päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,316
- 1,317
- 1,318
- 1,319
- 1,320
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Tuntuu, että joka päivä joku ihminen pudottaa uuden pommin niskaan, juuri kun on luullut ettei tää enää pahemmaksi voi muuttua. En tiedä paljon tätä enää kestän, mutta alkaa pikku hiljaa tuntua, että en enää paljoakaan.
Sitten kun vielä koulukin kärsii tästä, kun on koeviikko menossa ja sen sijasta että lukisi, niin viettää aikansa hajoillen tähän kaikkeen paskaan
kaikki menee vaan perselleen tänään...!*toktok**eiei*
tuli eilen korkattua syksyn sulkapallosesonki, ja tietty äijätyyliin heti vaan täysillä ilman lämmittelyjä tai venyttelyjä. tänään onki sitten askel näyttänyt siltä, että olis vellit housuissa.
Hyvää joulua mököttäjillekin.
Lähden mukavista jatkoista kotiin tunnin yöunilla varustautuneena ja onnistun kaikista maailman junavaunuista valitsemaan sellaisen jossa on kaksi mormooni lähetyssaarnaajaa*toktok*
Miesten pippelit pitäs leikata irti!
[q]Taika, 29.9.2006 12:51:
---
lostgone, 29.9.2006 12:13:
---
..hyvä että pääsit sinne kouluun, tässähän näyttää riittävän mulle viihdettä pidemmäksikin aikaa..
[/q]
Ihan varmasti.*joo* Jatkossa mä voin näyttää sulle idioottimaisuuteni myös videolta. Esim. tänään kuvaamamme uusi keskusteluohjelma Pikku Kankkunen-pilottiosa.*ding* Pääosassa krapulainen ja tukevoitunut Arto Nyberg synergiaohjelmassa, jossa on yhdistetty kaikki ne ohjelmamuodot, joissa Arto ei ole vielä esiintynyt: tositv, jumppa ja kokkiohjelma.*justjoo* Sit on myös tarjolla MTV:n uusi: Tuunaa mun kosla-ohjelma.*justjoo*
[q]Zandy, 1.11.2006 22:17:
....Huh.
[/q]
No just just. Jäivät ilman rahoja niin näkivät sitten järkeväksi ottaa riskin tulla tuomituksi törkeästä pahoinpitelystä Viksuu jengiä taas..
Edit: hmm ja vasarat taskuissaan? vois veikata et olis tapahtunut muutakin kuin pelkät polvet tohjoksi mistä ei ihan kaikille ehkä halua kertoa.
Äskeinen puhelu
Tuttu päätti sit lopettaa kaiken, pieleen menneen avoliiton vuoksi.
Meidän koululla ei pääse nettiin Saa olla täällä eristyksissä kaikesta sivilisaatiosta muutenkin viikkotolkulla, ja sitten vielä klubitus-deprivaatio
No, onneks on kavereita Turussa kenen luona voi käydä nettailemassa
miks tää kipu ei lopu? *nyyh**nyyh**nyyh*
Varmaan yks elämän surkeimmista päivistä. Niin paha mieli ja vaik kuinka yrittää keksii jotain kivaa ajateltavaa tai jotain positiivista, ni ei semmosta oo. Ja kaiken lisäx on tosi tosi yksinäinen olo. Nyyh*uuh*
Vanhuus ei tuu yksin, selkä jumiin lauantain humppailuista ja näin alkuun 3 päivää saikkua.. ..vattu ku vihloo..
http://www.cc.puv.fi/~e0501008/bilder/CliffBurton01.jpg
Vitun remontit, eikä mikään voi helvetti mennä putkeen...
Tänään tullut lappu että HUOMENNA alkaa ikkunoiden vaihto joka kestää 2 päivää.
Ne vitun 2 päivää jotka mulla sattuu olla vapaana, ja olin ajatellut korjaavani tän vitun unirytmin kuntoon. Ikkunaa tullaan vaihtamaan klo 7 ja se kestää klo 16 asti. 2 PÄIVÄÄ.
+ Kuulemma ikkunoiden läheisyydessä pitää olla vähintään 1.5m tilaa tehdä töitä.
Toisen ikkunan edessä on sohva ja pöytä.
Ja toisen edessä on tietokonepöytä joka on täynnä tavaraa.
Asunnossa neliöitä 24m3
Vittu...
Mihin helvetin perseen komeroon mun pitäis nää tavarat työntää?
lumi:(
Ah uusintatentin tulos saapui, jäin läpipääsyrajasta 1/2 pisteen päähän. Niin ja siinä ensimmäisessä tentissä jäin myös 1/2 pisteen päähän läpipääsystä. Voi vitun perkele, tekis mieli vetää pää täyteen, mutta onneksi täytyy lukea ens maanantain ulkoaopettelun kuningastenttiin. Ja kohta sen jälkeen tietysti pääsee yrittään 3 kertaa tota yhtä perkeleen tenttiä. Kyllä elämä on mukavaa.*poks*
edit: eikä oikein olis varaa lähtee housenationeihinkään, kun opintotukipäätöstä odottellaan edelleen. Ja luultavasti opintotukipäätöskin tulee mun onnella oleen kieltävä.
ihmiset...
tälläset päivät pitäis laissa kieltää...
väsyttää
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,316
- 1,317
- 1,318
- 1,319
- 1,320
- ...
- 1,566
- Seuraava »