päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,328
- 1,329
- 1,330
- 1,331
- 1,332
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kiva päivä töissä.*hmph*Ois kiva törmätä muutamaan asiakkaaseen q he ovat itse töissä. Minäkin osaisin olla tosi huvittava.*dissaa*
äh viikonloppu alkamassa ja meikäl satatuntii duunii vaa ei jaksais tulis jo nopee loma et tää rääkki loppuis..*grr*
hyvä aamu jatkuukin sit vitun paskasti.
Koiraa joutu käyttää tänään lääkärissä. Se ei pysty oikein kunnolla liikkumaan, venäyttäny vissiin takajaloista polvensa viimeyön aikana. Nyt sit pitää kantaa ulos kuselle ja jos se ei lähe tol jollain lääkekuurilla paranemaan, niin sen joutuu leikata.
Jes oli tilipäivä tänää, jostain syystä ne ei maksanu mitää lisiä tai korvauksia, pelkän peruspalkan, nyt pitää miettiä millä maksan huomenna vuokran ku on kolmekymppiä vajaa....... Nooh, enköhän yhen kolmekymppiä aina jostai saa, mut vituttaa ku ei maksella palkkoja sillai mite pitäis...
Väsyttää niin paljo, että vaan jumitan koko ajan.
Siskon ja sen poikaystävän piti tulla tänään meille
ja olla monta yötä ja oisin vieny ne Korkeasaareen
ja vaikka minne ja nyt ne on oksennustaudissa. EN ALA
Öiset kävelyt ei kannata.
Lähdin 00.30 kävelylle jonkin asteen vitutuksen takia, mulla oli viiteen töihin meno.
Pääsin ulos ja istahdin puistoon mietiskeleen juttuja ja tajusin että avaimet oli jääny sisään asuntoon. Odotin sateessa noin 2tuntia isännöitsijää joka vielä velotti 40euroa siitä lystistä että tuli keskellä yötä avaamaan oven, tämän lisäks eioo loppuviikoks ruokaankaan/tupakkaankaan enää rahaa. Eikä oo rahaa mennä dösällä töihin kun joku paskasäkki viimeviikolla tönäs autollaan mun polkupyöränkin rikki.
Putkeen menee.
Viideltä aamulla töissä, vitun pitkä päivä tiedossa ja 0h yöunia takana ja muutenkin tosi hyvät fiilikset.
Ei näin, vittu.
heippamoi, takasin töihin.
*avautum*
päätä särkee jo toista päivää. :(
[q]bubbelgum, 27.6.2006 19:07:
xxx
[/q]
Korjaa, jos olen väärässä:
-nostat rahaa sossusta
-valitat, kun siellä ei toimita sinun toiveidesi mukaisesti.
Kerro, jos et ymmärrä tätä:
-edellä mainittu yhdistelmä vituttaa minua.
Ja edit:
Oonhan mä nyt toki vitun kauhee ja tunnevammanen lehmä, kun vittuilen ihmisille, joilla menee huonosti, mutta ottaa niin helvetisti aivoon, kun saadaan jotain ilmaiseksi ja SILTI VALITETAAN.
Ei kai sun nimeä edes oo ollu missään "yleistyksissä"?
Mä joudun olemaan niin samaa mieltä kuin äm. Oon taas tänään töissäkin keskustellut asiakkaiden kans, jotka eivät vaan tajua, että kaikkee ei voi saada ja pitää jos ei oo rahaa. Jos herra asiakas nyt on työtön ja eläkkeellä ja voi voi ja vali vali, ja rahaa ei oo edes ruokaan, niin PITÄISKÖ TAJUTA, ETTÄ EHKÄ ESIMERKIKSI VENEESTÄ JA ASUNTOAUTOSTA PITÄIS LUOPUA? *släp*
Mulla on ihan hermot loppu valittajiin, raha-asioista varsinkin. Syytän työtäni, mutta ammatinvalintakysymys...
[q]äm, 27.6.2006 15:39:
-
[/q]
Ihana ihminen *hali**pus*
[q]Individual, 27.6.2006 15:48:
Tuosta ylläolevasta taitaa tulla vielä kunnon matsi. Noh, sitä odotellessa.
[/q]
Hahha, ei tarvii pelkää että matsii ois tulossa. Mulla ei oo mitään sanottavaa tollaselle ihmiselle. _piste_
[q]MaaKoz, 27.6.2006 22:35:
juhannuksen riekkuminen alkanut kostautuun. Kuume jyllää tällähetkellä, olotila todella heikko. Ei auta kun mennä kohta taas nukkuun :I
38.6astetta
[/q]
Sama fiilis täällä...
Flunssa, röörit tukossa ja pää hajoaa kuumetta varmaan, en omista mittarii ni ei voi tietää...
[q]Steven Hoaks, 22.6.2006 15:53:
Täysin lupaa kysymättä ryösti mun foton tollaseen mukavan kokoseen festari julisteeseen Että kivat teille vaan sinne huits vittuun, missä tuo sitten pidetäänkin
http://irc-galleria.net/view.php?nick=fine&image_id=38282166
[/q]
Mikäli sua oikeasti kiinnostaa tässä tapauksessa se, että kuviasi käytetään ilman lupaa (eikä se, että pääset kertomaan siitä kaikille), niin tehokkaampi toimintamalli asian suhteen on ottaa yhteyttä järjestävään tahoon vaikka se olisi jossain hornan kuusessa. Niin ei välttämättä tapahtu yhtään mitään, mutta ei myöskään tänne postaamalla.
Mökkijuhannuksen seurauksena varmaan sata kutisevaa hyönteistenpuremaa ympäri kehoa *eiei*.
:D
juhannuksen riekkuminen alkanut kostautuun. Kuume jyllää tällähetkellä, olotila todella heikko. Ei auta kun mennä kohta taas nukkuun :I
38.6astetta
[q]QSR, 21.6.2006 22:35:
Käytiin tyttöystävän kans kattomassa Tie Guantanamoon. Muistutti karmealla tavalla maailman pahuudesta ja siitä kuinka niin moni tälläkin hetkellä niin moni kärsii. Kuinka pääosin yhden maan vallanpitäjät saa maailman niin pahaksi ja julmaksi paikaksi. Vaan ehkä uus sukupolvi voi muuttaa asioita.. Pitää jaksaa uskoa.
[/q]
Mun mielestä se elokuva on aivan äärettömän huono ja ne jätkät aivan h*lv*tin tyhmiä (vrt. "let's go to Afghanistan cos the nan bread is thiiiiiiis big there"). Mä en enää jaksa katsoa elokuvia, joissa mulle yritrtään tuputtaa jotain kurkusta alas.
edit: typo
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,328
- 1,329
- 1,330
- 1,331
- 1,332
- ...
- 1,566
- Seuraava »