päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,136
- 1,137
- 1,138
- 1,139
- 1,140
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]hemuz-:
Tää atooppinen iho. 
[/q]
Aivan*grr*
mulla on kanssa kädet ihan haavoilla ja kuivuu/kutisee koko ajan*uuh*kiva välil herää yöllä siihen ku käsistä tulee verta ku on taas raapinut kädet auki*nyyh*
Tämä päivä 
Ja kun ei ole tapahtunu tämän peiko elämässä mitää pahaa miltei kuukauteen niin tänään tapahtu sitäkin enemmän.
Ekana en saanu tänään palkkaa vaikka piti olla liksapäivä.
En tiiä jos se ei oo maanatai aamulla tullu niin kyllä lähtee pomolle vihainen puhelu.
jos vika päivä on maksupäivä niin eikös se ihan lain mukaan olisi pitäny olla jo tänään tilillä?
sitten puhelin joka oli muutenkin jo puolhajalla niin lensi tänään kauniissa kaaressa ja nyt se on 1000 osassa joten mua ei saa enää ees viesteillä kiinni. Mut saa vain klubbarin kautta kii jos on asiaa.
Sitten kun tuun kotiin niin broidi ilmoitti että hän muuttaa 1kk päästä et tää on vika vuokraosuus jonka hän maksaa eli tiedossa kauhee paperisota again mm. kelan kanssa. 
Ja koska mun broidi muuttaa niin mun oma vuokraosuus nousee 250e/kk ja hitto että kirpasee maksaa toi summa ennen kuin uudet asumistuet ym tulee voimaan ja siinäkin menee oma aikansa. 
Kiva alkaa ees hoitaa näitä paperiasioita kun ei oo puhelinta jolla hoitaa ja varaa uuteen puhelimeen ei oo kun pitää alkaa säästää tota vuokraa varten.
+ tänään sattunu kaikkia muitakin pieniä ärsyttäviä juttuja
TÄÄ PÄIVÄ
äiti joutu sairaalaan..
[q]Keeerin:
Tää on harvinaisen vammanen tunne ku silmästä alaspäin leukaan asti vasenpuoli naamasta aivan puutuneena, samoin kieli ja korvanlehti!!
Viisauden hampaanpoisto oli kivutonta ja ihmeen helppoa, mut kouhta voi mieli muuttua kun puudutus loppuu ja särky alkaa!

[/q]
Paketti bura-capseja jelppii kummasti..
Itsellä kun poistettiin viisaudenhampaat, ni puutui kans puolet naamasta.. Suun ja huulien asennon tunnistaminen oli suht vaikeaa, piti kahvia juodessa ihan toisella kädellä kokeilla et onko se kahvikupin reuna tosiaan siinä oikealla kohdalla vai oliko "tähtäyksessä vikaa"
Työpaikka
Kolme kerrosta ylempänä olevat naapurit piti ihan pienet pippalot.. Pystyin jopa kuulemaan kappaleiden sanat omaan kämppään, jonka takia jäi vähän yöunet vähäselle (joo kävin valittamassa niille asiasta). Onneks tänään on jopa duunia ja pitäis jaksaa olla hereillä.
sunnuntai.. eiks sana jo kerro, että tää päivä ei oo kiva???
ei täs päiväs oo mitään hyvää 
-M
yhdyn tuohon taikan edelliseen kommenttiin.....suu toimii kun sen ei pitäisi ja sitten päin vastoin. ja kyllä ihan väärää tekstiä tulee tilanteessa ko tilanteessa
vapaata ja vielä kiva ilma ulkona, minkä takia pitää siltikin viuttaa
flunssa
Vieläkin krapulainen olo :( Ja kauhee vaiheilu et mitä tekis, bileisiin vai himaan vai mitä, kun oikeestaan mikään ei nappaa ja kaikki vaihtoehdot tuntuvat huonoilta..plaah.
Joudun mennä aamuvuoroon poikkeuksellisesti enkä ees menny nukkumaan suht ajoissa vaikka mut käskettiin nukkumaan. :(
[q]India:
Pappa kuoli*nyyh*
[/q]
Mun pappa kuoli joskus kun olin kymmenen ja sen faija sitten pari vuotta sitten.
En voittanu lotossa 4 milj. :tä. Melkeen ehdin jo tilata sen Ferrarinki mikä piti ostaa voittorahoil. Nooh, ehkä ens viikolla
Kaikki taas tuntuu niin turhalta ja tyhjältä. Elämän tarkotusta taas hakemassa. *huokaus*
en oo ilonen tai surullinen, "harmaa"tunteeton olo. Viikonloppusin tuntee vaan elävän. Kait tä täst taas jotenki
Pappa kuoli*nyyh*
Perjantai ja lauantai meni niin superihq ihanasti ja nyt kun potee viimesiä krapulanrippeitä pois niin kontrasti lauantaihin ihanuuteen ja sunnuntain tylsään kotonamakoilemiseen on aivan hirvittävä => masentaa 
- Garo
[q]Chare:
rakas mummuni nukkui pois 12h sitten.
hän oli ollut kovin surullinen kun tajusi kuolevansa ja oli sanonut ettei haluaisi lähteä vielä, mutta mitään ei ollut tehtävissä. tää tekee täst viel kauheempaa.. ku ei oikeest ollu viel mummun aika..
on niin raskasta pikkuhiljaa tajuu et se on poissa. en enää koskaan voi käydä hänen luona, nähdä, koskettaa, jutella.
ja ymmärrettävästi mun äiti on viel enemmän hajal ku mä. se on itkeny about koko viikon jo ku on ollu tiedos et mummu kuolee ihan pian. ja mä en oikeen oo osannu lohduttaakaan.. oon yrittäny auttaa sillee tekemäl kaikkii kotitöitä jne.
mut pääasias mua on ahdistanu kodin ilmapiiri niin, etten oo kauheest ollu kotona. ja siitä mul on huono omatunto..
voih.. ei siis mee kauheen hyvin just nyt. 
[/q]
Kulta rakas!
Muista et voit soittaa mulle, jos haluut puhuu, tai joitan, ihan millon vaa, mihin aikaan vaan ja ihan minkä syyn takia... AINA!!! Sä oot niin rakas ja tärkee ysti mulle...
Voimia...
Huomenna on aivan järkyttävä hedari!
Tiedän se jo nyt..
mutta sillähän se lähtee millä se on tullutkin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,136
- 1,137
- 1,138
- 1,139
- 1,140