päivän :(

Back to häröily O

Joku setä päätti olla nokkela ja vaihtaa kaistaa suoraan eteen.
Etukulma paskana, uuteen vanteeseen naarmuja ja ajokausi todennäköisesti loppui siihen.
Nyt vituttaa niin paljon ettei veri kierrä. Jos parin viikon päästä availis puhelimen jos ois sitten jo sen verran piristyny että pystyy puhumaan ihmisten kanssa.
Miksei se voinu olla vaikka pahaa unta..?

Nyt se itkee parka tuolla parkkiksella kylmissään, eikä kukaan tiedä koska se on taas ehjä..

Tänään pikku gerbiilini lähti untenmaille *sydän*

Migreeni yrittää taas hiipparoida kimppuun...

Gradun kirjoittaminen kun se on pahimmillaan: aiheuttaa enemmän kärsimystä kuin ... jotain.

No, noin se on nyt ollut jo 4 kk:n aikana, joten kai se on ihan normaalia.

EDIT: No kröh. Nyt kun kerran sai tuon kirjoitettua, niin alkoi luistaa se kirjoittaminen. No hyvä asia se!

Hei oikeesti, kuka tekis noi todnäk.laskennan tehtävät. Voin jopa maksaa :(

Mun sisäinen koulutuspoliittinen vastaava haluaisi avautua epäkohdista uudessa koulussa. Lisäksi muutamaan opettajaan tarvittaisiin kaukosäädintä. Mut yritän olla nöyrä(*justjoo*) ja välttää kova äänisiä välikommentteja(*justjoo**justjoo*).

Ja sit on pari muuta asiaa, jotka pitäis kääntää haasteellisiksi ja hyödyttäviksi kokemuksiksi, mut mopo ei oikein tunnu starttaavan.*uuh*

Kitalaen etuosa on kipeä kuin olisin syönyt kokonaisen pussin kovia karkkeja. En ole vaan syönyt jotain sitkeitä salmiakkeja. Auts

Väsyttää! Noh enää 9 päivää niin sit on viikonloppu.

Tupakat loppuu pian.

Vitutti eilen niin paljon että vituttaa vieläkin. Siihen päälle vielä huonosti nukuttu yö ja tänään ihan liian pitkä työvuoro.

[q]astaroth, 12.9.2006 04:03:
---
larzizi, 11.9.2006 23:42:
---
jos töihin menet, niin tulet huomaamaan, että mikään palkka ei riitä. itse tein töitä lukion ekasta lähtien. viikonloppuisin ei halua tehdä töitä, koska pitää päästä ryyppäämään -> vuorot arkipäiville. no arvaa hajottaako se? -> lintsaa koulusta voidakseen tehdä töitä

olin urheiija. siitä en saanut palkkaa -> urheilu loppuu, tekee vielä enemmän vuoroja, että pääsee kunnolla ryyppäämään

mikä vitun lukuloma? se on sapattia. ei muuta kun duunia, niin voi ryypätä

tuosta ajasta tähän päivään kolmen a:n ja yhden b:n ylioppilaana olen lihonnut ~20kg, kuuntelen polkkaa enkä edes tajua käyttää huumeita, olen vieläkin kokopäiväisenä paskatyössäni vailla hajua taikka realistista mahdollisuutta inhimilliseen jatko-opiskeluun ja olen kasvattamassa yhtä pitkää tukkaa, kuin juhgulla. palkoistani ei ole jäänyt käteen yhtään mitään iloa tuovaa materiaa, lukuunottamatta ruosteensyömää pullonavaaja, jonka menin kännipäissäni hukkaamaan

että kannatta miettiä kahdesti sitä duunia. todennäköisesti kadut valintaasi pitkään
[/q]
Oletat siis, että ryyppäisin joka viikonloppu kaikki palkkarahani?

Kyllä mulle riittäisi mikä tahansa palkka. Ja voin aivan hyvin tehdä myös välillä viikonloppuisinkin töitä, jos muuta ei olisi tarjolla. Ei, mun ei tarvitse päästä ryyppäämään. Enkä siis todellakaan ole ajatellut mitään raskasta työtä, joka alkaisi heti koulun loputtua ja loppuisi vasta iltamyöhään. Vaihtoehtona on esimerkiksi työ, jota on vain keskiviikkoisin. Mutta ei hätää, olen kyllä miettinyt ja tulen vielä miettimäänkin tätä paljon, ennen kuin mitään pysyvää päätöstä teen.

[q]RainChild, 11.9.2006 23:43:
---
Jep, olishan se kiva. Tosin lukion käyminen on jo itsessään suht rankkaa *igor**hali*
[/q]

Juuri siksi en edes harkitse mitään rankkaa työtä.

pisti hiljaseks: http://www.eyewitnesstohistory.com/hiroshima.htm

[q]larzizi, 11.9.2006 23:14:
Olen mietiskellyt tänään, että mihin sitä hakisi töihin. Täällä kun ei vaihtoehtoja ole monia. Varsinkaan kun talvi ja alaikäisyys karsivat kaikki naapurikuntien mahdolliset työpaikat pois. Ikää kun ei ole kuin 17 vuotta ja ajoneuvona mopo, eli kelien huononnuttua ei pahemmin ajella (okei, voisihan sitä kulkea bussilla, mutta niitäkin kulkee vain rajallinen määrä ja ei ole kiva mennä esim. kaksi tuntia aikaisemmalla bussilla, jotta ehtii töihin). Joten pyörällä ja kävellen pitäisi liikkua, enkä pyörälläkään hirveästi tykkää lumessa ajella. Tämän takia jää vain oman paikkakunnan mahdolliset työpaikat mahdollisiksi, eikä niitä paikkoja ole kuin ~3.

Jos vaan olisi vähän enemmän ikää, ajokortti ja auto. Kiitos.
[/q]

öh, sä käyt lukiota?? viikonloppuduunii eller hur? alkoiko omat käyttövarat kiinnostaa? :)

Olen mietiskellyt tänään, että mihin sitä hakisi töihin. Täällä kun ei vaihtoehtoja ole monia. Varsinkaan kun talvi ja alaikäisyys karsivat kaikki naapurikuntien mahdolliset työpaikat pois. Ikää kun ei ole kuin 17 vuotta ja ajoneuvona mopo, eli kelien huononnuttua ei pahemmin ajella (okei, voisihan sitä kulkea bussilla, mutta niitäkin kulkee vain rajallinen määrä ja ei ole kiva mennä esim. kaksi tuntia aikaisemmalla bussilla, jotta ehtii töihin). Joten pyörällä ja kävellen pitäisi liikkua, enkä pyörälläkään hirveästi tykkää lumessa ajella. Tämän takia jää vain oman paikkakunnan mahdolliset työpaikat mahdollisiksi, eikä niitä paikkoja ole kuin ~3.

Jos vaan olisi vähän enemmän ikää, ajokortti ja auto. Kiitos.

Flunssan ja alkavan siitepöly allergian risteytys *sydän*

Taidan pysyä peiton alla

Olo vaan heikkenee

Väsyttää niin paljon... ihan liikaa töitä muutaman ihmisen niskoilla parin loman ja sairastapauksen takia

mikä siinä on, että kun pitäisi vloppuna levätä nii sitä luultavasti ei just ainakaan tule tehtyä. Tai siis olen kyllä pitkän vlopun aikana rentoutunut ihan ok, mutta kuitenkin ollut sen verran meno päällä ettei ole tarpeeksi ajoissa sänkyyn ehtinyt. Nyt on vaikea pitää silmiä auki täällä töissä. Onneks ei ole mikään kiirus tms.
Aahhhh päikkärit ois aika rules!

Heräsin eikä tuu enään uni :( Vanmanen olo.

O