yhteensä ~13 tuntia, alkaa olemaan aika tummat silmänympärykset ja päivisin ei oikein saa mitään aikaseks

mut jätettii just

O