päivän :(

Back to häröily O

Mulle on tulos joku vitun tulehdus*dissaa*

Vittu. Kirjaimellisesti.Kiitti.

Vituttaa tää kesä, kun ei pysty kunnolla treenamaan eikä nukkuman kuumuuden takia.
Tulis jo talvi...

Työt meni persiillee tänää. Mökömökö.

Ahdistavat unet, masentaa, vituttaa, huono olla kokoaika, päivä jonka olisi voinut skippaa kokonaan, eikä tule uni vielä hetkeen.

[q]Android, 21.7.2006 15:14:
---
-K-, 21.7.2006 15:09:
joo mullakin alko tinnitys intissä, ihan vaan asetta ladatessa josta ei nyt niin lujaa ääntä pitäs lähtee! ei muuta kun ylipainehappihoitoon sillä se mulla lähti/helpotti....

---

Eli ihan vain lääkäriin kannattaa olla yhteydessä? Tuolla YTHS:llä nyt ainakin olen muutenkin käynyt, siis ihan muista syistä. Vai onko joku erityinen klinikka, jossa tuota hoitoa saa?
[/q]

joo lääkärin kautta ne mut sinne passitti, ite olin hoidossa tilkassa kun olin intissä just sillon, sielläkin taitaa olla jo toiminta lopetettu. Mutta kannattaa hoitaa nopeesti pois päiväjärjestyksestä tai siitä voi tulla hitonmoinen riesa!!

[q]Dana, 23.7.2006 21:58:
Uusi jääkaappi käy vähän ylikierroksilla.. tulin takaisin helsinkiin löytämään koko jääkapin sisällön jäätyneenä.. kaikki maidosta ja tomaatista alkaen.. siinähän yrität tehdä leipää kun salaatti hajoaa käsiisi ja juusto on kovaa kuin kivi!
[/q]

"Vi****aa kuin pientä oravaa jonka hammas on kipeä ja käpy jäässä.."

Yksinkertaisesti liikaa tekemistä koko ajan. Velvoitteita aamusta ... aamuun. Aika ei riitä. Aina jää jotain tekemättä. Väsyttää.

Loma loppu ja töihin pitäis taas ängetä. Ja ne hiton remppamiehet ei voi pitää suuta kiinni vaan pitää huutaa niin kovaa, että vähemmästäkin herää

[q]kanuuna, 20.7.2006 09:29:
iTunes Music Store kaatuu kun tekee haun
[/q]

No just, nyt vasta hokasin että iTunesin kautta voi ostaa musiikkia vain "Finnish Music Storesta" ... *eiei*... eihän tossa oo mitään järkeä, että ne rajoittaa ostoksien tekemistä tuolla tavalla - menee koko juju tostakin ideasta, ei kyllä paljoo kiinnosta ostaa biisejä joita saa lähimmästä anttilasta tjsp...

tarvitsisin 10h/vko sopimuksen töissä kun siirryn opiskelemaan, mutta meillä ei näemmä sit tehdä pienempiä kuin 15h/vko sopimuksia 15 tuntia viikossa on ihan liikaa kun menee tulorajat yli. Pakko ois kumminkin töitä olla, että pystyy rahoittamaan opiskelut

Ja yksiössä asuminen on opiskelijalle vähän liian kallista. Just kun pääsin rakentaan kotia tähän, prkl :(

[q]wammi, 21.7.2006 18:43:
pahan näköinen onnettomuus kaitaalla katsastus-aseman lähel.pyörä ihan lytys, katu veres ja kaks ambulanssii lähti pillit huutaen.:/
[/q]

joo ei näyttäny tosiaan kovi hyvält.. olin just menos hakee prätkään uutta kilpee sielt katsastusasemalt ku katoin et ei taida olla kaveri iha kunnos siel...

prkl kortti lähti. Ohitus tilanteessa 148km/h 100 alueella. Sakkojakin räpsähti 336e.
Työkseni ajan autoo.
Sellast se elämä on.

[q]sapeli, 21.7.2006 19:21:
---
Jago, 21.7.2006 19:20:
armoton tamppaus-kiima

---

Nerokas termi
[/q]*tirsk**blush*

wittu*igor* Viimone loma päivä ekasta kahest viikost...........nii ja heräsin taas tähä aikaa*släp*

Mä haluan nussia, mutta ei löydy kumppania. Mikä eteen.

[q]Super-Kerttu, 20.7.2006 11:08:
En saa asuntoa ikinä!
[/q]

juu, ne tarvii monesti ostaa/ vuokraa!

Tällä viikolla 39,75h töitä, siitä melkein puolet vielä edessä [size=8](ei pitäs valittaa, ens viikolla saattaa olla vaan 15h koko viikolla)[/size]... ja mä vaan haluisin istua katolla ja katsella järvelle Niin ja nukkua. Jonkun kainalossa, ei yksin

Ja häntäluu vihoittelee taas. Mistä lie hermostunut

naamantai ja vajaa 5 tuntia unta, ei hyvä

Mä en tajua vittuakaan ihmisen fysiologiasta ja anatomiasta enkä myöskään kommunikoinnin häiriöistä, syistä tai seurauksista ja mun pitäs suoriutua näistä pääsykokeissa 26.5.

Plus et vieläki paha mieli ku aattelen miten paha mieli Bluesin veskarilla oli eilisen ratkasumaalin jälkeen ... (ai minäkö empaattinen)

O