päivän :(

Back to häröily O

Kovasti tekisi mieli olla unessa, mutta ei väkisin. Helvetin syksy.

Mitähän sitä sit tekis nukkumisen sijaan klo 06 sunnuntaiaamuna nukkumisen sijaan? Kävis suihkussa ja lähtis vaikka valokuvaamaan? Selvä.

Eipä tuohon oikein hoitoa löydy. Ainoot vaihtoehdot on magneettikuvaukset aivoista ja jotkut vastaavat lääkkeet. Mut, jos ei alkuperää löydy, niin vaikee sitä on lähteä hoitamaan. Eli mulla tuo tulee olemaan niin kauan todnäk kuin elän...

EDIT: näin siis mun oma neurologi totesi kesällä 2005.

Ai niin...tällä viikolla esim. tiistaina koin tuon ihanuuden 3 kertaa yön aikana.

[q]domi, 1.9.2006 23:02:
---
Individual, 1.9.2006 23:01:
Tiedän.

---

Onko pitkäänkin ollut?
[/q]

Mulle toi mitä esim. wiki kuvailee unihalvaukseksi on sattunut kaksi kertaa.

"Mullakin on tässä pari kuukautta sitten aika sitten ollut hieman levottomamman viikonlopun jälkeen vähän samantyylinen kokemus, ei kestänyt muistaakseni kauaa, mutta oli _helvetin ikävä_ kokemus, sen aikaa mitä se oli päällä. Olin niinkuin hereillä, mutten kuitenkaan täysin hereillä. Tuntui kuin koko kroppaa oltaisiin painettu alaspäin ja jäsenien liikuttaminen ei luonnistunut juuri ollenkaan, hengittäminen myöskin oli raskasta. Sitten tunsin selittämätöntä pelkoa varmaankin osittain johtuen siitä, että olin jossain painajaisunen ja valveen välimaastossa.

Toisella kerralla kun tämä kävi, olin varma, että olin tehnyt unissani sohvalla nukkuvalle ystävälleni jotain ja piti oikein itse olla hengittämättä, että kuulee hengittääkö hän. Sitten myös kun yritin rauhoittua ja nukahtaa uudelleen, painajainen palasi heti päälle.

Unihalvaus todellakin on perseestä. Itseä vainonnut moinen about 12vuotta. Toisinaan menee kausia ettei sitä tapahdu viikoihin tai jopa pariin kuukauteen ja toisinaan se tapahtuu viikoittain, joka yö tai jopa monta kertaa yössä. Pahin taitaa olla jotain 6-7 kertaa yhden yön aikana. En ole kokenut koskaan mitään mikä tuntuisi yhtä pahalta ja epämiellyttävältä ja mä olen kuitenkin kokenut aika vittumaisia ja pahoja juttuja kuitenkin.

[q]Olin niinkuin hereillä, mutten kuitenkaan täysin hereillä. Tuntui kuin koko kroppaa oltaisiin painettu alaspäin ja jäsenien liikuttaminen ei luonnistunut juuri ollenkaan, hengittäminen myöskin oli raskasta. Sitten tunsin selittämätöntä pelkoa varmaankin osittain johtuen siitä, että olin jossain painajaisunen ja valveen välimaastossa.
[/q]

Toi on aika samanlainen mitä itse olen kokenut ja tulen varmasti kokemaan vielä lukemattomia kertoja. Tohon voisi lisätä vielä, että tuntuu kuin tukehtuisin eli en saa henkeä ja tunne pahenee ja pahenee vaan kunnes tuntuu, että kuolen ja samalla yritän saada itseni hereille mutta en pysty liikkumaan tai tekemään yhtään mitään. Lopulta säpsähdän hereille ja olen aivan pallo hukassa ja usein olen huutanut samalla hetkellä kun herään yms. Sen jälkeen peloittaa jatkaa nukkumista ja toisinaan todellakin melkein pelkään mennä nukkumaan. Pirun vaikea selittää sitä tunnetta ja miltä se tuntuu.
Peloittavaa mutta tuntuu että olen melkein alkanut tottumaan ja hyväksymään sen tosiasian, että unihalvaus seuraa ja "vainoaa" minua koko elämäni.

Oon ihan stnan vihanen! Tekisi mieli rikkoa tavaroita.

voi perkelen saatana ku missasin nyt raidin duunin takia voi vittu helvetti saatana!!! *vierotusoireilee*

[size=16] I BLAME THE GNOMES!!! [/size]

http://img354.imageshack.us/img354/9762/pwned1wu.gif

*nuha**hikoil**uuh*

VITTU AHDISTAA vitun ihmiset täl hetkel!! Kun jotkut on vaan niin *eiei**eikä**poks* huh.. mut pakko vaan kestää..

pakkoavautua..

Helvetin kongolaiset laivanvarustajat soittelee töihin 12 tunnin varotusajalla, perkelesaatanavittu

Työnteosta ei meinaa tulla vittujakaan, kun päänsisäinen ideapankki kumisee tyhjyyttään. Aika pulmallinen tilanne alalla, jossa pitäisi pursuta ideoita. *toktok*

Kaiken maailman kokeita ottivat eivätkä keksi mikä mua vaivaa... Tahtoo takas terveeks *nyyh**nuha**sars**uuh* 39,1C kivakiva.

[q]Jocular, 29.8.2006 20:14:
Niin paha mieli
[/q]

Sitä on näköjään liikkeellä.....*uuh* Ja hyvin yksinäinen iltapäivä....

alkuu ei saanu unta millää, sit näkee taas unta jota ei haluis nähä, ja nyt viel flunssa tulee päälle ku mikäki tukkirekka ja vie vedon pois totaalisesti prkl. fuck this shit eli tänää sit pitää ottaa viinaa jos nuha sillä lähtis...*grr*

Yskä ja ylitsepääsemätön laiskuus*ankka*

Niin paha mieli

Mä katselin äsken My Super Sweet Sixtheeniä (tjsp) ja tajusin etteivät mun vanhempani rakasta mua.*uuh* Missä oli mun 50 000 $:lla yhdeksi päiväksi vuokrattu kartano tai 16 v. lahjaksi ostettu city-maasturi?*dissaa*
S*tana q mulla on ollut paska lapsuus.*hmph*

edit: Se inhottava kakara sai vielä avo-auton ylläripyllärinä.*eiei*

[q]mikke, 29.8.2006 17:49:
---
J-Gear, 29.8.2006 17:47:
Ajokortti menee hyllylle viikon päästä. Sain sentään viikon lykkäystä rangaistuksen toimeenpanolle.

---

been there, done that oli kiva olla kaks viikkoa "kesälomalla" keskellä talvea, kun ei voinu duunissakaan olla ilman korttia nykyään se taitaa olla se kuukaus minimissään poies. Saaks kysyy et miten sen menetit ? (ei oo pakko vastata *hymy*)
[/q]

Liikaa ylinopeussakkoja parin vuoden sisälllä. Ja ammattina taksikuski

= pakkoloma

Väsyttää ja flunssa tuloillaan.. *nuha**uuh*

äidiltä löytynyt ohutneulanäytteestä
pahanlaatuisia syöpäsoluja

taas alkaa kaikki hoidot alusta..

O