päivän :(

Back to häröily O

Kuumetta. Ahdistaa. Vituttaa. Itkettää.

Hyttysiä kämpäs ja ei oo raidii..Just ku unen päästä ois saamas kiinni ne hyökkää ja surisee korvan lähettyvil valmiina syömään mua..Pariin kertaan lyöny itteeni ku luulin tappavani ne..en ikinä osu niihin..
PRKLEEN ötökät...ANTAKAA MUN NUKKUA RAUHASSA.....*grr**grr**grr**grr**grr**grr**grr*

t: muutenkin huonot unenlahjat

Flunssa iskee

Päätä jomottaa, kurkku on kipeä ja muutenkin tukkoinen olo. Saas nähdä miten saa nukuttua.

Se ois sit kohtalaisen pitkä antibiootti-kuuri edessä. Eihän tätä kipeilyä olekaan jatkunut kun vasta...hmmm...vajaa 5 viikkoa.

Suunnaton suru.

[q]sunbeam

Riippuu tilanteesta*uuh*.

MUn pitäis tänään nähdä tuo viimeisin ex, kun sillä on vielä mun tavaroita ja mulla sen.. Ollaan viimeksi nähty kaksi viikkoa sitten, kun kaikki oli vielä muka hyvin ja sitten jätti tekstarilla, eikä olla lainkaan sen jälkeen puhuttu. Hieman ahdistava fiilis..

---

No ei kuullosta kivalta toikaan, toivottavasti meni mahdollisimman kivuttomasti! On varmasti tosi ikävä tunne kun pohja pettää kaikelta ja tulee ihan puun takaa!*lohduttel* Mutta oikein paljon voimia ja varmasti meidän fiilikset tästä vielä paranee kun antaa ajan tehdä tehtävänsä!*uuh*
[/q]

Joo, ei ollut kivaa. Se oli tosi kylmä jotenkin, eikä puhunut aiheesta mitään. Ja unohti vielä antaa osan mun tavaroista, kun sillä oli niin kiire eroon musta. Noo, pitää vaan ajatella, että jos on noin idiootti, niin turha haikailla perään.. Huh huh.

Voi vittu, mitkä itkupotkuraivarit *toktok*

Tulin kotiin, söin neljä leipää ja unohdin miksi olin niin vittuuntunut koko päivän Kantsis vissiin pitää huolta verensokerista..

Pitkän duunipäivän jälkeen luulet saavas nipun hyvää progee postis, mut kuoresta uikin vastaan junkkaa jonkun toisen tilausnumerolla. Ei niin kiva*eiei**grr**poks*
Just nyt ei olis jaksanu alkaa setviin mihin mun letut on joutunu*hikoil*

Miun tietsikka tais saada slaagit. No onneks on varmuuskopiot.

Intti. Vitun intti.

[q]Jocular, 28.8.2006 09:54:
Entinen kundikaveri, nykyinen hyvä ystävä makaa teholla
[/q]

Hmm. Kohtalotoveri, tosin tehokeikasta jo vähän päälle vuos aikaa mut silti. :p

Pööh, kurkku kipeytyy ja outo rakkula reidessä pahenee... Lämpöökin tuntus olevan.

töis o tylsääää

*huoh*

Tulipahan koettua paskin mahdollinen tapaus lopettaa muuten kiva ja mukava viikonloppu..

Ehkä tää tästä..

Kuume+krapula ei oo hyvä kombinaatio :(

Vituttaa, kiukuttaa ja muutenki näyttää olevan känkkäränkkä päivä, suunnitelmat meni ihan perseelleen.... ja kaiken kukkurax tänään tuli taas yx vuosirengas lisää mur*grr**hmph*

Hajoon...

Tiedos yksinäinen viikonloppu... ei o kivaa ku ollu nyt muutamat edelliset viikonloput ihan mielettömän kivoi ja ei yksinäisii...
ja ehkä mul viel joku oljenkorsi jossain on ettei tarvis olla yksin..

Väsyttää vitusti ja on tylsää :E

Ihan helvetinmoinen väsy päällä vaikka weekendinä tuli nukuttua ihan hyvin ja tarpeeks.
...ja väsymöllötystä vielä kaiken lisäks..

Näin taas vaihteeks painajaisia

O