päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,137
- 1,138
- 1,139
- 1,140
- 1,141
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Usan pressanvaalien tulos pilas tämän päivän ja seuraavat ainakin 4 vuoden ajan
Lisävitutusta tuovat sekavat yliopiston nettisivut ja se, ettei kukaan tiedä mistään mitään kun ravaan laitoksella edestakaisin kyselemässä asioita. 
Epäoikeudenmukainen maailma!
rakas mummuni nukkui pois 12h sitten.
hän oli ollut kovin surullinen kun tajusi kuolevansa ja oli sanonut ettei haluaisi lähteä vielä, mutta mitään ei ollut tehtävissä. tää tekee täst viel kauheempaa.. ku ei oikeest ollu viel mummun aika..
on niin raskasta pikkuhiljaa tajuu et se on poissa. en enää koskaan voi käydä hänen luona, nähdä, koskettaa, jutella.
ja ymmärrettävästi mun äiti on viel enemmän hajal ku mä. se on itkeny about koko viikon jo ku on ollu tiedos et mummu kuolee ihan pian. ja mä en oikeen oo osannu lohduttaakaan.. oon yrittäny auttaa sillee tekemäl kaikkii kotitöitä jne.
mut pääasias mua on ahdistanu kodin ilmapiiri niin, etten oo kauheest ollu kotona. ja siitä mul on huono omatunto..
voih.. ei siis mee kauheen hyvin just nyt.
mä en tajuu miten tää viikonloppu menee aina näin nopeeta..
Se on taas maanantai...
[q]zari:
Se on taas maanantai... 
[/q]
jep ja honey joutuu TAAS olee överiks töissä
koeviikko ja laiska lukija = paska yhdistelmä
Muksut kipeinä oksentelua, kuumetta ja yskää*eiei**sars**eiei*
tää saakutan räkätauti ei lopu ikinä! nyt tuli 8. pvä täyteen.. pakko yrittää selvitä koulussa jotenki..
APUA joudun hammaslääkäriin parin tunnin päästä!!!! *nyyh**nyyh**nyyh*
[q]Chare:
rakas mummuni nukkui pois 12h sitten.
hän oli ollut kovin surullinen kun tajusi kuolevansa ja oli sanonut ettei haluaisi lähteä vielä, mutta mitään ei ollut tehtävissä. tää tekee täst viel kauheempaa.. ku ei oikeest ollu viel mummun aika..
on niin raskasta pikkuhiljaa tajuu et se on poissa. en enää koskaan voi käydä hänen luona, nähdä, koskettaa, jutella.
ja ymmärrettävästi mun äiti on viel enemmän hajal ku mä. se on itkeny about koko viikon jo ku on ollu tiedos et mummu kuolee ihan pian. ja mä en oikeen oo osannu lohduttaakaan.. oon yrittäny auttaa sillee tekemäl kaikkii kotitöitä jne.
mut pääasias mua on ahdistanu kodin ilmapiiri niin, etten oo kauheest ollu kotona. ja siitä mul on huono omatunto..
voih.. ei siis mee kauheen hyvin just nyt. 
[/q]
Mullekkin kävi noin.... mut siit on jo aikaa. Take care 
Ja näiden jälkeen kaikki maallinen tuntuu pieneltä tai olemattomattomalta murheelta. Jos murheelta enää ollenkaan
Jätin auton parkkiin Keskuskadulle ja olin poissa n.30min ja sillä välin joku saatanan taliaivo oli parkkeerannut autonsa sillä tavalla että oli ollut pakko peruuttaa eturekisterikilpeni keskeltä sisään vaikka tien toisellapuolella olisi ollut tilaa.
Jätin vihaisen lapun tuulilasiin.
Ja ei ollut viitsinyt jättää edes anteeksipyyntö-lappua (kyllä se on tuntunut kun se on töyssähtänyt).
Yks kaveri on aika pahassa jamassa henkisesti enkä pysty/voi/osaa auttaa sitä
[q]onni3mk:
[/q]
tiedän tunteen..kaverini jalka amputoidaan tällä viikolla enkä tiedä miten voisin sitä piristää*uuh*
Sormi poikki = 6 viikkoo paketis = näääääääääääääääin iso kyrpä otsassa!!
[q]TiiTu:
---
onni3mk:
---
tiedän tunteen..kaverini jalka amputoidaan tällä viikolla enkä tiedä miten voisin sitä piristää*uuh*
[/q]
Mä ku meinasin narista tänne kadonnutta kukkaroa, mut se ei nyt jotenki enää olekkaa iso ongelma. Uuden ajokortin kun saa rahalla ja kortit tilaamalla. Jaksamisia teille molemmille!
jatkuva päänsärky 
väsyttää 
tyhmät bussit jotka ei kulje
Palkka ei ole vieläkään tullu.. tänään pitäis maksaa vuokra..

no asia on sentään hoidossa saa nähä vain kuinka kauan viel siin menee..
Uuden projektin olis pitäny alkaa jo, asiakkaasta ei oo kuulunut mitään, ja jouduin kieltäytymään työtarjouksesta koska olen jo lupautunut tekemään sen projektin
No mitäpä tässä siitä urveltamaan, mähän voisin aloittaa tekemään jo sen projektin niitä osia mitä pystyn, ja sitten ei ole niin kiire kun itse projekti pääsee vauhtiin
*nyyh*hajoamispisteessä*nyyh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,137
- 1,138
- 1,139
- 1,140
- 1,141
- ...
- 1,566
- Seuraava »