päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,326
- 1,327
- 1,328
- 1,329
- 1,330
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Olen tainnut menettää ystävän josta välitin kovasti.
Nyt on ihan uskomattoman paha olo. *eiei**nyyh*
Tää vitutus/masennus ei vaan katoa vaikka kuin riehuu painavien huonekalujen kanssa ja koittaa purkaa agressioita. apuuva.
Mut pitäisi sitoa puuhun ja piilottaa kännykkä aina kun olen humalassa.
[q]
Ober, 18.7.2006 16:17:
---
---
Jep.. Aluks loppu tonnikala ja nyt ei oo enää ananastakaan:(
[/q]
miten voi olla mahollista ku ananasta piti kyl piisata
*valivali* housut haisee bensalle, takki on ihan märkä ja hiukset on huonosti >=(
Mikä tää on tää tällanen väsymys joka ei mene ohi vaikka nukkuis 14 h yössä..?
kämppä kaaoksen vallassa eikä kiinnosta siivota , ei pätkääkään!
kiukuttelu päivä 43087543
Frendejä indonesiassa, on vähän huoli kun ei saa luurilla kiinni.... nyt ei muuta ku täytyy toivoa että sieltä kuuluu jotain ja pian*uuh*
[q]Jone, 29.5.2005 19:26:
Mjoo, kyllä mä olen aikalailla varautunut siihen ettei laki tässä jutussa nyt välttämättä ole ollenkaan mun puolellani. Asia jää nähtäväksi, mutta suoraan sanoen en jaksa kauheasti stressata tosta. Ihan omaa tyhmyyttä on tossa jutussa paljon mukana ja maksettavaa tullee sen mukaisesti.
[/q]
Uskaltaisin tässä tapauksessa uumoilla, että tulette molemmat saamaan syytteet. Siitä en tiedä, mennäänkö oikeuteen automaattisesti, vai onko neuvottelumahdollisuutta.
Mitä asiasta löytyy omia kokemuksia, niin oltiin tuossa muutama kuukausi sitten eräässä Vantaan paikallisessa viettämässä iltaa. Siitä sitten valomerkin jälkeen menimme taksijonoon ja porukkamme isommasta määrästämme johtuen olisimme kysyneet Vantaan taksinumeroa tilataksia varten. Kaveri aikoi kysäistä asiaa seuraavalta jonoon saapuvalta taksilta ja hän lähti kävelemään taksia kohti. Tietenkin jonossa seuraavana ollut miekkonen kuvitteli, että kaverini meinaa vetää häneltä cabin välistä ja päätti rynnätä kaveristani ohi, tirvaisee täysiä kyyrnärpäällä kaveriani kasvoihin ja istuu taksiin.
Onneksi siinä lähellä sattui pousaamaan pari maijaa ja he näkivät kaverini makaavan maassa taksin vieressä, joten ukko kutsuttiin pois autosta. Sen jälkeen alkoi selvittely ja kaveriani lyönyt päätti vielä hymyssäsuin ruveta vittuilemaan kaverilleni. Sitten katkesi kaverillani pinna ja tönäisi ukon kumoon. Poliisit päättivät juhlallisesti laittaa kaverini umpisolmuun kahdella lukolla ja rupesivat sitten todenteolla syyttelemään ystävääni syylliseksi kaikkeen.
Homma sitten eteni siihen pisteeseen, että poliisit ottivat kaverini mukaansa lyöneen miekkosen sijaan, mutta hakivat hänetkin mukaansa sata metriä kauempana, kun huomasivat, että viidellä kännisellä kaverillani tulee salamoita perseestä ja ovat hyvin huumorintajuttomia tilanteen suhteen (enkä itsekään suoraan sanoen hymyillyt tälle katuninjalle ja hänen teolleen).
Homma sitten saatiin selvitettyä niin, ettei kumpikaan saanut syytettä. Mutta en sitten tiedä, milloin aletaan puhumaan tappelun tuoksinnasta syntyneestä kosmeettisesta haitasta. Tässä tapauksessa ei kuitenkaan murtunut luita eikä hampaita irronnut, mutta sinun tapauksessasi on kuitenkin tapahtunut ihan lääkärin apua vaativaa vahinkoa?
Jos kuitenkin syyte tulee, te saatte molemmat, joten tämä kyseinen skinarikaan ei tule rangaistuksetta pääsemään.
Paha olla ja pelottaa....
Lyhyt tiivistelmä yleisfiiliksestä tällä hetkellä: *uuh*.
(Tällaisia päiviä nyt vain on. This sucks.*igor* Noh, kunnon treenit pitkästä aikaa auttaa ...)
mood swings
..ja rahapula perkele, palkkaan yli viikko!
Aika voimaton olo
[q]Mellu-, 3.3.2008 11:07:
Jeppistä.. olipas ällöttävä kokemus tuo magneetikuvaus tai mitä lie tekivätkään.. hemmetin moine meteli ja makaat paikalas 15min jossai hemmetinmoises laitoksessa.. meinas iskee ahtaapaikankammo never again.. tack!
[/q]
Ai 15min oli sulle ahdistavaa... Mun selkää kun kuvattiin kahdesta eri kulmasta, josta sitten todettiin tuo selkärankareuma niin joutu olee reilu tunti paikallaan
Entiset tuttavuudet, joihin törmää kun sitä viimeksi haluisi. Muistuttaa turhista ja masentavista asioista. Tulee ihan turhaan surkea fiilis. Mur
Oon ehkä maailman paskin ihminen.
Eipä auttanutkaan. Voisi toki lähteä vaikkapa kävelylle kameran kanssa. Se ehkä piristyisi.
nada-naa
"potkut". taas.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,326
- 1,327
- 1,328
- 1,329
- 1,330
- ...
- 1,566