päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,333
- 1,334
- 1,335
- 1,336
- 1,337
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Mikä ihmeen süüsväsymys tai masennus mulla on päällä kun ei oo mitään otetta mihinkään. Haluttomuus tehdä oikeastaan mitään, ja jos jotian pitäis tehdä tulee kamala stressi ja on tosi vaikea alottaa mitään
Tahdon että tää olo tila menee pois koska haluisin oikeesti tehdä moniakin asioita, mut kroppa tuntuu olevan sitä vastaan... ja tää olkoon mun viikon (tai ehkä kuukauden) :(
[q]sapeli, 1.10.2005 17:07:
Mul taitaa olla syysmasennus kun mikään ei tunnu kiinnostavan... Toisaalta tosi mälsää, mut toisaalta mä tiedän et nää menee ohi ja sen jälkeen elämä on taas ah niin paljon värikkäämpää.
Edit: en mä taidakaan olla masentunut, koska ei tää ei oikeastaan tunnu mitenkään negatiiviselta. Oon vaan tyhjä, avoin jollekin uudelle.
[/q]
Nyt vaan otat ittees niskasta kiinni ja alat ettimään elämääsi uusia mieh-... siis mielenkiintoisia asioita ja elämyksiä
zuh. Tosi väsynyt olo. Ja joutuis vääntää huomisen tentin takia näin perjantaina puoliks rästiin jääneitä koulujuttuja. Vetäs hieman veteläks olon äsken kotimatkalla.
Vieraassa sängyssä nukuttu yö
Kahvista tuli teetä, vieras kahvinkeitin
allergia
Eipä sit löytynykkää töitä.. toivo alkaa olla kyl mennyttä ku soittan varmaan 20 paikkaa ja kaikist kieltävä vastaus.. *Nyyh**nyyh*
Ois niinku iso ikävä *uuh**nyyh*
v**tu! miksei viini ole vieläkään ruokakaupoissa!
Raastaa.
hitto että osaa olla vaikeita juttuja koulussa ja noi tehtävät mitä pitää väsää ihanaa tää opiskelu
[q]BB_turone, 10.5.2006 15:22:
Niin hieno päivä et lukemisesta ei taho tulla mitää
[/q]
mee ulos lukee..???
Duuni! Muutama homma seisoo paikoillaan kun en saa vastauksia tai apua ihmisiltä, ja sitten kun asiat myöhästyy niin mä oon kumminkin se joka saa huudot ja haukut niskaan
edit: eikä tätä työntekoa myöskään helpota se että mulla taitaa olla vatsahaava kuukauden kestäneen antibioottien syömisen takia, vittu miten kiva!
just tällähetkellä v*tuttaa rankasti se, että muut on ulkona ottamas aurinkoo ja mä hajoilen täääl duunis*toktok*EIKÄ TÄÄL EES OO ASIAKKAITA!!! tuol on niin lämmin ja ihana ilma mut ei ni ei!!!! VITTU!!!
Ilta oli muuten ihan jees, mutta........hävis vaan lompakko ja sen mukana muutama tärkeä kortti :(:(:(
Allergia ja nyt kurkkukin on vielä kipeä.
Ulkona ollu koko viikonlopun 25 astetta lämmintä, aurinko paistaa, linnut laulaa, perhoset lentää, ihmiset lähtee biitsille/grillaamaan/chillaamaan, vaan minä se istun toista viikkoa sairaana kotona lukemassa ensi viikon kokeisiin. Nyt kyllä kiroan p*******n integraaliyhtälöt, variaatiolaskennan ja kvanttimekaniikan takaisin sinne syvimpään h*******n mistä ne ovat tulleetkin
Muutenkaan ei oo oikein lukemisesta tänään tullut mitään kun muistui mieleen entinen tyttöystäväni ja se, miten niin hyvällä pohjalla ollut suhde meni käytännön syistä vähitellen pieleen. Sitten sopivasti vielä winampin playlistiltä sopivia kiksukappaleitä päälle niin että nousee oikein kunnolla tunteet pintaan
Oli kyllä yks kamalimmista viikonlopuista aikoihin.
t y l s ä i l t a
aaargh
Perintätoimistolta tuli äsken postiluukusta kirje, jonka mukaan lasku pitäis maksaa 5.5 mennessä, ettei tuu ikävyyksiä :D Ne oli lähettäny laskun mun vanhaan osoitteeseen (en tajua mistä ne on edes saaneet sen) ja 25.4 lähetetty kirje on sitten vasta nyt perillä. Nyt kun soitin sinne ja sanoin, että sain tän vasta nyt ja voinko maksaa sen 15. päivä, sieltä sanottiin, että siihen tulee 8 euroa eräpäivänsiirtokuluja! :D Eli maksan ylimääräistä vaikken itse ole mokannut mitään... vaan joku muu on mokannut.
HAISTAKAAVITTU EN MAKSA!
Duuuniin ... maanantait *nyyh**justjoo*
Kiinnostus nolla mennä töihin, kun töitä on tiedos enää se pari viikkoo joka on irtisanomisaika
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,333
- 1,334
- 1,335
- 1,336
- 1,337
- ...
- 1,566
- Seuraava »