päivän :(

Back to häröily O

Le paskat fiilikset :C

...puuh, meitsil taas antipeliliikkeet hallussa

sain vihdoinkin nukuttua kunnolla,mutta piti jättää aamutreenit väliin kun vatsalihas on venähtänyt niin et tekee pahaa treenata.en jaksanut ilmoittaa ees valmentajalle asiasta ku se kuuli siitä jo eilen :/ sama masennus,vitutus,ahistus .. huoh.. onneks enää 2 treenit ja sit pois täältä

en vaan osaa hoitaa raha-asioita kunnolla.

+ en osaa asentaa edes yhtä vtun ohjelmaa
koneelle ilman hermoromahdusta!

[q]MaoTse, 16.8.2006 18:53:
---
Rubicon
älä oo tollanen s...*nauru**pus*

---

Vittu fuck bää...
[/q]

KESÄVUOHI*sydän*

kämppis polttaa sisällä jotain menthol-paskaa

Tylsää, ja opiskelumotivaatio on hakusessa. Integral transforms tentti lähestyy.

*nyyh**uuh**poks***hmph**eiei**igor**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**lukko*

Kipee Kurkussa jotain, saattaapi olla angiina... plääh.

edit: 5 päivän saikku kuitenkin ilahduttaa ei tarvi ainakaan lauantai-aamuna ponnistaa Marian sairaalalle jonottamaan tuntikaupalla jos olo on vielä silloin tällainen.

tää päivä on aivan vitusta mielenkiinto puhdas nolla, vois mennä nukkuu.

-M

aaaahdistaa ahdistaa, hittoo tää on ihaaanaaaa...laul

kehittävää keskustelua exän kanssa, jossa saan kuulla, että olen kuvitellut kaiken negatiivisen "it's all in y0 head" aight.

jospa laittais vaikka santanaa soimaan...ärrrrr, onneks on to-su vapaata.

Jes. Vihdoin satelee vettä oikein kunnolla. Ei toi mihinkää riitä

Ei vittu miten masentava palkkapäivä 10min ja palkasta ei jääny jäljelle _mitään_. Esim ruokaan jne.

Voin vaan kuvitella miten olis mennyt asioiden kulut jos se olis oikeesti ettiny mut käsiin kun sillä oli se rengasrauta kädessä Olin siihen aikaan vielä purkamassa kemuja...

Alppari jää väliin

Jälleen kerran: vituttaa!

Jalkapohja sattuu eilisten autotallitanssahtelujen takia. Fiksuna tyttönä olin ilman kenkiä ja sukkia. On varmaan joku kivi tai lasinsiru mennyt jalkaan

heräsin vasta äsken

O