päivän :(

Back to häröily O

mua kohdellaan paskasti joka helvetin hetki. mä olen kyllästyny, ansaitsen parempaa!! mulla on varmasti muutakin virkaa ku toimia jonkun ovimattona!? mä en oo tehny mitään väärää..=(

Ohareita tekevät ihmiset

saatanan kurkkukipu tuntuu et ois veitsi vinottain kurkussa. kipu tekee olon ihan vittuuntuneeks ja väsyneeks. :( eikä 8-18 koulupäivä tänään tainnu tehdä yhtään hyvää. ja sit en ees pääse fuksien reissulle ruotsiin lokakuun puolvälissä, ku en tän hemmetin kurkkukivun takii jaksanu jäädä koululle jonottamaan kys. tapahtumaan. ja tietenki on kaikki laskarit huomiseks tekemättä, toisaalta turha mun on niitä yrittää edes laskea, enhän oo osannu tähän mennessäkään yhtään laskuu viel. ääh, jotain iloo nyt jostain....

vetäsin melkein palan pois peukalosta veittenkans nyt sattuuu

Multa vietiin lompakko yliopistolla ja huomasin asian vasta liian myöhään. Kaikki mahdollinen kirjastokorteista bonus- ja jäsenyyskortteihin meni sen sileän tien, ja koska minulla huonomuistisena oli myös kortin tunnusluku lompakossa, myös tili tyhjennettiin. -700e.. Sinne meni vaivalla ansaitut pesukonerahat, prkl!
Nyt en saa myöskään dioja kehityksestä ja menee ainakin parit bileet sivu suun ku ei oo yhtään rahaa eikä henkkareita eikä mitään..
Vituttaa ja surettaa ja turhauttaa ihan uskomattoman paljon.. Tyhmyydestä rankaistaan, oma moka. Taas. Jotkut ei vaan näköjään opi edes kantapään kautta.

Huomenna matikan kirjotukset. Musta tuntuu että kaikki mitä ikinä oppinut on unohtunut*ding* aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggghhhh!!!!!! *grr**eiei*

[q]Cloudberry:
Multa vietiin lompakko yliopistolla ja huomasin asian vasta liian myöhään. Kaikki mahdollinen kirjastokorteista bonus- ja jäsenyyskortteihin meni sen sileän tien, ja koska minulla huonomuistisena oli myös kortin tunnusluku lompakossa, myös tili tyhjennettiin. -700e..
[/q]

Jos nosto tehtiin automaatista, niissä on yleensä kamerat.. Kannattais kysyä pankin kommenttia asiaan

[q]Optik:
Jos nosto tehtiin automaatista, niissä on yleensä kamerat.. Kannattais kysyä pankin kommenttia asiaan
[/q]

Kiitos vinkistä. Isä näki nettipankista miltä automaatilta nosto tehtiin ja poliisillekin on ilmoitettu. Jotenkin se vaan ei tähän hätään yhtään lohduta.. vaikka ois ollut toimiva kamera päällä, videokuvaa ei välttämättä tunnisteta, ja minä tuskin saan menetettyä omaisuutta takaisin. Rahoja ainakaan, vaikka lompakko muine kortteineen jostain roskiksesta esiin putkahtaisikin.

Olkaahan ihmiset tarkkoina. Tää ADHD tulee mulle pirun kalliiksi..

Tyttöystävä meillä yötä. Suuttui eilen illalla. Ei vaihdettu sanaakaan nyt aamulla.

Ei taas vaan jaksa. Vissiin liikaa univelkaa.
Itku pitkästä (tai oikeestaan aika lyhyestä) ilosta.
Huomenna pitäis pitää yhtä putiikkia pystyssä 6h. Pelottaa ja ahdistaa sikana. Ikinä tehny mtn virallista myyntityötä. Harjottelu tais olla lahjattomia varten tai jtn..?
Ehkä tää taas tästä. Tai sitten ei.

Tää fiilis...

sovittiin porukoiden kans että oon täällä koko v.lopun että saan lukee rauhassa kirjotuksiin...NOH, kuitenki aamulla ensimmäisenä heräsin suureen paukkeeseen kun täälä rakennetaan uutta terassia! ja sitten kun pääsin sängystä ylös ni mulle vaan ilmotettiin että nyt saat hoitaa siskos lapsia!!! nyt ne on koko päivän huutanu ja mekastanu tossa mun ympärillä. Äsken menin kiltisti sanomaan porukoille että mulla ois nyt vähän tärkeempääkin tekemistä eli LUKEMISTA, ni mulle sanottiin oikeesti että ÄLÄ JAUHA PASKAA!! aarrgghh! aina sanotaan että koulu pitää sujua jne. ja sit ku parhaansa yrittää ni jauhetaanki vaan paskaa.

paska työpäivä ja paska fiilis...kiva viettää perjantai yksin kotosalla ku ei ollut voimia liikkuu minnekkään*uuh*

Sillei hiukkasen vitutti toi eillinen päivä aamulla olin lähössä liikkeelle ni sinivuokot pysäyttää ja lätkäsee kouraa 210 egee sakkoa sen jälkeen pääsin duuniin auto sano ittensä irti..... *kivatsulle**grr**dissaa**eiei**piru**hmph*

Aivan perkeleen raivostuttava ilma*kivatsulle*

[q]TiiTu:
sovittiin porukoiden kans että oon täällä koko v.lopun että saan lukee rauhassa kirjotuksiin...[/q]

No, kato asiaa näin päin - jollei ne mene hyvin niin ainakin voit suoraan sanoa että mitäs eivät antaneet sun lukea. Tietenkin oman uran kannalta on ikävää jos ne menee tän takia huonosti, mutta muista myös se että ainahan ne voi uusia myöhemmin.

[q]sapeli:
---
TiiTu:
sovittiin porukoiden kans että oon täällä koko v.lopun että saan lukee rauhassa kirjotuksiin...
---

No, kato asiaa näin päin - jollei ne mene hyvin niin ainakin voit suoraan sanoa että mitäs eivät antaneet sun lukea. Tietenkin oman uran kannalta on ikävää jos ne menee tän takia huonosti, mutta muista myös se että ainahan ne voi uusia myöhemmin.
[/q]

niin..tottahan tuo on*joo* mutta ärsyttää vaan ku sanotaan että oo täälä vaan, paremmin saat luettuu ku sielä vaasassa. joopa joo, näköjään

tää nuha!!!!

ja sit se ettei tuu lämmintä vettä :(

tyhmää.

En oo saanu oikee mitää tehdyks.. tänää piti siivoto kaikki, lähetellä postia, koulu hommia tehä.. ja mitään niistä en tehny :S kaikki jää sunnuntaille :/

[q]typ0:
emmä tie tulin just baarist.. olo on et voisin tappaa kaikki... joten haistakaa paska!
[/q]

Mut hei hyvä herra .. eihän täysiverinen bilettäjä missään baareissa käy suosittelen tamppausterapiaa .. se auttaa parhaiten

O