päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,139
- 1,140
- 1,141
- 1,142
- 1,143
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]BB_turone:
[/q]
ei mun musuli saa itkeä*lohduttel**uuh*
kyl kaikki vielä hyvin menee,vaikka ei nyt ehkä siltä tunnukkaan*hali*
No money, no funny*uuh*
Ja pikkasen toi ilmakin pistää silmään, tulis jo lunta...
[iso]perkele!!!!!!![/iso]
välillä mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vihaan viikonloppuja ja bileitä jotka on SAMANA päivänä...
Ketuttaa se kun on niin nuori. Ei ole rahaa ja kaikki kaverit asuu jossain kaukana. Tuo on tosin jokapäiväinen ketutuksen aihe.
[q]*PinkBunnY*:
Duunikoneeseen on laitettu suodatus ettei pääse kaikille nettisivuille.. Esimerkiksi tänne. Paitsi erilliseltä "surffaus"koneelta.. Aika p*rseestä koko homma*grr**hmph*
[/q]
Mulla ei olis mitään sitä vastaan, jos munkin duunissa olis sama. Voisin nytkin lukea ennemmin esim. Stock Market Wizardsia, mikä mulla on mukana, koska täällä on muutoin aika hiljaista :)
Liikaa velkoja suhteessa siihen, etten tienaa juuri paskan vertaa.
Kun sais säännöllisen työn...
Koitin sekoittaa itelleni drinkkiä, mutta tää maistuu liikaa maidolta
Mä oon Tampereella, muut La Tourissa...nyyhkis prkl :(
selitä asia ihmisille, hän ruksaa sinut "ilkeitten" joukkoon, selitä uudestaan, sama toistuu
harmittaa kun jos koittaa selittää totuutta niin toinen ei usko, varsinkin asiassa mitä ei voi todistaa...
yo-kirjotusten tulokset tuli*eiei**grr*
Olin papan hautajaisissa ja tuli tosi paha mieli ku mietin vain Samia ja tuntu et olisin ollu taas sen hautajaisissa. Muutin Jyväskylään tänään ja olo on tosi tyhjä.. Kaikki ihanat kaverit on siellä. Onhan täällä vanhoja kavereita mut silti. Mua vaan itkettää.
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
Joudun menemään joulukuun 13. pvä hoviin ja joudun skippaamaan kertsit... Mut mä oikeesti tarttisin niit 350 euroo. Soitin kyl sille asianajajalle, et mitäs tehdään ja se ilmotti, et kertsit on sille ainakin hyväksyttävä syy. En sit kuitenkaa tiiä, et pitääks se sanoistaa kii. Käräjäoikeuden istunnon väliajal viime helmikuus se kuitenki yritti provoo mua sanoo rasistisii juttui.
Kissan p*skalaatikko täytyy putsata :(
On siin kuitenkin se hyvä puoli että täällä ei haise sen jälkeen :)
rikkinäinen olo eilisen jälkeen, huh huh mikä perjantai..
Voi perhana!
Verovirastolta mukava joululahja: 89,82e jäännösvero (?) vuodelta 2003 on maksamatta. Ei Suomessa näköjään kannata rehellisiä töitä tehdä.
kipeenä... vieläkin...
menin aamul automaatille et ois saanu rahaa et ois saanu tupakkaa mut BLINK "korttisi on vanhentunu ota yhteyttä pankkiisi"...kyllä ketutti..
ärsyttää ku mun taloudellinen tilanne on niin paska...*nyyh**grr*
[q]Maihku:
ärsyttää ku mun taloudellinen tilanne on niin paska...*nyyh**grr*
[/q]
Sulla sentään on taloudellinen tilanne!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,139
- 1,140
- 1,141
- 1,142
- 1,143
- ...
- 1,566
- Seuraava »