päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,299
- 1,300
- 1,301
- 1,302
- 1,303
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Paha ja etova olo ollu eilisestä. Maha vellonu, ku mikäki pyykinpesukone...
Mul oli KATASTROFIAAMU
herään hieman myöhässä.
Nukkunut liian vähän.
Kurkku kipeenä.
Ihme finnejä naamassa.
Muistan että unohdin pestä tukan ilalla.
Saan parranajohaavan, joten juoksen ympäri kotia paperi naamassa.
En ehdi vetää kunnollista aamiaista.
Systerin läppäri jota huollan valittaa ja jumittelee.
Juoksen bussiin joka tulee myöhässä. tulen myöhässä töihin.
Ei täs mitään, hyvin mulla menee ^__^
Ei kyl oo ollut tämmöistä menoa pitkään aikaan.*igor*
Kurkku hieman vaivaa vieläkin. tosin vähemmän nyt kun nukuin bussissa. bussissa nukkuminen on parasta lääkettä.
Edit: Paska päivä jatkuu, kadotin lounassetelin
vittu sentään. Hyvälle ystävälle vittuillaan jostain ylempää, ensin meni perheenjäsen ja nyt koira Mä en käsitä noin paskaa tsägää, tuntuu kauheelta
-M
15h koulu/työpäivä takana ja vielä 4 päivää koulua ja töitä edessä
Näin unta edesmenneestä ihmisestä viime yönä
tuli oikein kusipäinen olo taas omasta sokeudesta, tai oikeastaan siitä etten ole huomannut kavereideni olevan samoissa bileissä missä itse olen ollut...
enkä saanut asuntoa jonka olisin halunnut...
[q]Sand3, 30.1.2007 11:06:
tuli oikein kusipäinen olo taas omasta sokeudesta, tai oikeastaan siitä etten ole huomannut kavereideni olevan samoissa bileissä missä itse olen ollut...
[/q]
Hei toi on iha normaalia "ai säki olit paikalla, wtf miks en nähny sua" "katoit mua suoraa silmiinki melkei jossai vaihees" "ai? O_O"
[q]Freja, 29.1.2007 02:16:
---
Freja, 28.1.2007 21:08:
Päähän sattuu ihan tuhottomasti :(
---
Ja nyt vielä sata kertaa enemmän. Kipu pilas jo mun yöunetkin, toivottavasti tää nyt menis lääkkeel ees vähän ohi (mitä en kyllä usko).
Tätä on nyt jatkunu jo kohta viikon, ja alkaa pikkuhiljaa tuntuun toivottomalta. Mä en tiedä mitä tekisin, ja itkettää vaan koko kipu.
Töihinkin pitäs mennä, ja se tuntuu just nyt hirveeltä ajatukselta. Ice power tuntuu mitättömältä.
SATTUU!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]
Lääkäri? Vai oletkos jo käynyt?
Ollaan oltu ton karva-apinan kanssa koko päivä toistemme kimpussa..kiusattu, nälvitty ja vähä mököteltyki..*hmph*
Tajusin, etten oo tanssinu aikapäiviin. Kolme viikkoa ilman, että olisi musiikki vienyt pienen ihmisen mukanaan. Miten tää on päässy tapahtumaan. hmph.
[size=6]edit. Muuten kaikki kyl oikein jees :p[/size]
Selkä posahti taas viikko sitten. Sairaalaan en oikein uskalla mennnä, ne ottaa mut hengiltä sieltä. En voi nukkua makuuasennossa lainkaan kun en pääse pystyyn, nyt on tullut nukuttua sohvalla ja tuolissa puoliistuvassa asnnossa. Sitten olin unissa purrun kahden hampaan levysen lähes läpi vekin kieleen, enkä edes herännyt siihen, ihmettelin kun menin suihkuun ja suusta tuli verta suht huolella.
PRKL tätä osteoporoosia.
pitäis lapioida parvekkeelta lumet mut ehkä sinne viel vähä mahtuu lisää*igor*
Ei tästä syömisestä nyt tuu yhtään mitään. Puudutus on poissa ja oon saanu puoli kulhollista tomaattikeittoa masuun.. viisurikoloa ei särje mut suun liikuttaminen tekee kipeää.. tästä tulee nälkänen päivä :/
Harmittaa kun en oo päässy ratsastamaan säännöllisesti *uuh*.
tyhmä pää joka tekee tyhmiä asioita. :'(
Tää on myös päivän =D
Yritin sit lähtee sukuloimaan Poriin.
Juoksin ratikalle ja kiirehdin Kamppiin vaan huomatakseni siellä (kun oisin ehtiny viel siihen bussiin mihin yritin ehtii) että prkl, mun lompsa on kotona. Sit lähin metrolla takas hakemaan sitä, kunnes huomasin Sörnäisten metro-asemalla et prkl, mulla ei oo avaimia *toktok* Joten takaisin Kamppiin hakemaan poikaystävältä sen avaimia ja takas Kallioon päin. Olin onnistunu jemmaamaan molemmat sängyn alle*nauru*
Ihan käsittämätön sähläyksen, juoksemisen, hermoilun ja kiroilun määrä kunnes alko vaan naurattaa. Ei, en mene Poriin. Istun nyt ihan kiltisti sohvalla ja katon telkkaa loppuillan. Katellaan sitä matkustamista vaikka ens vuonna uudestaan
[q]crissy, 26.1.2007 09:31:
Yksivuotiasta pahoinpideltiin törkeästi Savonlinnassa
25.1.2007 18:11
Aviopari sitoi lapsen paketiksi ja juotti hänelle alkoholia.
-------
*sanaton*
[/q]
pari lisäystä tähän...
"perheen isä oli toistuvasti kurittanut ja pelotellut vuoden ja kuukauden ikäistä tytärtään fyysistä ja henkistä tuskaa tuottaen..."
suun teippaaminen ja laatikkoon sulkeminen oli seurausta tytön itkusta jota isä yritti tuolla tavoin vaientaa...
"lapsen kävelyn opettelua vanhemmat olivat piristäneet juottamalla tytölle nokkamukista olutta, jopa lantrattua viinaa..." NO HUH HUH
"jatkettuun väkivaltaan kuului myös tukistaminen ja sen yhteydessä nahkaisella vyöllä takamuksiin hakkaaminen" 1 vuotiasta
ja sit viel tollaset jutut kuvataan... huh huh, isin koneelta oli löytynyt kuvia ja videoleikkeitä...
MÄ OON NIIN VIHANEN!!!!!!
[q]crissy, 26.1.2007 10:41:
---
Norb, 26.1.2007 10:35:
---
crissy, 26.1.2007 09:31:
Yksivuotiasta pahoinpideltiin törkeästi Savonlinnassa..
---
Mul tuli tosi pahamieli
---
niin mullekki.. itellä on vajaa 3v tyttö niin kamalaa ajatella et noin pienelle olis tehty jotain tollasta..
[/q]
liityn kerhoon, on todellakin paha olla ton jutun takii... mulla 1 vee ja 2 kk tyttö ja pahaa tekee...
kiukku*nyyh*
[q]crissy, 26.1.2007 09:31:
Yksivuotiasta pahoinpideltiin törkeästi Savonlinnassa
25.1.2007 18:11
Aviopari sitoi lapsen paketiksi ja juotti hänelle alkoholia.
*sanaton*
[/q]
HYI VITTU sentään millassia ihmiset osaa olla!!!!! *sanaton* myös!!!! EI TAJUU!! vittu mikä kiukku tuli ku luin ton!!! miinan ikäselle... huh huh!! en kyllä osaa sanoin kuvata miltä nyt tuntuu!!!!
SAIRASTA, niin sairasta! mikä vittu ihmisiä vaivaa että täytyy kiusata avuttomia lapsia?? voin vaan kuvitella miten se lapsi on pelännyt!!!
*toktok* *toktok*
*toktok*
*släp* niille vanhemmille!!!! ja lujaa!!!!!!!
Lisäys: kiukuttaa, todellakin kiukuttaa tollanen, mitä ihmisten päässä liikkuu ku ruvetaan tommosta tekemään???? 1 vee lapsi ei tajuu viel mitään ni se on varmasti ollut ihan kauhuissaan... toki vanhemmallekin lapselle jäisi tollasesta traumat mutta 1 VEE!!!!!!!!!! kääk mä oon vihanen!!!!!
[q]alphamagic, 4.8.2008 08:58:
[/q]
*super**hali*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,299
- 1,300
- 1,301
- 1,302
- 1,303
- ...